Gæst Capone Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 (rettet) mon i denne lille trold af blanding Han er fundet løbende omkring, ingen ved hvor længe Han er underernæret og sky, men kærlig når han først har hilst på os Han er ca 28 cm høj, og ca 45 cm lang. Pelsen er ru, men lang nogle steder Har i nogle bud Redigeret November 15, 2011 af Capone Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Han er hverken chippet eller tatoveret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 lille pullermus! han ligner en jackrussell/cavalier-blanding i vores park, temmelig meget endda, men det er jo svært at sige. synes at han har ret udpræget terrierudtryk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Ja, jeg vil også gerne at der er Cavalier i, både pga pelsen nogen steder men også pga hans øjne og hoved Men er han så ikke for lang hvis han er af disse 2 bla? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Ja, jeg vil også gerne at der er Cavalier i, både pga pelsen nogen steder men også pga hans øjne og hovedMen er han så ikke for lang hvis han er af disse 2 bla? ja, de der lidt store, runde øjne får også mig til at tænke cavalier. aner ikke med størrelsen, men proportionerne passer da udemærket til jack russell. det vil jo altid være et skud i tågen. måske når i lærer ham lidt bedre at kende, kan i bedre vurdere, hvilke hundetyper der kunne være i ham? holder stadig på, at der må være ét eller andet terriermæssigt, ruhårheden kommer jo også et sted fra. han ser sød ud, jeg håber, at i får ham på ret køl :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Johna er jo en dsg/jrt blanding og hun er ca 40 cm lang (måske lidt længere) her 6 mdr gammel... hun er jo så godt langbenet, så hun er nok ca 37 over ryggen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Ja, vi køre en tur til dyrlægen måske han kan hjælpe lidt på vej Er også usikker på alderen Dem der havde fundet ham mente 3-5 år, men jeg mener slet ikke han er så gammel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Kunne der været lidt Petit Basset Griffon i ham? Det er jo en lang, ruhåret hund - synes godt det lidt dybe bryst, og pelsen især på bryst/skuldre kunne minde om PBGV. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Hvor er han dog en kær lille fyr :hjerte: tror måske som Trinus at der kan være PBGV i ham.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Hvor er han kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Hvor er han dog en kær lille fyr :hjerte: tror måske som Trinus at der kan være PBGV i ham.... Ja måske Ja han er så super dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Ja måskeJa han er så super dejlig Mærkeligt at der ikke er nogen der savner sådan en dejlig lille en... men godt han blev fundet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 15, 2011 Rapporter Share Besvaret November 15, 2011 Mærkeligt at der ikke er nogen der savner sådan en dejlig lille en... men godt han blev fundet :hjerte: Ja det er helt uforståligt at nogen ikke vil kendes ved ham, gad vist hvilken skæbne han har været igennem indtil nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret November 16, 2011 Rapporter Share Besvaret November 16, 2011 Hvor ER han bare sød. Jeg tror også det er ovre i noget Cavalier/JRT/PetitBasset-agtigt ... også hans farver og sådan. Skal I beholde ham? Må man ikke høre lidt mere om hans historie, altså, fandt I ham bare løbende omkring eller huh? Årh, lille pus ... :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 16, 2011 Rapporter Share Besvaret November 16, 2011 Ja han blev funde løbende omkring, da han prøvede at skaffe sig føde hos nogen der havde høns. Andre havde set han før et andet sted i nærliggende by Han skal over til dyrlægen og vacc chippes og tjekkes Derefter vil vi finde ham et nyt hjem der vil værdsætte ham som den dejlige dreng han er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 16, 2011 Rapporter Share Besvaret November 16, 2011 Åh, hvor er han sød. Kan ikke forstå , at der ikke er nogen der savner ham. Hvis mine hunde løb væk, ville jeg sætte himmel og jord i bevægelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret November 16, 2011 Rapporter Share Besvaret November 16, 2011 Tror han er noget med ruhåret jack russell terrier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 16, 2011 Rapporter Share Besvaret November 16, 2011 Ja, det tror jeg du har ret i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 Så har Foxy været hos dr. dyr, blev vacc og chippet samt undersøgt. ikke et kny sagde han, lå bare og kiggede Var lidt utryg ved køreturen der over, men hjem var alt ok. Jeg har ikke hørt ham gø endnu? Ligger nu og sover her ved siden af mig Han er bare så skøøøøøøøøøøøn Så nu søger han et nyt kærligt hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 Så har Foxy været hos dr. dyr, blev vacc og chippet samt undersøgt. ikke et kny sagde han, lå bare og kiggede Var lidt utryg ved køreturen der over, men hjem var alt ok. Jeg har ikke hørt ham gø endnu? Ligger nu og sover her ved siden af mig Han er bare så skøøøøøøøøøøøn Så nu søger han et nyt kærligt hjem sådan en charmetrold får helt sikkert hurtigt et nyt hjem... han er da helt uimodståelig!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 sådan en charmetrold får helt sikkert hurtigt et nyt hjem... han er da helt uimodståelig!! Ja han er så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 Syntes overhoved ikke det derud so. Om der er noget cavalier i den, selvom den har store øjne er dedikere nok, det er der jo mange hunde der har:-D og pelsen er slet ikke så ru, men er ovre i noget ruhåret terrie af en art... Hé hé deres mange bud, men bare ham den søde der får et nyt og godt hjem:blink: held og lykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 Syntes overhoved ikke det derud so. Om der er noget cavalier i den, selvom den har store øjne er dedikere nok, det er der jo mange hunde der har:-D og pelsen er slet ikke så ru, men er ovre i noget ruhåret terrie af en art... Hé hé deres mange bud, men bare ham den søde der får et nyt og godt hjem:blink: held og lykke Nej måske ikke. Jeg tror der er ruhåret fox i ham, men da han syntes lidt for stor må der være noget mere i ham. Vi skal nok finde et dejligt hjem til ham, lige som vi gjorde med Max Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 Jeg går ud fra, at i har modtaget tilbagemeldningen, ikke:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 Jeg går ud fra, at i har modtaget tilbagemeldningen, ikke:-D Jo mange tak De er også sendt videre som vi aftalte ; ) "undercover" De var henrygte over at se hvor godt han så ud til at have det hos dig, og specielt var de glade for at der var andre hunde han kunne være sammen med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts