Umulia Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Jeg lavede lige en søgning på en gammel tråd, hvor der var billeder af Vinnies blodøre, men i stedet var det helt andre billeder - jeg aner ikke hvem de hunde er! http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/7877-blodore-5.html Jeg har muligvis selv engang slettet billederne, men alligevel burde det jo ikke være andre brugeres billeder, der lå derinde Beklager at være irriterende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 haha genialt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Tonks skrev: haha genialt! Det er lidt synd for den lille søde hvalp, at der står, den ligner bankekød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Ha, det er sgu da mystisk.. Og lidt skægt at læse teksten, som overhovedet ikke passer til billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Ok det er eddermame weird Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 ej hvor er det sært! Er det mon overhovedet hf hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Ej, hvor er det underligt! Jeg kunne måske forstå det, hvis det var andre billeder af dine hunde der lå der. Jeg prøvede engang på et andet forum at lægge et billede ind i en tråd via URL. Bagefter slettede jeg det, derfra hvor det var opkoadet. Da jeg så senere oploadede et andet i stedet for, kom det billede ind i tråden, fuldstændig malplaceret og udenfor emne. Det var så fordi mit nye billede havde overtaget adressen for det slettede. Tilføjelse: Tjekkede URL på det ene billede, og der står det er dit album, og så er det altså skummelt, at det ikke er dine billeder. http://www.hunde-forum.dk/members/umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture7838-img-9930.jpg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 skipper-odense skrev: ej hvor er det sært! Er det mon overhovedet hf hunde Ja, den ene er lille løve - der var en bruger herinde i et stykke tid, og som fik den der løvehvalp, men jeg har glemt hvad hun hed - noget med frigg tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 KarinaO skrev: Tilføjelse: Tjekkede URL på det ene billede, og der står det er dit album, og så er det altså skummelt, at det ikke er dine billeder. http://www.hunde-forum.dk/members/umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture7838-img-9930.jpg Ja, jeg tjekkede også, og det mærkelige er at det album er slettet for længe siden. Jeg har ingen fotoalbums på H-F mere Men det er måske pga. sådan noget som dette, at Admin altid har været ked af at man sletter noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret November 21, 2011 Rapporter Share Besvaret November 21, 2011 Umulia skrev: Ja, jeg tjekkede også, og det mærkelige er at det album er slettet for længe siden. Jeg har ingen fotoalbums på H-F mere Men det er måske pga. sådan noget som dette, at Admin altid har været ked af at man sletter noget Ja det er mystisk, det giver jeg dig ret i - skal se nærmere på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 21, 2011 Rapporter Share Besvaret November 21, 2011 Hmm.. Har Vinnie ikke frisure siden??? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Hiver lige denne tråd frem igen, for jeg har opdaget et lille problem med billeder også: Når jeg lige skal have knaldet et billede i en tråd, hiver linket til billedet, og smider det ind i den der billedindsætningsboks der kommer frem når man klikker på billedknappen, så siger den, uanset hvad jeg prøver, forkert format eller lignende. Det er selvfølgelig når jeg hiver billeder ind fra ekstern placering, hvad jeg jo sådan set altid gør. Henter jeg det fra Photobucket er der dog tilsyneladende ingen problemer, men dér sætter jeg jo så også selv tags rundt om... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 DKWiechert skrev: Hiver lige denne tråd frem igen, for jeg har opdaget et lille problem med billeder også: Når jeg lige skal have knaldet et billede i en tråd, hiver linket til billedet, og smider det ind i den der billedindsætningsboks der kommer frem når man klikker på billedknappen, så siger den, uanset hvad jeg prøver, forkert format eller lignende. Det er selvfølgelig når jeg hiver billeder ind fra ekstern placering, hvad jeg jo sådan set altid gør. Henter jeg det fra Photobucket er der dog tilsyneladende ingen problemer, men dér sætter jeg jo så også selv tags rundt om... Husker du at fjerne markeringen i den lille boks under adresselinien? Det skal man nemlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Jeg kan også genkende den løve, ved bare ikke fra hvilken bruger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Umulia skrev: Husker du at fjerne markeringen i den lille boks under adresselinien? Det skal man nemlig Øhmmm... fisk!??? Det ved jeg sgu da ikke. Hmmm.... ok... Tak for hjælpen Umulia. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 DKWiechert skrev: Øhmmm... fisk!??? Det ved jeg sgu da ikke. Hmmm.... ok... Tak for hjælpen Umulia. :5up: Nej ikke en fisk, en bøf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Missing skrev: Nej ikke en fisk, en bøf vegetarmad..... du skal bare huske at spise udenom... Flet næbbet, iøvrigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 DKWiechert skrev: vegetarmad..... du skal bare huske at spise udenom... Flet næbbet, iøvrigt. Kunne.Ikke.Modstå Tag det som et kompliment :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Man kan bare hive billedet direkte ind i svarboksen (fra nettet, ikke direkte fra computer) og undgå "vedhæft billede" knappen - smart! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 hehe, jeg så noget lignende i en anden gammel tråd i dag.. Der var en fortælling om motivet, men det nævnte motiv var ikke på billedet.. Undrede mig lidt, men tænkte ikke nærmere over det:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret December 27, 2011 Rapporter Share Besvaret December 27, 2011 Lene BC skrev: Ja - det var vist billedet af Mitter med flot rød skinnende pels som var udskiftet med en langhåret hund - underligt :hmm: Det er faktisk nummer 2 indlæg jeg har set, hvor billedet er det forkerte:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2012 http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/22293-dygtig-tegner-2.html Her er også billeder som overhovedet ikke passer til teksten..Troede først Spitz pissede på Sitto, men ....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2012 kennel-lowchen skrev: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/22293-dygtig-tegner-2.html Her er også billeder som overhovedet ikke passer til teksten..Troede først Spitz pissede på Sitto, men ....... det kunne ellers være yndigt hvis sitto fik en tatoo med tyson Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2012 Til gengæld er det et super sødt billede af Tyson Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Januar 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2012 skipper-odense skrev: det kunne ellers være yndigt hvis sitto fik en tatoo med tyson Det skal klart være det, hvor han gnubber hovedet i tang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts