Gæst Charlie Brown Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 (rettet) :megaked: Efter ca 10 1/2 år måtte vi tage afsked med vores højtelskede gule GD-han D 18-10 :megaked: Hvor ER det da bare helt uforståeligt han ikke er her mere..... gik sammen 24/7 og føler nu man har mistet halvdelen af sin sjæl - og den halvdel der er tilbage fatter det ikke. Kan da slet ikke rigtig komme videre af bare sorg. Heldigvis var du frisk , legesyg , glad og stærk som en GD til det sidste.... og tog dit sidste åndedrag på din madras, i dit hjem, med "far og mor" ved din side og med smagen af leverposteg og yndlings-guf i munden. R.I.P Grand De Felds Charlie Brown - må dine guder være med dig Du er så ubeskriveligt savnet. Redigeret November 21, 2011 af Charlie Brown Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Føler med jer og sender mange tanker og knus :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Det lyder som et godt GD-liv og en værdig død. Men et stort tab for jer, det gør mig ondt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Det gør mig ondt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Åh det gør så ondt i hjertet:megaked: Det gør mig ondt:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie Brown Besvaret November 29, 2011 Rapporter Share Besvaret November 29, 2011 tak alle.... (har først for nylig set der er en "til minde om - tråd" - så flytter lige denne senere..... når jeg kan klare at se billeder af ham engang - for der skal jo næsten nogen i tråden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts