Ida_Asta Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 I dag bliver Pajko 2 år Tiden går hurtigt, synes lige han var 8 uger og lige kommet hjem. Han er en dejlig hund og jeg er glad for det var ham, som valgte mig :klap: Det første billede jeg fik af ham - 2 uger gammel (der vidste jeg dog ikke at han skulle med mig hjem) 7 uger gammel og nu vidste jeg, at han skulle med mig hjem 8 uger og på vej hjem i bilen. Pajko og hans ynglings tanter (Mysla og Shelia) som har hjulpet rigtig meget i forhold til hans problemer med andre hunde :hjerte: Pajko og hans bedsteveninde Kaia, som vi ikke får set nok til, men han elsker hende alligevel meget højt Pajko og Vilya. Han stopper træning når enten Vilya eller Kimmi kommer på banen... Åhhhh de sort/hvide damer er bare dejlige Tillykke til min store hund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tillykke, smukke Pajko Dejlige billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 tillykke smukke dreng :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Nåå hvor er han dejlig! Tillykke med fødselsdagen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tillykke med fødselsdagen til Pajko:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 guuuuud hvor var han kær, da han var baby :hjerte: tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tillykke med ham Pragtfulde billeder og det med bedsteveninden siger da bare alt, hvor er de søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tillykke med de to år Pajko:-) Herlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Stort tillykke Pajko :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tillykke med 2 år! Vildt fine billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tillykke med de to år, smukke dreng! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 :klap2: :klovn: Tillykke med fødselsdagen Pajko :klovn: :klap2: :tillykke: Kan du have en rigtig god dag :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tillykke til din store dreng!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tillykke til den store dreng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Stort tillykke til Pajko! :tillykke: Sikke nogle flotte og dejlige billeder, og hvor var han dog bare nuttet som lille hvalp... :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tillykke!!! :banan: :banan: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ABP Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Ida_Asta skrev: Nårh altså.:hjerte: Stort tillykke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tak for alle de søde hilsner. Pajko blev meget glad for sine gaver og er nu gået kold i sin ynglingsstol efter min far har nusset ham Han fik en leo og et stort kødben af mig og en grøn bold med en snor i af min mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tillykke til smukke Pajko :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 STORT tillykke til Pajko og NÅRH hvor var han bare nuser som hvalp! Og rigtig gode billeder, som altid! Har du husket at fortælle ham at nu siger bøgerne at han er voksen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 luckyluna skrev: STORT tillykke til Pajko og NÅRH hvor var han bare nuser som hvalp! Og rigtig gode billeder, som altid! Har du husket at fortælle ham at nu siger bøgerne at han er voksen? Tak og tak! Ja, jeg har taget en snak med ham, men tror ikke rigtig han hørte efter.. tsk, tsk... Måske Mysla kan snakke lidt med ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Stort tillykke med fødselsdagen, Pajko-drengen! :banan: Gud, er han yngre end Møffe? Jeg troede han var ældre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 bernerazuro skrev: Stort tillykke med fødselsdagen, Pajko-drengen! :banan: Gud, er han yngre end Møffe? Jeg troede han var ældre Han er fra d. 22 november 2009, og jeg er ret sikker på at jeg så billeder af Møffe, før jeg fik min egen lille hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Ida_Asta skrev: Tak og tak! Ja, jeg har taget en snak med ham, men tror ikke rigtig han hørte efter.. tsk, tsk... Måske Mysla kan snakke lidt med ham? ja, så hører han da i hvertfald efter:blink: et stykke tid:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Nååååårh, fantastiske billeder! Hvor ER han bare dejlig. :lun: TILLYKKE til Pajko fra os (og åndgyld jeg lige så tråden lidt for sent til at ønske tillykke på dagen) - :kys:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts