Gæst Buddha Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Skal han måske løfte benet over dørtrinet? Som kan hænge sammen med at han har ondt i perioder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2011 Min første tanke var : begrænsning. Men jeg kan ikke rigtig forklare det. Så måske det var dumt af mig at svare...Men mit svar er, at han viser dig en begrænsning. Og noget du ikke ser/leder efter de rigtige steder. Håber du finder frem til svaret Ninjamor Smukt billede :hjerte: Han synes det er direkte ubehageligt at gå hen igennem døren, det tror jeg ikke han ville vise hvis han bevidst ville fortælle mig noget jeg skulle blive opmærksom på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2011 Skal han måske løfte benet over dørtrinet? Som kan hænge sammen med at han har ondt i perioder? Dørtærskelen er meget lav og han behøver ikke løfte benene, men han kan naturligvis have ramt forkert så det gjorde avs. Som når man tager et trin længere ned end der er på en trappe Tak for jeres inputs ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret November 11, 2011 Rapporter Share Besvaret November 11, 2011 kan der være for varmt / koldt / træk ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts