Umulia Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Jeg har denne: - og nu har jeg for 117. gang givet mig selv en klemmelus med den Jeg vil gerne have en ny! Det skal være en kraftig model, der klipper rent, og kan betjenes uden kvæstelser - og den skal kunne klippe GD-kløer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 jeg har også sådan en og har aldrig fået en klemmelus med den.... hvordan hulen bærer du dig ad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 jeg har også sådan en og har aldrig fået en klemmelus med den.... hvordan hulen bærer du dig ad? Det der flade stykke mellem grebet og skæret - der får jeg mast stykket lige under min pegefinger. Man skal jo bruge hele hånden til at få klippet Vinnies negle over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 har hun negle af granit? Jeg havde aldrig problemer med newf-neglene med samme greb som til de små. Alternativt var cigarklippermodellen måske noget du kunne bruge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 har hun negle af granit? Jeg havde aldrig problemer med newf-neglene med samme greb som til de små. Hun har temmelig enorme negle... Jeg ved ikke om det kan have noget med at gøre at hun aldrig havde fået dem klippet før hun kom her - eller det kan også bare være mig, der har vatfingre Alternativt var cigarklippermodellen måske noget du kunne bruge? Det har jeg også overvejet, men kan man få dem så store? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 jeg mindes at mk101 har cigarklippermodellen som hun bruger til springerne, måske hun ved mere om modellen. Kan man mon "tagge" hende så hun ser tråden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Så totalt meget mit navn på forsiden (og fik en kort tvivl i maven om jeg havde foretaget mig noget dumt for nyligt...). Men ja: jeg har cigarklippermodellen og er vældig glad for den. Hvor tykke negle den kan tage, det ved jeg ikke med sikkerhed. Men har ikke haft problemer med den uanset hvilken race der har fået taget lidt af længden. I øvrigt klart den bedste neglesaks jeg nogensinde har haft. Resco negleklipper Store Racer Tror ikke det er helt den jeg har, men husker ikke, hvor jeg har købt min. Husker bare, at den var noget billigere end de her 187 kr, denne koster. Men modeltypen syntes jeg gør det lettere at tage lidt af gangen på neglene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Tak, jeg må hellere prøve den :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts