Hop til indhold

TTouch i København

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

• Svar 191
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst T_Martinsen

Hvis det bliver muligt at komme med uden hund, kender jeg et par stykker. 1 hund kan også gerne fremskaffes, hvis det skulle kunne lade sig gøre ;-)

Det kommer selvfølgelig an på tid, sted og pris. Men ellers er vi ikke krævende herfra :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det bliver muligt at komme med uden hund, kender jeg et par stykker. 1 hund kan også gerne fremskaffes, hvis det skulle kunne lade sig gøre ;-)

Det kommer selvfølgelig an på tid, sted og pris. Men ellers er vi ikke krævende herfra :blink:

Jeps, der kommer forhåbentligt svar i aften :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kan da egentlig godt være.

Men kan man godt vente med at melde sig sådan endeligt indtil vi har en lidt mere præcis pris? Kan simpelthen ikke regne det ud, når 3 enkelttimer koster 900kr.

Selvfølgelig, man siger heller ikke fast ja før vi ved hvad prisen er - venter stadig spændt på svar, hun har garanteret drøntravlt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom der fed og indholdsrig info, yay - jeg håber folk kan 17. december, jeg kan SLET ikke vente :ivrig:

Og Sarafia må lige tjekke om den dato kan passe med det sted hun kender + prisen på leje der.

Petrine, måske er det ikke for Fønix i denne omgang, men du kan måske lære en del med Petrine som du så kan bruge med ham derhjemme? Og folk uden hunde er både velkomne og rigtig godt, som hun skriver :-D

Vil bare lige nævne, Motor har brug for at få lov at hilse på de forskellige hunde der er der, så skal han nok være stille derefter (behøves ikke alle hvis en hund ikke kan lide store/hvide/hanhunde men så vil jeg rigtig gerne lige vide det på forhånd så jeg ikke lader ham trække hen imod den hund).

Kl. 10.00-13.00 og igen kl. 14.00-17.00 så vi kan få en god pause og så der er tid til at hundene kan blive luftet. Indimellem bliver der selvfølgelig korte pauser også. Jeg skal have sat udstyr frem og pakket sammen bagefter, jeg vil sikkert være der kl. 9.00.

Det lyder rigtig godt, at der er mulighed for at komme indendøre. Der skal være stole (det kan man måske selv tage med, hvis der ikke er på stedet?) og en hvid væg, så jeg kan vise et powerpointshow med video og billeder. Projektor tager jeg med, men der skal være adgang til en stikkontakt:-)

De hunde der skal med, skal kunne slappe rimeligt af sammen med fremmede hunde og/eller mennesker - fremmede behøver på ingen måde at kunne tage kontakt til dem, men det må ikke være en voldsomt stressende/angstfyldt oplevelse for dem at være i hallen. Det er helt fint, hvis hundene har brug for en pause i bil, men det forventes ikke, de må meget gerne være sammen med deres mennesker hele tiden. Det er meget fint, hvis hundene er trygge ved at være i bur eller evt. bag en lille barriere af stole eller lignende. Dette er udelukkende for at tage hensyn til alle de deltagende hunde, så det bliver en god oplevelse for dem.

Det vil være rigtig fint med deltagere der ikke selv har hund med, de kommer til at deltage aktivt sammen med de hunde der har gavn af det fx. til groundwork og evt. til bodywork også. Og det meste af det vi laver med hundene prøver vi på os selv først, så deltagere uden hund kommer til at få en god fornemmelse af, hvordan de bagefter kan bruge det med egen hund.

I får skriftligt materiale udleveret og selvfølgelig mulighed for at stille spørgsmål til det vi har lavet på mail i tiden bagefter. Og før vi mødes vil jeg meget gerne høre lidt om de enkelte hunde, både dem der kommer og dem der først får glæden af TTouch bagefter.

Dagen koster 550 kr. per deltager med hund og 350 kr. pr. deltager uden hund. Jeg afholder selv mine transportudgifter og I klarer lejen af hallen.

Forslag til dato er helt op til Jer, hvis det er en lørdag og hvis det først er i 2012, jeg har endnu ikke uploadet de nye træningsdage på min hjemmeside, så der kan det meste lade sig gøre. Hvis I gerne vil tidligere er lørdag den 17. december den eneste frie dag. En søndag kan også lade sig gøre, men så er det først i februar 2012.

Lad mig endelig høre, hvis du har spørgsmål/kommentarer eller hvis der er noget særligt jeg skal være opmærksom på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja for mig må du selvfølgelig vildt gerne, men det skal nok være de første 6 som skrev der vil have hund med, er det ikke sådan mest fair? Man skal selvf lige bekræfte at man er ok med 550kr + delt leje af hallen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg er frisk på at komme uden hund... Men hvor skulle det afholdes henne? Mere i forhold til transport mulighed...

Og weee. det kunne altså være lidt hyggeligt at møde Missing også:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom der fed og indholdsrig info, yay - jeg håber folk kan 17. december, jeg kan SLET ikke vente :ivrig:

Og Sarafia må lige tjekke om den dato kan passe med det sted hun kender + prisen på leje der.

Petrine, måske er det ikke for Fønix i denne omgang, men du kan måske lære en del med Petrine som du så kan bruge med ham derhjemme? Og folk uden hunde er både velkomne og rigtig godt, som hun skriver :-D

Vil bare lige nævne, Motor har brug for at få lov at hilse på de forskellige hunde der er der, så skal han nok være stille derefter (behøves ikke alle hvis en hund ikke kan lide store/hvide/hanhunde men så vil jeg rigtig

gerne lige vide det på forhånd så jeg ikke lader ham trække hen imod den hund).

Dato og pris er fint med mig (med mindre hallen koster en million milliard at leje, selvfølgelig ;-)).

Tyson vil/skal ikke hilse, hverken på Motor eller andre hunde, han ikke kender.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jessie og jeg har ryddet kalenderen den 17/12-11 og jeg betaler gerne 550 kr. + en del af hallejen.

Jessie kan som udgangspunkt med alle andre hunde, men jeg kan jo ikke garantere, at hun ikke vil finde nogen irreterende - som udgangspunkt må hun hilse på alle.

Jessie er også vant til fremmede mennesker og burophold, men hun er reserveret og vil ikke hoppe i armene på hvem som helst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik lige en kort mail mere, op til 6 deltagere uden hund, skriver hun. "Det er fint, hvis der kommer op til 6 deltagere uden hund, hvis der kommer flere bliver der ikke nok tid til at prøve tingene af og til spørgsmål."

Så med hund:

Mig

Petrine

Sarafia

Inkognito

Sonja

Og hvem er den sidste? Er det Louie?

Uden hund:

T_Martinsen

CCC

Missing

Flaffy, Zozo, Luna

2 pladser mere uden hund - medmindre jeg har glemt nogen? Venter stadig på svar fra hende jeg skrev til, men hun må jo skynde sig lidt altså :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites