Hop til indhold

Få malet et maleri af din hund! 100% tilfredshed ellers skal du ikke betale.

Gæst LBC
 Share

Recommended Posts

Hej hunde-forum

Jeg er ved at etablere en virksomhed der sælger unikke, håndmalede malerier malet ud fra

folks egne fotos.

Jeg skal derfor have lavet nogle malerier jeg kan vise frem, så folk kan se hvor flot

et maleri de kan få.

I den forbindelse tilbyder jeg en af jer at få malet et maleri af en af jeres hunde - naturligvis

til billige penge!

For 600 kr. tilbyder jeg at male et maleri af en af jeres hunde - hvis i ikke er tilfredse med maleriet

skal i ikke betale for det.

Nogen interesserede? Topprofessionelle malere maler maleriet.

Med venlig hilsen Lars

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Nå, nu koster de 600,- - før var det 800-1000,-. Det er ligesom et hollandsk udsalg - hvor længe tør du vente? Efter jul er vi sikkert nede på en femmer. :mrgreen:

Må jeg igen anbefale folk at slå malere i ind- og udland op på nettet og købe direkte fra dem, det er billigere og nemmere end at have en mellemmand med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender naturligvis ikke efterspørgselskurven på dette marked, og bliver derfor nød til at

tilpasse mig når folk i slår til ved den anden pris.

Jeg tvivler dog på at du kan få lavet et maleri til 600 kr. i samme kvalitet som jeg tilbyder.

Hvis du kan, vil jeg da meget gerne have et link til en udbyder? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender naturligvis ikke efterspørgselskurven på dette marked, og bliver derfor nød til at

tilpasse mig når folk i slår til ved den anden pris.

Jeg tvivler dog på at du kan få lavet et maleri til 600 kr. i samme kvalitet som jeg tilbyder.

Hvis du kan, vil jeg da meget gerne have et link til en udbyder? :)

men altså - nu ved vi jo ikke, hvilken kvalitet du tilbyder... :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det er derfor jeg stiller den garanti, at du ikke skal betale for billedet, hvis du ikke mener kvaliteten er i orden ;)

det virker lidt endeløst og bider sig selv i halen...

- men altså jeg hopper ud igen - jeg er ikke interesset i et udefinerbart maleri. Jeg kommenterede bare på, at du gerne vil se et eksempel på, om et billlede kvalitetsmæssigt er bedre end den kvalitet, som du tilbyder, og som vi ikke kender....

men pyt - pøj pøj med projektet - jeg smutter igen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan efterhånden forstå at ingen er interesserede :)

Jeg synes bare i skulle have tilbuddet, da jeg under alle omstændigheder skal have lavet

et billede af en hund, for at kunne vise det frem. Da jeg ikke selv har en hund, eller har bekendte

der ønsker et billede af deres hund, vil jeg ikke kunne bruge maleriet til noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Det er også sjovt, at du er så interesseret i at lave billeder af hunde, når du slet ikke selv er hundemenneske og ikke engang kan finde en enkelt hund, du får lavet et billede af som start.

Du vil vist bare tjene penge. Uden at gøre noget som helst selv. Og uden interesse for de hunde, som evt. skulle males.

Bvadr. Folk, som starter virksomheder op, de bruger en masse penge på at få lavet noget håndgribeligt, som holder, og det betaler de selv for. F.eks. varelager og fotos af dette og sådan. Du gider end ikke bruge pengene på at få lavet et enkelt billede som start - og så undrer du dig over, at ingen er interesserede? Temmelig useriøst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

kan ikke forstå du ikke har et maleri at vise frem...det er komplet ulogisk for mig...hehe....jeg ville da elske at have et maleri med mine...men du smider ingen info...

hvis det er fordi du skal øve dig kan du ligeså godt tilbyde det gratis...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
kan ikke forstå du ikke har et maleri at vise frem...det er komplet ulogisk for mig...hehe....jeg ville da elske at have et maleri med mine...men du smider ingen info...

hvis det er fordi du skal øve dig kan du ligeså godt tilbyde det gratis...:mrgreen:

Ja, men han skal jo ikke øve sig - for det er ikke ham, der maler. Det er nogle helt ude i Østen. Og han vil ikke engang betale dem for et "modelbillede" af en eller anden hund, så han kan bruge det som udgangspunkt for sin forretning. Han vil bare tjene penge på at lave ingenting, og ikke investere noget i at starte sin forretning op. Det er virkelig weird, alle, som starter noget op, må da starte med at lave noget/få lavet noget, de kan vise frem.

Ellers har de jo intet at basere det på. At starte forretning koster penge, sådan er det bare. Det gør det for alle. Det kan du tage som et velment råd, Lars, få du lavet nogle billeder, som du betaler for, så kan du sidenhen garantere tilfredshed - det er såmænd også bare en selvfølgelighed ifølge købeloven.

I øvrigt sjovt med det her med hundeportrætter ...

Jeg er selv ret skrap til at male og gik engang meget til tegning og maling og på kunstskole og sådan. Jeg var netop god til at male og tegne så det lignede, alt det der abstrakte halløj var ikke lige mig, haha, mine lærere syntes, jeg var lidt "kedelig", fordi jeg ikke kunne lave smøreri, men stod der og fortabte mig i detaljer omkring hvordan en finger så ud, at få nogle proportioner rigtige etc. Når jeg gik ud og sad og tegnede, så endte det ofte med, hvis jeg tegnede et eller andet, som andre ejede, at de købte tegningen af mig. Det skete f.eks. med et skib, jeg sad og tegnede nede i havnen og med pottemagerens værksted i Den Gamle By i Århus. Det var sjovt.

Jeg får da helt lyst til at male nogle billeder af min egen hund og et par andre, bare for sjov. Det skulle ikke være ret svært at konkurrere med dette tilbud, jeg gjorde det da gerne til den pris. Nå, men det var et sidespring, det undrer mig bare, at man tror, man lige så let kan sælge sådan noget. Jo, der er et marked for det, men der er mange, som gør det i forvejen, også til billige priser, selvom de er dygtige. Så det her er ikke noget specielt exceptionelt tilbud.

Anyway - jeg ville da aldrig forsøge at sælge nogen noget uden først at kunne vise, hvad det var, jeg havde. Det første man må gøre er da at skaffe sig nogle eksempler på det, man vil sælge. Det er da ikke nok at sige "fuld tilfredshed eller gratis". Hvorfor skulle man sige ja, når man ikke engang aner, om det er noget, man vil have? Uanset om man så skal betale eller ej, så er det svært at få stor interesse for noget så uhåndgribeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Mht et malet billede af sin hund, så har jeg et rigtig fint et af Zacho :hjerte:

Jeg har intet betalt for det og det er en anerkendt kunstner der har lavet det.

Vedkommene så et billede af Zacho på min svigerindes hjemmeside, så malede hun det og kontaktede først derefter min svigerinde og spurgte om hun ville have det - kvit og frit... det kalder jeg god reklame :5up:

Hun sendte billedet med ramme og hele moletjavsen til min svigerinde, som så gav det til mig som bonus-gave til en fødselsdag eller jul (kan ikke helt huske det :genert: ) men historien omkring det glemmer jeg aldrig. Det er ikke noget jeg tror jeg kommer til, at opleve igen, men jeg sender ofte kunstneren varme tanker :-D

Den dag i dag, aner jeg ikke hvorfor hun malede det uden, at ville have penge for det - men jeg ved, at hun så billedet på hjemmesiden og syntes billedet var super velegnet... min gevinst :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites