Hop til indhold

Masse "drab" af hunde


guanomo
 Share

Recommended Posts

Hvor det faktisk ikke undrer mig at de bruger sådan en metode...

 

 

EM i fodbold har kostet 9000 hunde livet - TV 2 Nyhederne

 

I den ukrainske hovedstad Kiev fandt et herreløst gadekryds af en hund en morgen en stump pølse, som den hurtigt guffede i sig. Hunden, som kvarterets beboere kaldte Nadia, kollapsede kort efter. De næste to timer lå hunden med smertefulde kramper. Den gøede og peb højlydt, mens fråde og blod dryppede ud af munden på den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det i Ukraine bare delvist ser ud som i Rumænien, er det noget værre rod! Hvad der ikke er af hunde, der lider den ene smertelige død efter den anden. Anderledes går de åbenbart til den i Bulgarien, hvor man intet ser af den slags. Men hvor de til gengæld indsamler hunde og afliver dem på internater. Trods alt en bedre metode end at smide gift i hovedet på dem. For det kan ikke andet end give en smertefuld død.

 

På sommerens tur til Sortehavet (for at udstille dyrene gud hjælpe mig) var det ikke småting vi så i de forskellige lande på vores tur. Gadehunde i forfærdelig tilstand og alt for mange påkørte hunde. Hvoraf nogen levede videre med skavankerne, mens andre var døde i vejkanten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder ganske forfærdeligt :evil: Men kommer egentlig ikke bag på mig. (desværre)

Har også hørt om, i forbindelse med andre store arrangementer, som f.eks. ol og verdensudstilling, at man skaffer hjemløse og andre af vejen der ikke passer ind i det image byen gerne vil have. Når folk er så kolde at de fjerner mennesker af vejen, går de heller ikke af vejen for at skaffe dyrene af vejen:cry:

Hørte efter vinter ol i vancouver i 2010 historien om at der til arrangementet var skaffet mange slædehunde, så turister kunne komme ud at køre i hundeslæde. Da ol så var forbi, havde det ikke nyhedens interesse mere og en enkelt mand stod med ansvaret for de mange huskyer m.m. selv, og han så ingen anden udvej end at dræbe dem. Ganske forfærdelig historie.:megaked:

Sled Dogs Killed in Vancouver after Olympics

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det i Ukraine bare delvist ser ud som i Rumænien, er det noget værre rod! Hvad der ikke er af hunde, der lider den ene smertelige død efter den anden. Anderledes går de åbenbart til den i Bulgarien, hvor man intet ser af den slags. Men hvor de til gengæld indsamler hunde og afliver dem på internater. Trods alt en bedre metode end at smide gift i hovedet på dem. For det kan ikke andet end give en smertefuld død.

 

På sommerens tur til Sortehavet (for at udstille dyrene gud hjælpe mig) var det ikke småting vi så i de forskellige lande på vores tur. Gadehunde i forfærdelig tilstand og alt for mange påkørte hunde. Hvoraf nogen levede videre med skavankerne, mens andre var døde i vejkanten.

 

Pudsigt at du nævner Romænien... Jeg går i klasse med en derfra, og han fortalte hvor dejligt det var at kunne gå ned igennem Utrechts gader i Holland, uden at falde over sovende hunde og katte, eller døde hunde og katte... Han fortalte hvordan når han dengang gik igennem byen og morgenen fravalgte visse ruter fordi man decideret blev overfaldt af hunde, fordi de kunne lugte mad osv...

 

Når det er sagt er det meget "normalt" i de lande at lave en omgang oprydning på den måde :cry:

Jeg tager migselv i at tænke at de stakkels hunde nok er bedre døde, end at leve i livsfarer, men det er måden er skal slåes ihjel på.. Kunne de så ikke tage en skydegal idiot og sætte ham til at ramme dem lige så de ikke så det komme i stedet for :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Det er SÅ svinsk. Jeg kan ikke have det, jeg bliver så ked af det og harm og aaaaaaarrrggghhhhhhhhh!!!! Lortemennesker - så tag dog ansvar, få gjort en ordentlig indsats for at indfange, neutralisere og videreformidle hundene. I stedet for den rædsomme skrue uden ende med at lade dem dø i lidelse.

:megaked::megaked::megaked:

Og så den hund på billedet ... den ligner en irsk setter. Min yndlingsrace.

 

Nejjjjj, hver gang jeg hører om sådan noget her, jeg ... jeg ... LORTEfuckingskodmennesker! Hvordan kan de gøre det. Hvordan kan de holde sig selv ud, se sig selv i spejlet, når de behandler andre levende, uskyldige væsener på den måde. :damn::megaked::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...