Hop til indhold

Mystisk fejl - billeder


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg lavede lige en søgning på en gammel tråd, hvor der var billeder af Vinnies blodøre, men i stedet var det helt andre billeder - jeg aner ikke hvem de hunde er! :shock:

 

http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/7877-blodore-5.html

 

Jeg har muligvis selv engang slettet billederne, men alligevel burde det jo ikke være andre brugeres billeder, der lå derinde :vedikke:

 

Beklager at være irriterende :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor er det underligt!

 

Jeg kunne måske forstå det, hvis det var andre billeder af dine hunde der lå der.

 

Jeg prøvede engang på et andet forum at lægge et billede ind i en tråd via URL. Bagefter slettede jeg det, derfra hvor det var opkoadet. Da jeg så senere oploadede et andet i stedet for, kom det billede ind i tråden, fuldstændig malplaceret og udenfor emne. Det var så fordi mit nye billede havde overtaget adressen for det slettede.

 

Tilføjelse: Tjekkede URL på det ene billede, og der står det er dit album, og så er det altså skummelt, at det ikke er dine billeder.

 

http://www.hunde-forum.dk/members/umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture7838-img-9930.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilføjelse: Tjekkede URL på det ene billede, og der står det er dit album, og så er det altså skummelt, at det ikke er dine billeder.

 

http://www.hunde-forum.dk/members/umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture7838-img-9930.jpg

 

Ja, jeg tjekkede også, og det mærkelige er at det album er slettet for længe siden. Jeg har ingen fotoalbums på H-F mere :vedikke:

 

 

Men det er måske pga. sådan noget som dette, at Admin altid har været ked af at man sletter noget ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Hiver lige denne tråd frem igen, for jeg har opdaget et lille problem med billeder også:

 

Når jeg lige skal have knaldet et billede i en tråd, hiver linket til billedet, og smider det ind i den der billedindsætningsboks der kommer frem når man klikker på billedknappen, så siger den, uanset hvad jeg prøver, forkert format eller lignende.

Det er selvfølgelig når jeg hiver billeder ind fra ekstern placering, hvad jeg jo sådan set altid gør. Henter jeg det fra Photobucket er der dog tilsyneladende ingen problemer, men dér sætter jeg jo så også selv tags rundt om...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hiver lige denne tråd frem igen, for jeg har opdaget et lille problem med billeder også:

 

Når jeg lige skal have knaldet et billede i en tråd, hiver linket til billedet, og smider det ind i den der billedindsætningsboks der kommer frem når man klikker på billedknappen, så siger den, uanset hvad jeg prøver, forkert format eller lignende.

Det er selvfølgelig når jeg hiver billeder ind fra ekstern placering, hvad jeg jo sådan set altid gør. Henter jeg det fra Photobucket er der dog tilsyneladende ingen problemer, men dér sætter jeg jo så også selv tags rundt om...

 

Husker du at fjerne markeringen i den lille boks under adresselinien? Det skal man nemlig :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...