JeanetteH Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Hold da op hun var gammel inden kom i løb Hun er vist temmelig usædvanlig, Bette Luna-mus :hjerte: Luna er bare en ener på ekstremt mange punkter:lol::lol: Vi havde været til dyrlæge på hendes fødselsdag (rent tilfældigt), fordi hun havde mistet sin chip og så skulle den dyrlæge, der i sin tid havde chippet hende, tjekke hende efter og skyde ny chip i (på hans regning).. Og der spurgte jeg ham nemlig, for jeg synes det var meget mystisk.. Og 2 dage efter kom hun i løb, det er derfor jeg kan huske det så tydeligt:mrgreen: Ninjas labrador-legekammerat er først lige kommet i løb nu, 1 år og 3 måneder :blink: Gad vide om det ligger til racen ? Naah det gør det ikke.. Vores gamle lab kom i løb tidligere og var meget punktlig, hver 6. måned på dagen:-D Luna gik 7½ måned, 8 mdr og 3 uger, 7 mdr og 3 uger mener jeg, mellem hendes løbetider.. Og så ret heftige falske drægtigheder.. Og heller aldrig højløbsk.. Meget mystisk hund jeg har:lol: Godt hun er så daaajlig:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Luna er bare en ener på ekstremt mange punkter:lol::lol: Vi havde været til dyrlæge på hendes fødselsdag (rent tilfældigt), fordi hun havde mistet sin chip og så skulle den dyrlæge, der i sin tid havde chippet hende, tjekke hende efter og skyde ny chip i (på hans regning).. Og der spurgte jeg ham nemlig, for jeg synes det var meget mystisk.. Og 2 dage efter kom hun i løb, det er derfor jeg kan huske det så tydeligt:mrgreen: Hvordan dælen kan chippen falde ud??? :vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitkin Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Super tråd:5up: Nova er 5½ mdr. nu så forventer 1. løb om ikke alt for længe, da jeg har hørt et 1 løb (for Tollere) kan komme fra ca. 6-7 mdr. Det er nok ca 10 år siden jeg sidst har haft en tæve så det er rart lige at få trukket det frem fra hukommelsen igen:-), og så alligevel er det jo slet ikke sikkert Nova opføre sig som den sidste tæve jeg havde:hmm:. Den sidste tæve var en Alaskan Malamute som kom i første løb da hun var ca. 9-10 mdr. så vidt jeg husker. Hun var super renlig fra start og aldrig problemer med falsk drægtighed. Hun havde kortere lunte overfor de andre hunde (især vores Malamute han) indtil hun kom i høj løb så var hun den mest kærlige i verdenen over for alle levende væsner :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitkin Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Hvordan dælen kan chippen falde ud??? :vedikke: Ja hvordan i alverden kan en chip falde ug?:hmm::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Super tråd:5up: Nova er 5½ mdr. nu så forventer 1. løb om ikke alt for længe, da jeg har hørt et 1 løb (for Tollere) kan komme fra ca. 6-7 mdr. Det er nok ca 10 år siden jeg sidst har haft en tæve så det er rart lige at få trukket det frem fra hukommelsen igen:-), og så alligevel er det jo slet ikke sikkert Nova opføre sig som den sidste tæve jeg havde:hmm:. Den sidste tæve var en Alaskan Malamute som kom i første løb da hun var ca. 9-10 mdr. så vidt jeg husker. Hun var super renlig fra start og aldrig problemer med falsk drægtighed. Hun havde kortere lunte overfor de andre hunde (især vores Malamute han) indtil hun kom i høj løb så var hun den mest kærlige i verdenen over for alle levende væsner :hjerte: Her er det nemlig også omkring 6 år siden min gamle tæve kom i løb og har været på p-sprøjte siden... Kan ikk huske en disse om det, andet negativt, så jeg 'er fingre for KAtla er nem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Hvordan dælen kan chippen falde ud??? :vedikke: Ja hvordan i alverden kan en chip falde ug?:hmm::hmm: Ved ikke:vedikke: Hun var blevet chippet som 7-ugers... Da hun var ca 10 mdr gammel, kom hun til skade i forbindelse med leg med pind og anden hund.. Selvfølgelig en søndag.. Så afsted til den dyrlæge, der havde vagt.. Han kørte lige over med scanneren, hmm mystisk.. ingen bip.. Hele kroppen... ingen bip.. Så efter kontakt med DHR, fik jeg kontakt med dyrlægen fra dengang og vi kom ind, hvor Luna blev røngtenfotograferet (uden beroligende middel - siger lidt om hvor rolig hun allerede var dengang) 2 gange.. Ingen chip.. Den er der så nu, den nye han skød i:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitkin Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Ved ikke:vedikke: Hun var blevet chippet som 7-ugers... Da hun var ca 10 mdr gammel, kom hun til skade i forbindelse med leg med pind og anden hund.. Selvfølgelig en søndag.. Så afsted til den dyrlæge, der havde vagt.. Han kørte lige over med scanneren, hmm mystisk.. ingen bip.. Hele kroppen... ingen bip.. Så efter kontakt med DHR, fik jeg kontakt med dyrlægen fra dengang og vi kom ind, hvor Luna blev røngtenfotograferet (uden beroligende middel - siger lidt om hvor rolig hun allerede var dengang) 2 gange.. Ingen chip.. Den er der så nu, den nye han skød i:-D Ok mærkeligt :hmm: Det kunne da godt være man skulle få sin dyrlæge til at tjekke chip engang imellem når man alligevel er til tjek og vaccination. bare for en sikkerhedsskyld :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Ok mærkeligt :hmm: Det kunne da godt være man skulle få sin dyrlæge til at tjekke chip engang imellem når man alligevel er til tjek og vaccination. bare for en sikkerhedsskyld :hmm: Det gør jeg ihvertfald:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts