* Laila * Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Chinnok er nu 7 mdr og er i den grad blevet teenager. Jeg havde dog ikke lige regnet med at min lille modige hvalp, skulle begynde at se spøgelser, men vi fik syn for sagen her til aften. Som sædvanlig skulle det sidste krudt brændes af, hvilket gerne betyder at alt på borde og sofaer er i fare for at blive væltet omkuld af diverse tøjbamser, bolde og andet der nu efter Chinooks mening trænger til en lufttur Pludselig midt i et luftangreb med en Kong Wubba, går hunden i fuld stop og står og glor på gulvet ved lænestolen. Der kommer Øffe-lyde fra det stivbenet kræ og han træder 2 skidt baglæns. Smider Kong'en og begynder at stå og gø af et eller andet MEGET farligt ved lænestolen. Vipper lidt frem og tilbage og kan ikke bestemme sig for om det er SÅ farligt at han skal flygte 2 minutter går der med at han gør og ikke kan bestemme sig for at "dø" det meget farlige noget. Jeg tænkte at det måske var en mus eller en edderkop og lod ham lidt selv finde ud af det, men til sidst kunne jeg godt se på ham at han trængte til lidt hjælp. Så mig op af sofaen og over på lænestolen og klappe de MEGET FARLIGE..... strømper..... :damn: Jeg havde taget mine strømper af i går aftes og glemt at tage dem med til vasketøjskurven, og i dag var de så blevet det farligste af det farligeste :stupid: Billedebevis på min meget "modige" hund på jagt efter de meget farlige strømper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Jaaaah! Sådan er Voodoo osse i ny og næ, gud hvor er sådan nogle hunde altså nogle pivskide engang imellem. Lyder som om i normalt har det for ryddeligt hjemme ved jer, for strømper tror jeg alligevel aldrig mine ville blive bange for hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Ha ha, det er jo lidt ondt at grine ad dem, men man kan jo ikke rigtig lade være nogle gange... Iso lavede f.ø. det samme stunt i går aftes, da min støbejernsgryde pludselig blev til et faaarrrligt monster! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Ja, det er lidt ondt at grin af dem, og når nu min strømper jo lige om lidt springer frem i hovedet af Dhinook og bider ham i snuden, så skal man da hjælpe ham :ae: Men jøsses hvor så det bare skæg ud at en stor 45 kilos vaps kunne blive bange for et par sorte strømper str. 37 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Lol! Du har altså min tilladelse til at grine :klap: Møffe bliver stadig nu og da forskrækket over de mærkeligste ting... Det går dog for det meste lynhurtigt over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts