Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Så....øhh? Nå men i hvert fald skal dem der skal med, skrive lidt om deres hunde (også dem der ikke har hund med), ved ikke om i vil skrive det her eller sende det til mig i pb og så kan jeg sende det til Pia samlet, i kan også få hendes mail hvis i helst selv vil sende det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Så....øhh? Nå men i hvert fald skal dem der skal med, skrive lidt om deres hunde (også dem der ikke har hund med), ved ikke om i vil skrive det her eller sende det til mig i pb og så kan jeg sende det til Pia samlet, i kan også få hendes mail hvis i helst selv vil sende det. Det er nok fedest for Pia at få det samlet, så skal vi ikke bare skrive til dig, og så samler og sender du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Hvad er det, hun skal vide? Jeg kan godt se, det er relevant at få baggrunden for evt problemer eller områder, man gerne vil arbejde med. Men jeg er jo bare videnbegærlig og vil så gerne være rustet til, HVIS der skulle ske noget. Og så hjælpe andre, hvis jeg kan. Jeg kan godt skrive om min hund, men det bliver kort Storpudel, 17 uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Ih hvor skal I glæde jer! Bitten og jeg var gennem et LANGT forløb, dengang Pia var ved at tage uddannelsen (så det kostede gratis) og mine hunde eeelsker hende! Hun kan nogle seriøse tricks, og jeg har endnu ikke mødt en hund, der ikke kaster sin kærlighed på hende i rigelige mængder! (Hun underviste iøvrigt også i lidt basal Dogdancing - hun er musiklærer, og er derfor ret god til at bryde musikstykker helt ned så det giver mening) Nå! Jeg synes det er en god fordeling af hunde - det vil især være dem med hunde der stresser nemt, som har alenehjemmeproblemer og problemer med andre hunde, der vil få meget ud af dagen! Så jeg synes klar det er godt valgt, at dem der rent faktisk har problematikker, har hunde med. Man får også en masse ud af bare at lytte - og til groundwork er man to til at arbejde med hunden, så her er det klart smart at der er nogle uden hund.. Glæd jer! Jeg har stadig de dokumenter hun gav mig, liggende. Og hiver dem jævnligt frem. Tarantellen, ploven og en-en-kvart-punktet er meget meget anvendelige.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Hvad er det, hun skal vide? Jeg kan godt se, det er relevant at få baggrunden for evt problemer eller områder, man gerne vil arbejde med. Men jeg er jo bare videnbegærlig og vil så gerne være rustet til, HVIS der skulle ske noget. Og så hjælpe andre, hvis jeg kan. Jeg kan godt skrive om min hund, men det bliver kort Storpudel, 17 uger Du kan jo bare skrive det der står her Det er jo HELT fint at du blot gerne vil lære om det, men det vil hun jo nok gerne vide, hun aner jo ingenting om hvem som kommer. Og ja, baggrund for eventuelle problemer er for at man kan kontakte hende efterfølgende og hun kan hjælpe en med at rette lidt til (totalt luksus synes jeg). Sonja, jo send det i en pb, så sender jeg en samlet mail til hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Ja det gør jeg. Så er jeg også ekstra hænder, hvis der er brug for det. Og måske jeg kan tage kage med Frokost *mmmmmm* Nogen der har hørt fra Sarafia ang lokale? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Ja det gør jeg. Så er jeg også ekstra hænder, hvis der er brug for det. Og måske jeg kan tage kage med Frokost *mmmmmm* Nogen der har hørt fra Sarafia ang lokale? Nej håber hun kommer og kigger snart, skriver lige på hendes væg også. Du må i hvert fald super gerne hjælpe os med groundwork, du er SÅ dejlig rolig i dine bevægelser og det er rigtig betryggende for min yndling. Vil osse gerne bage kage og/eller tage drikkelse med Eller kan lave en pastasalat eller noget andet som er ok nemt at spise. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Åh jeg vil elske at hjælpe Motor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Jeg ved ikke om jeg var den 6. - er ret sikker på jeg ikke nåede det. Men det kan vi jo hurtigt finde ud af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Pis. Chili con Caia var hurtigere end mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 CCC du må lige komme og sige noget - jeg læste denne post, deraf min forvirring: Jeg er frisk på at komme uden hund... Men hvor skulle det afholdes henne? Mere i forhold til transport mulighed... Og weee. det kunne altså være lidt hyggeligt at møde Missing også (Ok sær quote OG en prik jeg lige fik lavet her hehe) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 CCC du må lige komme og sige noget - jeg læste denne post, deraf min forvirring: Jeg er frisk på at komme uden hund... Men hvor skulle det afholdes henne? Mere i forhold til transport mulighed... Og weee. det kunne altså være lidt hyggeligt at møde Missing også (Ok sær quote OG en prik jeg lige fik lavet her hehe) Hvad skal jeg skrive? Jeg skrev bare at jeg gerne ville komme uden hund. Og så spørger jeg ind til hvor det skal afholdes henne? For hvis det er er umuligt for mig at komme dertil uden bil så kan jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Pis. Chili con Caia var hurtigere end mig Se du VAR nr. 6! Hvad skal jeg skrive? Jeg skrev bare at jeg gerne ville komme uden hund. Og så spørger jeg ind til hvor det skal afholdes henne? For hvis det er er umuligt for mig at komme dertil uden bil så kan jeg ikke Det er Louie der ikke kan læse Vi håber nok på Taastrup, men venter på at Sarafia skriver, og vi skal nok finde ud af noget så du kan komme med, jeg har i hvert fald bil og hvis det er stik modsat af hvor du bor, kan det måske bare være at jeg samler dig op et sted, hvis ikke andre kører fra dit område Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Louie: Ellers tager du toget til Høje Taastrup og så samler jeg dig op der :blink: Vi skal nok få fragtet dig og Louie dertil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Louie: Ellers tager du toget til Høje Taastrup og så samler jeg dig op der :blink: Vi skal nok få fragtet dig og Louie dertil Haha forvirringen er max - det er Chili Con Caia der spørger, men ja, alle skal nok blive samlet og hentet og leveret, det finder vi bare ud af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Haha forvirringen er max - det er Chili Con Caia der spørger, men ja, alle skal nok blive samlet og hentet og leveret, det finder vi bare ud af Jeg samler gerne op på HTS i hvert tilfælde Både med og uden hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Yay :banan: :banan: Åh, jeg tror det bliver godt for min lille autistiske hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Jeg kan have 1-2 mennesker med små hunde med i min bil, hvis jeg kan samle dem om på Flintholm station. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Jeg kan have 3 mennesker med hunde der kan sidde på skød og så sidder Motor i bagklappen. Motor kan også sidde på forsædet, så kan der være flere hunde i bagklappen (eller han kan sidde sammen med nogen deromme, bare de ikke æder ham :blink:, han er vist ret ligeglad med det meste når han kører). Kan godt køre gennem Kbh hvis det er nogen vil med derfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Tak Sonja - Sonja har sendt lidt om Tyson, i andre må osse lige få skrevet noget. Kan godt sende det du skrev her, Missing, men kan bare virkelig ikke huske dit rigtige navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Jeg kan have 1-2 mennesker med små hunde med i min bil, hvis jeg kan samle dem om på Flintholm station. Købt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Buddha: Jeg har sendt dig en PM med lidt oplysninger om Djæs Jeg kan have 1 menneske og 1 vovse med fra Taastrup eller på kørevejen fra Taastrup til afholdelsesstedet. Og jeg kan også finde ud af at tage noget mad eller kage med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Har også været god og sendt en PB om Louie-Bouie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Nå men min veninde, som var hende jeg skrev for, kan ikke den dag, så du kan godt slette mit navn fra listen, så bliver der lige en plads ledig til en anden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Nå men min veninde, som var hende jeg skrev for, kan ikke den dag, så du kan godt slette mit navn fra listen, så bliver der lige en plads ledig til en anden Ok det var en skam. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts