martin Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 hej er der en der kan hjælpe mig med at finde ud af hvor meget vitalanimin min ligge tævevalp skal have og hvornår er det man skal gå over til at doser som voksen ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 det står på pakken mener det er 1 gram pr 4 kg til hvalpe og diegivende tæver og mere hvis det er til hunde med HD eller gigt mener jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Pulver: Udvoksede hunde gives 1 g. Vital Animin dagligt pr. 5 kg. kropsvægt. Hvalpe samt drægtige tæver gives dagligt 1 g. vital Animin pr. 4 kg. kropsvægt. Hunde med hofteledsdysplasi og/ eller gigt gives 2 g. Vital Animin dagligt pr. 5 kg. kropsvægt i 3-6 måneder. Herefter gives dagligt 1½ g. dagligt pr. 5 kg. kropsvægt. Måleskeen indeholder: Halv måleske: 2 g. Strøget måleske: 6 g. Måleske med top: 10 g. Du skal formentlig gå over til voksendosering, når din hund er udvokset, vil jeg tro. Lille hund 1 år. Stor hund 1½ år. Jeg har også givet det til Smilla en periode, og jeg kunne virkelig mærke hendes energi steg. Desværre kan hun bare ikke tåle det længere pga allergi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts