Gæst Buddha Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 I må gerne have lidt godbidder med til hundene, men vi kommer ikke til at bruge nær de mængder vi bruger almindeligvis til træning. Og så skal I sørge for Jeres egen og hundenes velbefindende med puder, tæpper, (bur hvis hunden slapper bedst af i det), tøj og hvad vi ellers kan få brug for. Tror du der er en kogekande, så vi kan få en varm kop the/kaffe/kakao i løbet af dagen? Hundene må meget gerne have sele på eller selvfølgelig halsbånd, hvis det er det de er vant til at have på og selvfølgelig almindelige faste liner. - skriver daaamen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Åh altså, jeg ville så gerne *piv* Jeg afventer spændt jeres fyldige referat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Har stadig ikke hørt fra Sarafia, skal vi finde ud af om der er andre som vil have pladsen, eller hvad synes i? Åh altså, jeg ville så gerne *piv* Jeg afventer spændt jeres fyldige referat. Jeg skriver lige til Sarah på face! Og æv, jeg ville også gerne, men der er bare slet ikke penge:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Glæææd jer, det er SÅ spændende Jeg ville vildt gerne lære mere, men det går vist ikke med tur/retur over broen + prisen. Æv. Desuden er det muligvis noget med at jeg ikke er velkommen på hendes kurser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Glæææd jer, det er SÅ spændende Jeg ville vildt gerne lære mere, men det går vist ikke med tur/retur over broen + prisen. Æv. Desuden er det muligvis noget med at jeg ikke er velkommen på hendes kurser Sådan noget siger man ikke uden at uddybe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Glæææd jer, det er SÅ spændende Jeg ville vildt gerne lære mere, men det går vist ikke med tur/retur over broen + prisen. Æv. Desuden er det muligvis noget med at jeg ikke er velkommen på hendes kurser Har du være uartig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Vi er enige om, at adressen er Ny Kappelev Allé 2, 2670 Greve, ikke? Krak kender ikke den vej (har ikke tjekket min GPS endnu). Til gengæld kender Krak Ny Kappelvgård i Greve, er det den? Eller er der en anden adresse, man kan køre efter, hvis GPS'en heller ikke kender vejen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Jeg har koordinaterne til stedet, jeg kan sms'e til dig - vores gps kendte vejen, men ikke nummeret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Har du være uartig? Ved det ikke rigtigt Fik bare lige pludseligt at vide at jeg ikke var velkommen på hendes hold, engang jeg havde tilmeldt mig noget apport-halløj. Noget med at vores træningsmetoder ikke harmonerede. Havde faktisk totalt glemt det indtil jeg læste denne tråd, men jeg må hellere kontakte hende igen og høre om hvad det egentligt gik ud på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Hvaaad handler det om, Lykkeliv?? Vi er enige om, at adressen er Ny Kappelev Allé 2, 2670 Greve, ikke? Krak kender ikke den vej (har ikke tjekket min GPS endnu). Til gengæld kender Krak Ny Kappelvgård i Greve, er det den? Eller er der en anden adresse, man kan køre efter, hvis GPS'en heller ikke kender vejen? Ja det er den, fik dette link: Hallen i Greve : Border to border Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Ved det ikke rigtigt Fik bare lige pludseligt at vide at jeg ikke var velkommen på hendes hold, engang jeg havde tilmeldt mig noget apport-halløj. Noget med at vores træningsmetoder ikke harmonerede.Havde faktisk totalt glemt det indtil jeg læste denne tråd, men jeg må hellere kontakte hende igen og høre om hvad det egentligt gik ud på. Nej mystisk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Åh altså, jeg ville så gerne *piv* Jeg afventer spændt jeres fyldige referat. Syns det SÅ ærgeligt du ikke kan komme *pivpiv* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Jeg har koordinaterne til stedet, jeg kan sms'e til dig - vores gps kendte vejen, men ikke nummeret Hvad mener du med koordinater? Men ja, sms gerne, jeg må lige tjekke GPS'en, når jeg kommer hjem, måske kender den adressen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Hvad mener du med koordinater? Men ja, sms gerne, jeg må lige tjekke GPS'en, når jeg kommer hjem, måske kender den adressen. Længdegrad og breddegrad - men de står også på Buddhas link (hold mus over markøren på kortet). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Ved det ikke rigtigt Fik bare lige pludseligt at vide at jeg ikke var velkommen på hendes hold, engang jeg havde tilmeldt mig noget apport-halløj. Noget med at vores træningsmetoder ikke harmonerede.Havde faktisk totalt glemt det indtil jeg læste denne tråd, men jeg må hellere kontakte hende igen og høre om hvad det egentligt gik ud på. Du banker Asta og August til lydighed :hmm: Syns det SÅ ærgeligt du ikke kan komme *pivpiv* Meget. Men jeg må hellere prioritere at få nyt gitter i bil, lavet bremser på bil og større autostol til størsten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Nej mystisk? Jep Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Du banker Asta og August til lydighed :hmm: Naturligvis. Men jeg fortæller da ikke åbent om de. HVEM har sladret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Længdegrad og breddegrad - men de står også på Buddhas link (hold mus over markøren på kortet). Ja, det var også det, jeg tænkte, da du skrev koordinater. Man kan man indtaste det i GPS'en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Ja, det var også det, jeg tænkte, da du skrev koordinater. Man kan man indtaste det i GPS'en? ja, det kan man Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Naturligvis. Men jeg fortæller da ikke åbent om de. HVEM har sladret? Tweesa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Går lige OT, nægter at tro Lykkeliv slå på barn eller hund. Husk nu at fortælle hvordan det gik. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Har fået afbud fra Sarafia, ser ud som at det bare bliver os 5. Men så er der jo osse bare bedre tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Heeeeeeeeeeeeej H-f Jeg har savnet jer Nå, men jeg har lige læst op på tråden. Har overført penge for hallen til dig, Buddha, og tager 550kr. med i kontanter. Jeg har lidt et problem med at slæbe en stol med, når jeg først skal med toget hen til Sonja, hvor jeg også skal have bur og Louie med. Og øhm, er der tilfældigvis nogen der har en ekstra fast line, som vi kan låne? Kan simpelthen ikke finde vores. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Heeeeeeeeeeeeej H-f Jeg har savnet jer Nå, men jeg har lige læst op på tråden. Har overført penge for hallen til dig, Buddha, og tager 550kr. med i kontanter. Jeg har lidt et problem med at slæbe en stol med, når jeg først skal med toget hen til Sonja, hvor jeg også skal have bur og Louie med. Og øhm, er der tilfældigvis nogen der har en ekstra fast line, som vi kan låne? Kan simpelthen ikke finde vores. sonja har vores, den kan du sikkert låne og velkommen tilbage, bland dig lige i nogle andre tråde også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 sonja har vores, den kan du sikkert låne og velkommen tilbage, bland dig lige i nogle andre tråde også! Skal lige læse to ugers alt og intet op først.... Jesus. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts