Hop til indhold

Hvad er der

Gæst Capone
 Share

Recommended Posts

mon i denne lille trold af blanding Han er fundet løbende omkring, ingen ved hvor længe Han er underernæret og sky, men kærlig når han først har hilst på os Han er ca 28 cm høj, og ca 45 cm lang. Pelsen er ru, men lang nogle steder

Har i nogle bud

IMG_2221.jpg

IMG_2227.jpg

IMG_2225.jpg

IMG_2219.jpg

Redigeret af Capone
Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 72
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Capone skrev:
Ja, jeg vil også gerne at der er Cavalier i, både pga pelsen nogen steder men også pga hans øjne og hoved

Men er han så ikke for lang hvis han er af disse 2 bla?

ja, de der lidt store, runde øjne får også mig til at tænke cavalier. aner ikke med størrelsen, men proportionerne passer da udemærket til jack russell. det vil jo altid være et skud i tågen. måske når i lærer ham lidt bedre at kende, kan i bedre vurdere, hvilke hundetyper der kunne være i ham? holder stadig på, at der må være ét eller andet terriermæssigt, ruhårheden kommer jo også et sted fra. han ser sød ud, jeg håber, at i får ham på ret køl :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

potil skrev:
Mærkeligt at der ikke er nogen der savner sådan en dejlig lille en... men godt han blev fundet :hjerte:

Ja det er helt uforståligt at nogen ikke vil kendes ved ham, gad vist hvilken skæbne han har været igennem indtil nu

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Hvor ER han bare sød. Jeg tror også det er ovre i noget Cavalier/JRT/PetitBasset-agtigt ... også hans farver og sådan.

Skal I beholde ham? Må man ikke høre lidt mere om hans historie, altså, fandt I ham bare løbende omkring eller huh? Årh, lille pus ... :lun: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han blev funde løbende omkring, da han prøvede at skaffe sig føde hos nogen der havde høns.

Andre havde set han før et andet sted i nærliggende by

Han skal over til dyrlægen og vacc chippes og tjekkes

Derefter vil vi finde ham et nyt hjem der vil værdsætte ham som den dejlige dreng han er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Foxy været hos dr. dyr, blev vacc og chippet samt undersøgt. ikke et kny sagde han, lå bare og kiggede ;)

Var lidt utryg ved køreturen der over, men hjem var alt ok.

Jeg har ikke hørt ham gø endnu?

Ligger nu og sover her ved siden af mig

Han er bare så skøøøøøøøøøøøn

Så nu søger han et nyt kærligt hjem

Link til indlæg
Del på andre sites

Capone skrev:
Så har Foxy været hos dr. dyr, blev vacc og chippet samt undersøgt. ikke et kny sagde han, lå bare og kiggede ;)

Var lidt utryg ved køreturen der over, men hjem var alt ok.

Jeg har ikke hørt ham gø endnu?

Ligger nu og sover her ved siden af mig

Han er bare så skøøøøøøøøøøøn

Så nu søger han et nyt kærligt hjem

sådan en charmetrold får helt sikkert hurtigt et nyt hjem... han er da helt uimodståelig!! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes overhoved ikke det derud so. Om der er noget cavalier i den, selvom den har store øjne er dedikere nok, det er der jo mange hunde der har:-D og pelsen er slet ikke så ru, men er ovre i noget ruhåret terrie af en art... Hé hé deres mange bud, men bare ham den søde der får et nyt og godt hjem:blink: held og lykke

Link til indlæg
Del på andre sites

bøvle skrev:
Syntes overhoved ikke det derud so. Om der er noget cavalier i den, selvom den har store øjne er dedikere nok, det er der jo mange hunde der har:-D og pelsen er slet ikke så ru, men er ovre i noget ruhåret terrie af en art... Hé hé deres mange bud, men bare ham den søde der får et nyt og godt hjem:blink: held og lykke

Nej måske ikke.

Jeg tror der er ruhåret fox i ham, men da han syntes lidt for stor må der være noget mere i ham.

Vi skal nok finde et dejligt hjem til ham, lige som vi gjorde med Max ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

bøvle skrev:
Jeg går ud fra, at i har modtaget tilbagemeldningen, ikke:-D

Jo mange tak

De er også sendt videre som vi aftalte ; ) "undercover"

De var henrygte over at se hvor godt han så ud til at have det hos dig, og specielt var de glade for at der var andre hunde han kunne være sammen med

Link til indlæg
Del på andre sites