Petrine Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Købt! Kan jeg blive nr 2 hos Sonja? Hvis der ikke er andre uden hund, så vil jeg MÅSKE gerne have manden med, ved bare ikke om han....skal lige have ham motiveret lidt først Prøver at skrive lidt om Petrine (må jeg mon skrive om Fønix også?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Prøver at skrive lidt om Petrine (må jeg mon skrive om Fønix også?) Det vil hun da garanteret gerne læse, så kan du vel også få lidt input til ham også, selvom det er Petrine du får med. Og som hun skrev, ville hun gerne høre om dem som har hunde derhjemme der får glæde af det også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Jeg har fået jeres pb's tak - mangler CCC, Flaffy og Sarafia. Sarafia har svaret mig, hun tjekker datoen, muligvis hører vi først noget i næste uge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 18, 2011 Rapporter Share Besvaret November 18, 2011 Sarafia har svaret mig, hun tjekker datoen, muligvis hører vi først noget i næste uge Nu er næste uge slut og jeg venter i spænding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 18, 2011 Rapporter Share Besvaret November 18, 2011 Ja jeg prøver lige at skrive til hende igen, har skrevet til Pia at vi leder efter sted til den 17. så hun i hvert fald ved vi ønsker os den dato og at vi ikke har glemt det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret November 19, 2011 Rapporter Share Besvaret November 19, 2011 JAAA! Ville onske jeg kunne vaere med paa en lytter. Er ogsaa vildt fascineret!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 19, 2011 Rapporter Share Besvaret November 19, 2011 JAAA! Ville onske jeg kunne vaere med paa en lytter. Er ogsaa vildt fascineret!! Du kan nå det endnu, du skal bare rejse i sådan rimelig god tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 23, 2011 Rapporter Share Besvaret November 23, 2011 Jeg ved ikke, har stadig ikke hørt noget fra Sarafia. Tror hun har lidt meget om ørerne.. Der er ikke andre som kender et sted? Har godt tænkt på Hasselgården, men hvis der er vildt koldt, er det nok ikke så smart. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 23, 2011 Rapporter Share Besvaret November 23, 2011 Er Greve-hallen optaget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 23, 2011 Rapporter Share Besvaret November 23, 2011 Hvor stor skal Hallen være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Hasselgård er meget kold ja.. Jeps, der er Hallen i Greve.. Den skulle være rigtig stor med masser af plads... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Ellers er der en del i Høje Taastrup kommune Interbook Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 (rettet) Kender ikke Greve hallen, skriv og spørg. Kender heller ikke Taastrup, tror i at der må være hunde? Tror ikke den behøves være tennishal størrelse, den skal vel bare være så hun kan stille noget bane op og så vi kan være der med lidt plads mellem hundene? Jeg har skrevet til Valby Boldklub, det er der jeg har gået til træning, så der må der i hvert fald være hunde. Redigeret November 24, 2011 af Buddha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Kender ikke Greve hallen, skriv og spørg. Kender heller ikke Taastrup, tror i at der må være hunde? Tror ikke den behøves være tennishal størrelse, den skal vel bare være så hun kan stille noget bane op og så vi kan være der med lidt plads mellem hundene? Jeg har skrevet til Valby Boldklub, det er der jeg har gået til træning, så der må der i hvert fald være hunde. Jeg mener det er Anne/Holly ( Bruger her inde) der tidligere har haft kontakt med den hal i greve. Og jeg ved ikke hvordan hun er kommet i kontakt med dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 5, 2011 Rapporter Share Besvaret December 5, 2011 Jeg ved ikke, om I har fundet et sted? Jeg bliver desværre nødt til at melde fra Men jeg må erkende, at der er andet, der skal prioriteres højere økonomisk pt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 JAAAAAAAAAAAAAAHHHHH! Vi har fået hallen i Greve den 17. december! Koster 1000kr for hele dagen. Træningen finder sted indendørs i en hal (2J) på Ny Kappelevgård, Kappelev Allé 2, 2670 Greve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Lykke!!!! Hvad bliver prisen? Hvor mange skal med? Hvad tid? Arj, du er sej, tilstår, jeg troede det gik i vasken her i december, så synes du er så dygtig :5up::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Fedt! Godt arbejde, Buddha. :5up: Jeg spørger som Petrine, hvad er prisen, hvor overfører/betaler vi pengene til, hvilket tidsrum er kurset? Jeg skal have Petrine og Lille Louie med fra Flintholm, ja? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Wiiiiii, hvor fedt Jessie og jeg er stadig friske Bliver det noget i retning af 750 kr. for deltagelse med hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Fedt! Godt arbejde, Buddha. :5up: Jeg spørger som Petrine, hvad er prisen, hvor overfører/betaler vi pengene til, hvilket tidsrum er kurset? Jeg skal have Petrine og Lille Louie med fra Flintholm, ja? Ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Ok samlede pris, med det antal deltagere vi er nu, er 675kr for dem med hunde og 475kr for dem uden hunde. Hvis folk har stole, må de gerne tage med, jeg kan have 2 køkkenstole med herfra. Jeg har skrevet for at høre hvornår de skal have pengene, så finder jeg lige ud af om det er nemmest at i overfører til min konto. Han skriver om hallen: Der er et toilet i en bygning ved siden af vores hal, og der er et opvarmet lokale i hallen, bl.a. med bord (men ingen stole), hvor man fx kan holde teori og spise frokost. Det er koldt vand i rummet. Deltagere: Mig Petrine Sarafia Inkognito Sonja Lille Louie Uden hund: CCC Flaffy, Zozo, Luna Hvis i kender nogle der har lyst til at komme med uden hund, så sig til, der er plads til 3-4 styks. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Her er den samlede info igen - jeg skal nok være der kl. 9, jeg skal hente nøgle til stedet først. Flaffy, har jeg fået noget info fra dig om hunden/e du vil prøve det her på når du kommer hjem? Det er bl.a. for at man selv kan kontakte hende efterfølgende og få hjælp til at rette lidt ind. Kl. 10.00-13.00 og igen kl. 14.00-17.00 så vi kan få en god pause og så der er tid til at hundene kan blive luftet. Indimellem bliver der selvfølgelig korte pauser også. Jeg skal have sat udstyr frem og pakket sammen bagefter, jeg vil sikkert være der kl. 9.00. Det lyder rigtig godt, at der er mulighed for at komme indendøre. Der skal være stole (det kan man måske selv tage med, hvis der ikke er på stedet?) og en hvid væg, så jeg kan vise et powerpointshow med video og billeder. Projektor tager jeg med, men der skal være adgang til en stikkontakt:-) De hunde der skal med, skal kunne slappe rimeligt af sammen med fremmede hunde og/eller mennesker - fremmede behøver på ingen måde at kunne tage kontakt til dem, men det må ikke være en voldsomt stressende/angstfyldt oplevelse for dem at være i hallen. Det er helt fint, hvis hundene har brug for en pause i bil, men det forventes ikke, de må meget gerne være sammen med deres mennesker hele tiden. Det er meget fint, hvis hundene er trygge ved at være i bur eller evt. bag en lille barriere af stole eller lignende. Dette er udelukkende for at tage hensyn til alle de deltagende hunde, så det bliver en god oplevelse for dem. Det vil være rigtig fint med deltagere der ikke selv har hund med, de kommer til at deltage aktivt sammen med de hunde der har gavn af det fx. til groundwork og evt. til bodywork også. Og det meste af det vi laver med hundene prøver vi på os selv først, så deltagere uden hund kommer til at få en god fornemmelse af, hvordan de bagefter kan bruge det med egen hund. I får skriftligt materiale udleveret og selvfølgelig mulighed for at stille spørgsmål til det vi har lavet på mail i tiden bagefter. Og før vi mødes vil jeg meget gerne høre lidt om de enkelte hunde, både dem der kommer og dem der først får glæden af TTouch bagefter. Dagen koster 550 kr. per deltager med hund og 350 kr. pr. deltager uden hund. Jeg afholder selv mine transportudgifter og I klarer lejen af hallen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 CCC - du har heller ikke sendt noget om din hund, har du? Skynd jer, så jeg kan få det sendt afsted :banan: Har skrevet til Sarafia også, håber snart hun ser alle beskederne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 9, 2011 Rapporter Share Besvaret December 9, 2011 Har sendt til touch damen de info jeg har fået, hun siger vi kan tage penge med på dagen, det vil være fedest synes jeg, så behøves jeg ikke holde styr på hvem der har betalt osv (altså kun for kurset). Flaffy har meldt fra, så nu er vi 7 om de 1000kr for leje af hallen. Nogen som kender Sarafia privat, som har nummer på hende, er venner på facebook? Hun har ikke svaret endnu, håber hun stadig kommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 9, 2011 Rapporter Share Besvaret December 9, 2011 Har sendt til touch damen de info jeg har fået, hun siger vi kan tage penge med på dagen, det vil være fedest synes jeg, så behøves jeg ikke holde styr på hvem der har betalt osv (altså kun for kurset). Flaffy har meldt fra, så nu er vi 7 om de 1000kr for leje af hallen. Nogen som kender Sarafia privat, som har nummer på hende, er venner på facebook? Hun har ikke svaret endnu, håber hun stadig kommer. Snak med DogFather om nummer til Sarafia (tror jeg) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts