sonja77 Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 sonja har vores, den kan du sikkert låne og velkommen tilbage, bland dig lige i nogle andre tråde også! Ja, du må gerne låne søster lagkages. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Og du har for øvrigt været savnet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Er der nogen som vil tage kogende vand med/varmt vand? Så tager jeg lidt the-breve og instant kaffe mm. med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Er der nogen som vil tage kogende vand med/varmt vand? Så tager jeg lidt the-breve og instant kaffe mm. med. Hva? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Drikker ikke te / kaffe, så det gider jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Jeg ejer desværre ikke en termokande Buddha, du skrev på et tidspunkt, at du kunne tage en ekstra stol med. Hvis du stadig har plads til det, må du meget meget gerne tage en med til mig. Eller hov, hvad med touchdamen, hun skal vel også have en stol. Så er det nok bedre at du tager en ekstra med til hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Jeg ejer desværre ikke en termokande Buddha, du skrev på et tidspunkt, at du kunne tage en ekstra stol med. Hvis du stadig har plads til det, må du meget meget gerne tage en med til mig. Eller hov, hvad med touchdamen, hun skal vel også have en stol. Så er det nok bedre at du tager en ekstra med til hende. Pia plejer at være selvforsynende Iiih, jeg er stadig giga misundelig! Husk at fortælle alt i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 17, 2011 Rapporter Share Besvaret December 17, 2011 Har heller ingen termokande, det var Pia som gerne ville have kaffe. Og ja, tager stol med til hende, har desværre ingen klapstole, kun 2 små og et par enorme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 17, 2011 Rapporter Share Besvaret December 17, 2011 Rigtig god fornøjelse til jer alle, sikker på i vil synes det Er sjovt og lærerigt:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 17, 2011 Rapporter Share Besvaret December 17, 2011 Hva? Jeg har ingen termokande. Jeg ejer desværre ikke en termokande Buddha, du skrev på et tidspunkt, at du kunne tage en ekstra stol med. Hvis du stadig har plads til det, må du meget meget gerne tage en med til mig. Eller hov, hvad med touchdamen, hun skal vel også have en stol. Så er det nok bedre at du tager en ekstra med til hende. Jeg har udover en klapstol også sådan en lille festivalstol med, den må du gerne låne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 17, 2011 Rapporter Share Besvaret December 17, 2011 Det var helt vildt hårdt, Petrine lå pænt på sin pude og sov (kombination af udmattelse og fars velduftende pude), vi har fundet dynen frem og flader ud - synes det er uoverskueligt med et referat, tog billeder af banerne og skal have arrangeret nogle til Fønix! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 17, 2011 Rapporter Share Besvaret December 17, 2011 Det var skisme ikke udførligt det referat Men godt I har hygget og lært Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Jeg har været til julefrokost nu! Synes det var et mega spændende kursus. Missing, jeg har papirer du kan læse, men tror vi må drikke kaffe sammen, det er ret svært at forklare på skrift det hele. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Jeg har været til julefrokost nu! Synes det var et mega spændende kursus. Missing, jeg har papirer du kan læse, men tror vi må drikke kaffe sammen, det er ret svært at forklare på skrift det hele. :klap: Jeg kommer gerne til Amager - evt med hund? I er også velkomne her - med hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 :klap: Jeg kommer gerne til Amager - evt med hund? I er også velkomne her - med hund Jaaa kom med hund! Nok bedre her, de er jo sådan ret hærger agtige.. og hurtigt beskidte.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Nej, altså I kan ikke bare sige "det var hårdt" / "det var spændende" og så ikke fortælle meere! Kan i så se at få lavet et fyldigt referat og gerne med billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Jamen, det var ret flyvsk og abstrakt (synes jeg), forskellige greb, forskellige behandlinger af hver hund. Fx gik Petrine med en lang tøjsnor i sin sele, træner i en side, mig i den anden, aldrig har Petrine gået så pænt plads hos mig (=max afstand til træner), efter et par rundet skimtede Petrine lige over på træner og flere småting, så jeg kunne se, hun blev mindre anti-fremmed. Fik tips til Fønix. Og så var der baner, snirkel, labyrint, forskelligt underlag, gå mellem hegn (hvis hund ikke vil skilles fra sit menneske). Og det der styring af hunden, med en bremse-snor og en styre-snor. Jeg har intet overblik, men er ved frisk mod og klar til at starte! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Jeg har glemt det der hæfte, vi fik, derude :damn:Må lige skrive til Pia og bede hende sende mig det i elektronisk form eller sådan noget. Men det ER altså virkelig svært at lave referat af! Det var en god blanding af forskellige ttouch-berøringer (bodywork) og groundwork, hvor hunden skulle styres ved hjælp af to snore. En foran, som styrede retningen, og en midt på, der bremsede. Det fik hunden til at være mere bevidst om sin egen krop. Der skulle vi gå over alle mulige forskellige underlag og nogle forskellige baner. Vi prøvede også nogle bodywraps, bl.a. thundershirt, som skulle gøre hunden mere bevidst om sin egen krop. Jeg ved ikke, om jeg vil bruge det med de to snore til daglig - det var mest sådan til, hvis hunden stressede op i nogle bestemt situationer. Kunne måske være meget sjovt at prøve det på vej til træning eller sådan noget, hvor Louies stressniveau er lige lovligt højt. Jeg havde håbet at de der bodywraps ville få Louie til at slappe helt af, for så ville jeg måske bruge det ifm. alene hjemme, men jeg synes ikke, at jeg så den store effekt. Men berøringerne virkede til gengæld rigtig godt på Louie. Især dem i hovedet fik ham helt ned i gear, hvor han nærmest lå og sov i min hånd. Så dem vil jeg helt sikkert fortsætte med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Nå ja wraps, skal have afprøvet det på Bastardens hoved og de andres krop, har afprøvet lidt på Fønix, men nu fik jeg den 'autoriserede' metode, så må se om det er mere effektivt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Jeg havde håbet at de der bodywraps ville få Louie til at slappe helt af, for så ville jeg måske bruge det ifm. alene hjemme, men jeg synes ikke, at jeg så den store effekt. Men nu var han jo heller ikke mega stresset da han fik den på. Synes du skal prøve det på et tidspunkt hvor han ér stresset, jeg prøvede det jo med en stram t-shirt på Motor for længe siden og det var helt vildt som det gav effekt. I hallen så jeg heller ikke rigtigt noget, men der synes jeg heller ikke han var specielt stresset... Ang referat, ja er svært Vi prøvede som skrevet de forskellige baner og jeg fik faktisk lidt hul igennem ved nogle hulahop ringe som var lagt 1/4 del ovenpå hinanden.. vi gik igennem nogle gange og Motor jokkede bare afsted som om han slet ikke havde opdaget dem, men pludselig "så" han dem og begyndte at gå lidt langsommere og forsigtigere, som om han tænkte over hvor han gik. Kun den første tredjedel af "banen", tror sgu der lugtede for spændende for enden, for der fik han lidt for travlt hver gang hehe. Så prøvede vi en hel masse af de der forskellige berørings-teknikker - hed allesammen navne, tigeren, skildpadden, krabben? osv. De fleste gik ud på at lave 1 1/4 cirkel bevægelse - som regel med uret, men typisk Motor, han en mod-uret hund.... Der var meget med at hunden skulle lære det og man ikke skulle blive ved og ved og ved hvis den ikke gad, men i hvert fald sov Motor ret meget på det kursus, især hvis man tænker over hvor hyper han normalt ville være.. Men nu var det også ret roligt og der var ret varmt i det rum vi sad i og hørte om det hele (hvilket vi gjorde en del), det har nok også hjulpet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Jaaa kom med hund! Nok bedre her, de er jo sådan ret hærger agtige.. og hurtigt beskidte.. Det finder vi klart ud af Jeg skal se, om manden evt er frisk på noget "tøjl-selv-to-overgearede-sukkerafvænningstrippende-unger", mens jeg og Buzzer tager til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Det finder vi klart ud af Jeg skal se, om manden evt er frisk på noget "tøjl-selv-to-overgearede-sukkerafvænningstrippende-unger", mens jeg og Buzzer tager til dig Sig lige til, når I har fundet en dag, så kan det være, at jeg lige kan smutte forbi og få min kasse og give Buzz en hurtig nussetur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Sig lige til, når I har fundet en dag, så kan det være, at jeg lige kan smutte forbi og få min kasse og give Buzz en hurtig nussetur. Jaaa :klap: Så må vi se, om jeg husker kassen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Det var ikke rigtig muligt at tage billeder, mens vi lavede øvelserne og masserede, men på et tidspunkt ville vi forsøge at tage et billede af Tyson og Louie, for de er blevet rigtig gode venner efter Louie er blevet kastreret. Men der var rimelig meget krudt i røven på dem. Til sidst blev det til en video: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 19, 2011 Rapporter Share Besvaret December 19, 2011 Jeg var jo ikke med, men har billeder af GW hvis nogen er interesseret. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts