Franziska Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 I onsdags var sidste gang til hundetræning for denne gang (der er 3 gange mere inden julepausen men det er udover) - MEn i hvert faldt så havde vi en afsluttende prøve. Vi kom en efter en ind på banen og skulle starte med at få hunden på plads og sidde, Så skulle vi gå lidt fremad - til venstre - fremad- omkring-fremad- til højre og så skulle hunden stoppe på plads. Så skulle hunden dækkes af og bliv liggende til man havde talt til 10 og på plads igen.. Og Maya var SÅ dygtig :klap::banan: ingen fejl!! Bedst på holdet...!! (sikkert nogen der trækker på smilebåndet og tænker at det jo heller ikke er særlig svært de opgaver vi fik, men jeg er bare så stolt:blink:) Vi startede jo faktisk meget sener end de andre og fik faktisk at vide jeg ikke skulle forvente for meget af Maya, da hun jo er spidshund:fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 4, 2011 Rapporter Share Besvaret November 4, 2011 I er for seje! Totalt sejt klaret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2011 Jeg tror så lidt at det fordi jeg træner MEGET anderledes med Maya end de andre ejer gøre med deres hunde... Der bliver råbt en del af dem og sådan - og jeg tror hvis jeg ville stille mig op og råbe af Maya ville hun bare giv mig ....fingeren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret November 4, 2011 Rapporter Share Besvaret November 4, 2011 Og Maya var SÅ dygtig :klap::banan: ingen fejl!! Bedst på holdet...!! (sikkert nogen der trækker på smilebåndet og tænker at det jo heller ikke er særlig svært de opgaver vi fik, men jeg er bare så stolt:blink:) Det er fuldkommen ligegyldigt, at det var begynderøvelser, for et sted skal man jo starte. Det væsentlige var, at Maya var ski'go' og oven i købet den bedste på holdet! Stort tillykke med det. Andre menneskers bemærkninger om dit valg af race skal du bare ryste på hovedet over. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2011 Det er fuldkommen ligegyldigt, at det var begynderøvelser, for et sted skal man jo starte. Det væsentlige var, at Maya var ski'go' og oven i købet den bedste på holdet! Stort tillykke med det. Andre menneskers bemærkninger om dit valg af race skal du bare ryste på hovedet over. Tak... Jeg er også virkelig stolt.. og har fået så meget lyst til at forsætte og se hvor gode vi kan blive.. (må man egentlig deltage i konkurencer med en hunden uden tavle?) og ja - der er vel mange forskellige meninger om racer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret November 4, 2011 Rapporter Share Besvaret November 4, 2011 Tak... Jeg er også virkelig stolt.. og har fået så meget lyst til at forsætte og se hvor gode vi kan blive.. (må man egentlig deltage i konkurencer med en hunden uden tavle?) og ja - der er vel mange forskellige meninger om racer... Selvfølgelig skal I da fortsætte. Man må gerne deltage i alle de konkurrencer, man har lyst til, i DcH. Hvordan det er i DKK, ved jeg desværre ikke, men det er der nok mange andre, der gør. Der er heller ingen racediskrimination i Beredskabet, hvis du kunne tænke dig at træne redningshund. Og ja - der er mange forskellige meninger om de enkelte racer og generelt er folk pæne nok til at holde deres mest forudfattede og måske negative opfattelser for sig selv. Men der er enkelte, der uden tøven buser ud med sårende ord. Dem skal man bare smile ad - og så ellers holde sig langt fra de mennesker. Der er sikkert også noget andet galt med dem, siden de er så impulsivt uforskammede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2011 Selvfølgelig skal I da fortsætte. Man må gerne deltage i alle de konkurrencer, man har lyst til, i DcH. Hvordan det er i DKK, ved jeg desværre ikke, men det er der nok mange andre, der gør. Der er heller ingen racediskrimination i Beredskabet, hvis du kunne tænke dig at træne redningshund. Og ja - der er mange forskellige meninger om de enkelte racer og generelt er folk pæne nok til at holde deres mest forudfattede og måske negative opfattelser for sig selv. Men der er enkelte, der uden tøven buser ud med sårende ord. Dem skal man bare smile ad - og så ellers holde sig langt fra de mennesker. Der er sikkert også noget andet galt med dem, siden de er så impulsivt uforskammede. :klap: det lyder vildt godt.. - det kunne være så fedt at prøve at deltage i en konkurrence når vi er blevet endnu mere dygtige :blink: Uuhhh Beredskabet - det lyder spændende.. Hvad træner man der?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts