Hop til indhold

TTouch i København

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

• Svar 191
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men er det ok med den hal, når der ikke er varme i den? Havde hun ikke sagt, at der ikke måtte være for koldt?

Synes der var en som foreslog lige præcis den hal og ikke Hasselgården, fordi der var varme i? Men det har jeg måske misforstået. Men hvis det er til massage-delen især, mon så ikke man kan være i det opvarmede rum?

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes der var en som foreslog lige præcis den hal og ikke Hasselgården, fordi der var varme i? Men det har jeg måske misforstået. Men hvis det er til massage-delen især, mon så ikke man kan være i det opvarmede rum?

Men du skrev jo om hallen:

Han skriver om hallen: Der er et toilet i en bygning ved siden af vores hal, og der er et opvarmet lokale i hallen, bl.a. med bord (men ingen stole), hvor man fx kan holde teori og spise frokost. Det er koldt vand i rummet.

Det læser jeg som om, at det kun er i teori-/frokostlokalet, der er varme på. Der var også nogle, på det kursus vi var på i dag, der sagde, at der ikke er varme på i Greve-hallen. Spørgsmålet er vel, hvor stort det lokale er, hvis vi skal være der med hundene? De skal jo nok ikke ligge alt for tæt, når de skal have massage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men du skrev jo om hallen:

Det læser jeg som om, at det kun er i teori-/frokostlokalet, der er varme på. Der var også nogle, på det kursus vi var på i dag, der sagde, at der ikke er varme på i Greve-hallen. Spørgsmålet er vel, hvor stort det lokale er, hvis vi skal være der med hundene? De skal jo nok ikke ligge alt for tæt, når de skal have massage.

Jeg ved det ærlig talt ikke, men det er det jeg har kunnet finde :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Touch damen skrev sådan her: Med den årstid vi har nu, er det næsten nødvendigt med et indendørssted med god gulvplads, tror du det er muligt? Vi kan sagtens arbejde udendørs, men det er allerede for koldt nu, hvis det skal være rigtig effektivt.

Hvis andre kender et andet sted, må i meget gerne se om der er ledigt, ellers må vi få det her til at du så godt som muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Touch damen skrev sådan her: Med den årstid vi har nu, er det næsten nødvendigt med et indendørssted med god gulvplads, tror du det er muligt? Vi kan sagtens arbejde udendørs, men det er allerede for koldt nu, hvis det skal være rigtig effektivt.

Hvis andre kender et andet sted, må i meget gerne se om der er ledigt, ellers må vi få det her til at du så godt som muligt.

Hov, vores svar krydsede vist hinanden. Ok, vi må nok bare få det til at fungere bedst muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rummet er 4*10 meter og Pia siger det er fint med plads. Måske skal vi tage tæpper med til hundene så der ikke er hår overalt, aner ikke om der er gulvtæppe derinde.

Så alles gut!

Tager folk selv mad med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har man nogensinde IKKE godbidder med? :hmm:

Ja Petrine, tag tøj på. Husk stol/stole. Har skrevet til hende om der er noget vi skal have med/vide. Sikke mange spørgsmål hehe.

Altså skal vi give hende Sarafia til i morgen? Tænker bare om ikke der er andre som gerne vil have pladsen hvis hun nu ikke kommer..? Har skrevet til hende på facebook også, føler mig lidt forfølgeragtig efterhånden.

Kommer CCC?? Vil gerne have penge overført til min konto for leje af hallen, men svært at regne ud hvad det bliver pr. person, når man ikke ved om folk kommer.

HUSK i selv skal have kontanter med til at betale Pia :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Siger du lige, hvor meget det bliver til hende Pia?

Rene sko til brug i hallen - tror jeg, vi skal til træning dernede på torsdag og der har vi fået besked om at tage skiftesko med

Ok, det sagde han ikke noget om, men better safe than.. kolde tæer.

550kr! til Pia, det har jeg altså skrevet flere gange. Leje af hallen er 1000kr som skal deles ud mellem os, hvor mange vi så end er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld :oops: troede hun havde en fast pris til deling, men NU har jeg fattet den 550 + andel af 1000 :5up:

:lol: Og så 350kr hvis man kommer uden hund. Plus en del hal. Husk noget mad/frokost/drikkevarer. Der er koldt vand der, men vist ikke andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer vel an på, om vi skal bruge godbidder til de øvelser, vi skal lave. Jeg har altid lidt tørre godbidder i lommen, men det er jo ikke det samme, som at jeg har tager store mængder super lækre godbidder op af fryseren (ost, frikadeller og den slags).

Man bruger ikke vanvittigt mange godbidder til TTouch.. Jo hvis de skal gå en bane, men det er som om de mister fokus fra kroppen hvis man belønner dem for meget undervejs, med gode godbidder..

Link til indlæg
Del på andre sites