Hop til indhold

TTouch i København

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

I må gerne have lidt godbidder med til hundene, men vi kommer ikke til at bruge nær de mængder vi bruger almindeligvis til træning. Og så skal I sørge for Jeres egen og hundenes velbefindende med puder, tæpper, (bur hvis hunden slapper bedst af i det), tøj og hvad vi ellers kan få brug for. Tror du der er en kogekande, så vi kan få en varm kop the/kaffe/kakao i løbet af dagen?

Hundene må meget gerne have sele på eller selvfølgelig halsbånd, hvis det er det de er vant til at have på og selvfølgelig almindelige faste liner.

- skriver daaamen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 191
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Glæææd jer, det er SÅ spændende :mrgreen:

Jeg ville vildt gerne lære mere, men det går vist ikke med tur/retur over broen + prisen. Æv.

Desuden er det muligvis noget med at jeg ikke er velkommen på hendes kurser :lol:

Sådan noget siger man ikke uden at uddybe :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du være uartig? :lol:

Ved det ikke rigtigt :lol: Fik bare lige pludseligt at vide at jeg ikke var velkommen på hendes hold, engang jeg havde tilmeldt mig noget apport-halløj. Noget med at vores træningsmetoder ikke harmonerede.

Havde faktisk totalt glemt det indtil jeg læste denne tråd, men jeg må hellere kontakte hende igen og høre om hvad det egentligt gik ud på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvaaad handler det om, Lykkeliv??

Vi er enige om, at adressen er Ny Kappelev Allé 2, 2670 Greve, ikke? Krak kender ikke den vej (har ikke tjekket min GPS endnu). Til gengæld kender Krak Ny Kappelvgård i Greve, er det den? Eller er der en anden adresse, man kan køre efter, hvis GPS'en heller ikke kender vejen?

Ja det er den, fik dette link: Hallen i Greve : Border to border

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved det ikke rigtigt :lol: Fik bare lige pludseligt at vide at jeg ikke var velkommen på hendes hold, engang jeg havde tilmeldt mig noget apport-halløj. Noget med at vores træningsmetoder ikke harmonerede.

Havde faktisk totalt glemt det indtil jeg læste denne tråd, men jeg må hellere kontakte hende igen og høre om hvad det egentligt gik ud på.

Nej mystisk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du banker Asta og August til lydighed :hmm:

Syns det SÅ ærgeligt du ikke kan komme *pivpiv*

Meget. Men jeg må hellere prioritere at få nyt gitter i bil, lavet bremser på bil og større autostol til størsten :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heeeeeeeeeeeeej H-f

Jeg har savnet jer :-D

Nå, men jeg har lige læst op på tråden. Har overført penge for hallen til dig, Buddha, og tager 550kr. med i kontanter.

Jeg har lidt et problem med at slæbe en stol med, når jeg først skal med toget hen til Sonja, hvor jeg også skal have bur og Louie med.

Og øhm, er der tilfældigvis nogen der har en ekstra fast line, som vi kan låne? Kan simpelthen ikke finde vores.

Link til indlæg
Del på andre sites

Heeeeeeeeeeeeej H-f

Jeg har savnet jer :-D

Nå, men jeg har lige læst op på tråden. Har overført penge for hallen til dig, Buddha, og tager 550kr. med i kontanter.

Jeg har lidt et problem med at slæbe en stol med, når jeg først skal med toget hen til Sonja, hvor jeg også skal have bur og Louie med.

Og øhm, er der tilfældigvis nogen der har en ekstra fast line, som vi kan låne? Kan simpelthen ikke finde vores.

sonja har vores, den kan du sikkert låne :mrgreen: og velkommen tilbage, bland dig lige i nogle andre tråde også!

Link til indlæg
Del på andre sites