Hop til indhold

(MEGET) Forsinket 1-års billedetråd...

Gæst Mais og hunden
 Share

Recommended Posts

Gæst Mais og hunden

Ja, det var meningen at denne tråd skulle være lavet da Bella fyldte 1 år, og det er altså 16 dage siden nu :oops:

Men det er aldrig forsent til billeder, så her får i billeder af Bella, lige fra første gang vi så hende til nu :mrgreen:

Og jeg gider ærlig talt ikke engang prøve at få billederne store, for af en eller anden grund er det kun mig der kan se dem hver gang jeg gør det :stupid: Så i må klare jer med dem sådan her:mrgreen::

2010-12-27 006.jpg

2010-12-29 006.jpg

2010-12-29 019.jpg

2010_1113_160902.jpg

2011-01-02 005.jpg

2011_0113_082114.jpg

2011_0124_214437.jpg

2010_1227_144009a.jpg

2011_0101_013819.jpg

2011_0220_134645.jpg

2011_0220_134646.jpg

2011_0325_200709.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
åhhh hun er sød!! Forsinket tillykke med fødselsdagen Bella :hjerte::banan::vuf:
Tak siger Bella :mrgreen:

Vi vil lige gå os en lille tur, så kommer jeg hjem og ligger flere billeder ind :vinke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
:lun: Hun er simpelthen så sød og smuk, og det er da bare de kæreste hvalpebilleder :hjerte:

Sjovt, at se hvordan pelsen ændrer farve med alderen, rigtig flot farve hun har synes jeg...

Taaak :kys: Jeg elsker også hendes farve, for man kan ikke se når hun er beskidt :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
nuuuhr nullerbasse :hjerte: hvordan går det med at holde pelsen? det ser rigtig pæn ud, jeg er lidt imponeret.

Øh Hø hø, jeg er slet ikke nået til knudebillederne endnu :genert:

Men faktisk har hun ikke en eneste knude lige nu, og hun er stadig i fuld pels.

At vi så har snydt lidt og fået hende redt ud af en anden, det snaks vi ikkke om :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Søster Lagkage: Nu kan du se hvad jeg mener med knuder. Hun er helt fed i ansigtet på mange af billederne :oops:

Jeg har faktisk ikke noget billede efter hun er blevet redt ud, så jeg tager lige et :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Søster Lagkage: Nu kan du se hvad jeg mener med knuder. Hun er helt fed i ansigtet på mange af billederne :oops:

Jeg har faktisk ikke noget billede efter hun er blevet redt ud, så jeg tager lige et :-D

pga filter i skægget? man kan faktisk ikke umiddelbart se det, hvis man ikke ved det. halfdan filtrer også meget i skægget, selv nu, hvor han hele tiden klippes. men hun ser fin ud i pelsen, selv om jeg godt ved, at filter kan gemme sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
pga filter i skægget? man kan faktisk ikke umiddelbart se det, hvis man ikke ved det. halfdan filtrer også meget i skægget, selv nu, hvor han hele tiden klippes. men hun ser fin ud i pelsen, selv om jeg godt ved, at filter kan gemme sig.

Ååårh det var sødt sagt, tak :kys:

Jeg kunne overhovedet ikke lade vær med at lægge mærke til det, og jeg syntes ærlig at hun så ret fed ud :oops: Men nu er alle knuderne pist væk, uden hjælp fra saks :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites