tantemaier Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 Øv, hvor er det træls ikke at finde ud af præcis hvad det er han fejler. Vi krydser fingre for at nedtrapningen hjælper og at det kun går fremad fra nu af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 den sidste prøve var også negativ detsvære.nu er han begyndt at trappe ned på pilleren, og de fortæller at han nok får tilbagefald. og når det sker skal han indlækkes igen, og få taget en rygmagsprøve. Hvor ubehageligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret November 18, 2011 Rapporter Share Besvaret November 18, 2011 ---Han får forhåbentlig stadig Ronaxan, gør han ikke? Skulle han ikke have de piller i 21 dage? Problemet er, at f.eks. borreliose ikke altid kan ses i en blodprøve. Og så starter man alligevel med at give ronaxan. Men Silver har jo også fået prednisolon. Så det er svært at se, om det er ronaxan eller prednisolon der har haft en virkning... For han ER jo blevet lidt bedre, ikke? Hvis det er roxanan, så vil bedringen jo holde. Også efter han er stoppet med prednisolonen. --Men jeg synes nok, at man så skal fortsætte med ronaxan i mere end 21 dage. For hvis det er en flåtsygdom, der er årsag til at han måske har fået meningitis, så skal der meget medicin til i lang tid for at få ham rask igen. ----Men han KAN blive rask, så.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret August 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 ---Han får forhåbentlig stadig Ronaxan, gør han ikke? Skulle han ikke have de piller i 21 dage? Problemet er, at f.eks. borreliose ikke altid kan ses i en blodprøve. Og så starter man alligevel med at give ronaxan. Men Silver har jo også fået prednisolon. Så det er svært at se, om det er ronaxan eller prednisolon der har haft en virkning... For han ER jo blevet lidt bedre, ikke? Hvis det er roxanan, så vil bedringen jo holde. Også efter han er stoppet med prednisolonen. --Men jeg synes nok, at man så skal fortsætte med ronaxan i mere end 21 dage. For hvis det er en flåtsygdom, der er årsag til at han måske har fået meningitis, så skal der meget medicin til i lang tid for at få ham rask igen. ----Men han KAN blive rask, så.. Han er her ikke mere detsvære !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Det gør mig ondt at høre. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Det er jeg ked af at høre :ae: R.I.P. og god tur over regnbuebroen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts