Therese Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg har en veninde, der skal af med hendes hund og tænkte, at det ville være oplagt at hjælpe hende med at finde et nyt hjem til hendes hund herinde. Kopierer teksten fra facebook: fantastisk Malinois tæve på 10 mdr søger nyt hjem grundet allergi. Jeg må desværre se i øjnene at jeg er nødt til at finde et nyt hjem hurtigst muligt til vores dejlige hund Hekla... Hun er en klog ung dame der vil gå til månen for dig hvis du bad hende om det, hun har masser af mod på verden og vil egne sig rigtigt rigtigt godt som arbejdshund på den ene eller den anden måde. Malinois racen er bl...a brugt hos politiet på linie med schæferen og er en af de racer man gerne ser på Politihunde foreningens trænings hold. Hekla ville egne sig godt til IPO, Spor, ph-arbejde eller lign. hun kunne evt også blive en fremragende agillity hund. Jeg håber meget at høre fra en god familie til Hekla, hun er vandt til børn og katte ( hun synes dog at kattene er lidt sjove at få til at løbe). jo flere der høre om hende jo større chance er der for at finde det rette hjem til Hekla... håber i vil hjælpe mig med at finde det rigtige sted til hende. Hekla er med DKK stambog osv. Ejeren kan kontaktes på [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Jeg har en veninde, der skal af med hendes hund og tænkte, at det ville være oplagt at hjælpe hende med at finde et nyt hjem til hendes hund herinde. Kopierer teksten fra facebook: fantastisk Malinois tæve på 10 mdr søger nyt hjem grundet allergi. Jeg må desværre se i øjnene at jeg er nødt til at finde et nyt hjem hurtigst muligt til vores dejlige hund Hekla... Hun er en klog ung dame der vil gå til månen for dig hvis du bad hende om det, hun har masser af mod på verden og vil egne sig rigtigt rigtigt godt som arbejdshund på den ene eller den anden måde. Malinois racen er bl...a brugt hos politiet på linie med schæferen og er en af de racer man gerne ser på Politihunde foreningens trænings hold. Hekla ville egne sig godt til IPO, Spor, ph-arbejde eller lign. hun kunne evt også blive en fremragende agillity hund. Jeg håber meget at høre fra en god familie til Hekla, hun er vandt til børn og katte ( hun synes dog at kattene er lidt sjove at få til at løbe). jo flere der høre om hende jo større chance er der for at finde det rette hjem til Hekla... håber i vil hjælpe mig med at finde det rigtige sted til hende. Hekla er med DKK stambog osv. Ejeren kan kontaktes på [email protected] stambogs nummer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Vi kan snakket om at vores næste hund skulle være en Malinois tæve De er bare så smukke, men synes ikke lige to teenager i huset er optimalt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 stambogs nummer? Jeg vil lige prøve at skaffe det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Vi kan snakket om at vores næste hund skulle være en Malinois tæve De er bare så smukke, men synes ikke lige to teenager i huset er optimalt Nej, det kan jeg godt forstå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Har der været trænet med hunden? Og hvis ja - så i hvad og hvordan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Uha en VIRKELIG arbejdshund af en race! Haaber den kommer et sted hen hvor man har sat sig grundigt ind i det og kan give hvad den slags race kraever. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Har der været trænet med hunden? Og hvis ja - så i hvad og hvordan? Ja, det ved jeg faktisk heller ikke helt. Men jeg tvivler. Og hvis der er blevet trænet, har det ikke været noget fast. Men hun er herfra: http://www.isell.dk/ Måske det siger nogen noget, eller kan få noget ud af at kigge lidt derinde. Umiddelbart ser det jo ud til, at de klarer sig ret godt i prøver og sådan noget, og hun lyder jo til at være en hund, der sagtens ville kunne lære det, hvis det var. Men jeg ved det som sagt ikke og skal selvfølgelig nok lige spørge hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Ja, det ved jeg faktisk heller ikke helt. Men jeg tvivler. Og hvis der er blevet trænet, har det ikke været noget fast. Men hun er herfra: http://www.isell.dk/Måske det siger nogen noget, eller kan få noget ud af at kigge lidt derinde. Umiddelbart ser det jo ud til, at de klarer sig ret godt i prøver og sådan noget, og hun lyder jo til at være en hund, der sagtens ville kunne lære det, hvis det var. Men jeg ved det som sagt ikke og skal selvfølgelig nok lige spørge hende Isell er ikke nogen brugshunde kennel,dvs det er ikke umidelbart en hund til brugshundetræning, sikkert helt fin til alm. lydighed eller agility. De Isell hunde jeg har mødt har været søde og rare men lidt "bløde" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Isell er ikke nogen brugshunde kennel,dvs det er ikke umidelbart en hund til brugshundetræning, sikkert helt fin til alm. lydighed eller agility.De Isell hunde jeg har mødt har været søde og rare men lidt "bløde" Okay, det lød bare sådan. De påstår i hvert fald, at deres hunde både kan vinde prøver og udstillinger - men det stemmer selvfølgelig ikke nødvendigvis overens med sandheden Nå, men tak for svaret, så fik vi da det på plads :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Okay, det lød bare sådan. De påstår i hvert fald, at deres hunde både kan vinde prøver og udstillinger - men det stemmer selvfølgelig ikke nødvendigvis overens med sandheden Nå, men tak for svaret, så fik vi da det på plads :5up: Det betyder nok at den faktisk er lettere at finde hjem til Det kan blive en dejlig træningshund for den alm. familie som syntes at fx rally lydighed eller LP træning er sjovt Så den vil kunne passe i betydeligt flere hjem Obs kennel Isell plejer faktisk at tage deres hvalpe hjem igen, har i talt med dem? Held og lykke med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Det betyder nok at den faktisk er lettere at finde hjem til Det kan blive en dejlig træningshund for den alm. familie som syntes at fx rally lydighed eller LP træning er sjovt Så den vil kunne passe i betydeligt flere hjem Obs kennel Isell plejer faktisk at tage deres hvalpe hjem igen, har i talt med dem? Held og lykke med det Det ved jeg ikke, det er min venindes hund. Det regner jeg med, at hun selv har styr på Og tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Må jeg kopiere teksten over til en ven på Facebook? Han har maller i forvejen, måske kunne han bruge en mere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Har der været trænet med hunden? Og hvis ja - så i hvad og hvordan? Hun er lydighedstrænet og kan det basale som sit, dæk osv. Men hun er ikke trænet indenfor brugshundetræning eller spor eller noget i den stil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Må jeg kopiere teksten over til en ven på Facebook? Han har maller i forvejen, måske kunne han bruge en mere... Det er jeg ret sikker på du gerne må - jo flere der ser det, jo bedre, siger hun Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Det er jeg ret sikker på du gerne må - jo flere der ser det, jo bedre, siger hun Så er der kopieret og sendt, så må vi se hvad han siger. Hvis han siger ja er hun en meget heldig lille malle.... :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Så er der kopieret og sendt, så må vi se hvad han siger. Hvis han siger ja er hun en meget heldig lille malle.... :hjerte: Arj, det kunne være super skønt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Arj, det kunne være super skønt :banan: Han er desværre nok mere fornuftig end mig Han synes ikke at det vil være smart med en tæve når de har to hanner i forvejen... og det har han jo nok ret i Æv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Nå, han har ikke givet helt op, han vender den lige med konen i morgen... :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Er hun steriliseret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Er hun steriliseret? Ellers kan hun lynhurtigt blive det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Ellers kan hun lynhurtigt blive det På din regning? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Jeg har talt med ham og de må sige nej tak. Det er udstillingslinier hele vejen igennem og de går efter arbejdslinier. Men det var et forsøg værd og jeg synes at det var stort af dem at overveje det :5up: Så jeg håber at der er et godt hjem til hende et andet sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Therese, har hun fundet nyt hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Therese, har hun fundet nyt hjem? Det aner jeg ikke. Men jeg hørte aldrig mere, så det går jeg da ud fra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts