Gæst Buddha Besvaret December 9, 2011 Rapporter Share Besvaret December 9, 2011 Snak med DogFather om nummer til Sarafia (tror jeg) Ham har jeg allerede talt med hehe. Prøver igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Men er det ok med den hal, når der ikke er varme i den? Havde hun ikke sagt, at der ikke måtte være for koldt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Men er det ok med den hal, når der ikke er varme i den? Havde hun ikke sagt, at der ikke måtte være for koldt? Synes der var en som foreslog lige præcis den hal og ikke Hasselgården, fordi der var varme i? Men det har jeg måske misforstået. Men hvis det er til massage-delen især, mon så ikke man kan være i det opvarmede rum? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Synes der var en som foreslog lige præcis den hal og ikke Hasselgården, fordi der var varme i? Men det har jeg måske misforstået. Men hvis det er til massage-delen især, mon så ikke man kan være i det opvarmede rum? Men du skrev jo om hallen: Han skriver om hallen: Der er et toilet i en bygning ved siden af vores hal, og der er et opvarmet lokale i hallen, bl.a. med bord (men ingen stole), hvor man fx kan holde teori og spise frokost. Det er koldt vand i rummet. Det læser jeg som om, at det kun er i teori-/frokostlokalet, der er varme på. Der var også nogle, på det kursus vi var på i dag, der sagde, at der ikke er varme på i Greve-hallen. Spørgsmålet er vel, hvor stort det lokale er, hvis vi skal være der med hundene? De skal jo nok ikke ligge alt for tæt, når de skal have massage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Men du skrev jo om hallen: Det læser jeg som om, at det kun er i teori-/frokostlokalet, der er varme på. Der var også nogle, på det kursus vi var på i dag, der sagde, at der ikke er varme på i Greve-hallen. Spørgsmålet er vel, hvor stort det lokale er, hvis vi skal være der med hundene? De skal jo nok ikke ligge alt for tæt, når de skal have massage. Jeg ved det ærlig talt ikke, men det er det jeg har kunnet finde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Touch damen skrev sådan her: Med den årstid vi har nu, er det næsten nødvendigt med et indendørssted med god gulvplads, tror du det er muligt? Vi kan sagtens arbejde udendørs, men det er allerede for koldt nu, hvis det skal være rigtig effektivt. Hvis andre kender et andet sted, må i meget gerne se om der er ledigt, ellers må vi få det her til at du så godt som muligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Jeg ved det ærlig talt ikke, men det er det jeg har kunnet finde Jeg tænker måske bare, at du lige skal tjekke med Pia, om det lyder som ok forhold? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Touch damen skrev sådan her: Med den årstid vi har nu, er det næsten nødvendigt med et indendørssted med god gulvplads, tror du det er muligt? Vi kan sagtens arbejde udendørs, men det er allerede for koldt nu, hvis det skal være rigtig effektivt. Hvis andre kender et andet sted, må i meget gerne se om der er ledigt, ellers må vi få det her til at du så godt som muligt. Hov, vores svar krydsede vist hinanden. Ok, vi må nok bare få det til at fungere bedst muligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Hov, vores svar krydsede vist hinanden. Ok, vi må nok bare få det til at fungere bedst muligt. Har skrevet og spurgt hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Rummet er 4*10 meter og Pia siger det er fint med plads. Måske skal vi tage tæpper med til hundene så der ikke er hår overalt, aner ikke om der er gulvtæppe derinde. Så alles gut! Tager folk selv mad med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 11, 2011 Rapporter Share Besvaret December 11, 2011 Skal vi for øvrigt have noget med på lørdag? Skal vi f.eks. have godbidder med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 11, 2011 Rapporter Share Besvaret December 11, 2011 det der 4 x 10 meter, er det det varme rum? Eller skal jeg pakkes inde? Og ja, huskeliste tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 13, 2011 Rapporter Share Besvaret December 13, 2011 Har man nogensinde IKKE godbidder med? :hmm: Ja Petrine, tag tøj på. Husk stol/stole. Har skrevet til hende om der er noget vi skal have med/vide. Sikke mange spørgsmål hehe. Altså skal vi give hende Sarafia til i morgen? Tænker bare om ikke der er andre som gerne vil have pladsen hvis hun nu ikke kommer..? Har skrevet til hende på facebook også, føler mig lidt forfølgeragtig efterhånden. Kommer CCC?? Vil gerne have penge overført til min konto for leje af hallen, men svært at regne ud hvad det bliver pr. person, når man ikke ved om folk kommer. HUSK i selv skal have kontanter med til at betale Pia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 13, 2011 Rapporter Share Besvaret December 13, 2011 Siger du lige, hvor meget det bliver til hende Pia? Rene sko til brug i hallen - tror jeg, vi skal til træning dernede på torsdag og der har vi fået besked om at tage skiftesko med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 13, 2011 Rapporter Share Besvaret December 13, 2011 Siger du lige, hvor meget det bliver til hende Pia? Rene sko til brug i hallen - tror jeg, vi skal til træning dernede på torsdag og der har vi fået besked om at tage skiftesko med Ok, det sagde han ikke noget om, men better safe than.. kolde tæer. 550kr! til Pia, det har jeg altså skrevet flere gange. Leje af hallen er 1000kr som skal deles ud mellem os, hvor mange vi så end er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 13, 2011 Rapporter Share Besvaret December 13, 2011 550kr! til Pia, det har jeg altså skrevet flere gange.. Undskyld troede hun havde en fast pris til deling, men NU har jeg fattet den 550 + andel af 1000 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 13, 2011 Rapporter Share Besvaret December 13, 2011 Undskyld troede hun havde en fast pris til deling, men NU har jeg fattet den 550 + andel af 1000 :5up: Og så 350kr hvis man kommer uden hund. Plus en del hal. Husk noget mad/frokost/drikkevarer. Der er koldt vand der, men vist ikke andet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Har man nogensinde IKKE godbidder med? :hmm: Det kommer vel an på, om vi skal bruge godbidder til de øvelser, vi skal lave. Jeg har altid lidt tørre godbidder i lommen, men det er jo ikke det samme, som at jeg har tager store mængder super lækre godbidder op af fryseren (ost, frikadeller og den slags). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Anne/Holly og jeg går til rallytræning i den hal i Greve og den er IKKE opvarmet. Den er præcis lige så kold som Hasselgård Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Det kommer vel an på, om vi skal bruge godbidder til de øvelser, vi skal lave. Jeg har altid lidt tørre godbidder i lommen, men det er jo ikke det samme, som at jeg har tager store mængder super lækre godbidder op af fryseren (ost, frikadeller og den slags). Man bruger ikke vanvittigt mange godbidder til TTouch.. Jo hvis de skal gå en bane, men det er som om de mister fokus fra kroppen hvis man belønner dem for meget undervejs, med gode godbidder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Glæd jer, TTouch er godt, vi bruger det ofte på Groa. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Har stadig ikke hørt fra Sarafia, skal vi finde ud af om der er andre som vil have pladsen, eller hvad synes i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Ja, var der en venteliste? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Har læst tråden igennem og ingen på "venteliste", dem uden hund har alle meldt afbud. En hf'er som lige springer på i en fart? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Har læst tråden igennem og ingen på "venteliste", dem uden hund har alle meldt afbud. En hf'er som lige springer på i en fart? Prøv måske at spørge i aoi, måske er der nogle, der ser det der, som ikke læser denne tråd? Eller en ny tråd bare for at spørge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts