Gæst Muttley Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Jeg har lige fundet ud af at vores naboer har efterladt deres hund. Vores genboer (deres nabo) har passet den i weekenden da den skulle tilbage svarede de ikke og genboen må ikke have hund så de har sat den op i lejligheden og givet mad osv. Det er bare noget svineri folk kan bilde sig det ind, og politiet er vidst ikke til nogen hjælp, de siger bare de skal fodre den og at de har prøvet at ringe til dem men at de ikke svarer, så den hund er bare efterladt til sig selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 på nogen punkter er vores dyreværnslov samt politi ganske enkelt ikke egnet til det, som de egentlig burde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Jeg har lige fundet ud af at vores naboer har efterladt deres hund. Vores genboer (deres nabo) har passet den i weekenden da den skulle tilbage svarede de ikke og genboen må ikke have hund så de har sat den op i lejligheden og givet mad osv. Det er bare noget svineri folk kan bilde sig det ind, og politiet er vidst ikke til nogen hjælp, de siger bare de skal fodre den og at de har prøvet at ringe til dem men at de ikke svarer, så den hund er bare efterladt til sig selv. Ring til Dyrenes Værn. De må kunne hjælpe, indtil ejerne viser sig. Der kan jo være sket en ulykke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Muttley Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Tror ikke der er sket en ulykke de flyttede pga en hash gæld. Prøver lige og se hvem man kan ringe til på denne tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Hvad er det for en hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Muttley Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Hyrde bl. Agtig tror jeg den er gammel hanhund. Helt sort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Jeg har lige fundet ud af at vores naboer har efterladt deres hund. Vores genboer (deres nabo) har passet den i weekenden da den skulle tilbage svarede de ikke og genboen må ikke have hund så de har sat den op i lejligheden og givet mad osv. Det er bare noget svineri folk kan bilde sig det ind, og politiet er vidst ikke til nogen hjælp, de siger bare de skal fodre den og at de har prøvet at ringe til dem men at de ikke svarer, så den hund er bare efterladt til sig selv. Hvis ikke ejer ret hurtigt kommer hjem, eller der findes en anden løsning, så ring Vi har før hentet hunde der er blevet forladt i en lejlighed. Den skal jo ikke bare gå der alene www.hundenstarv.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Stakkels hund. Tænk sig bare at blive forladt. Håber du finder nogen der kan tage sig af den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Muttley Besvaret November 22, 2011 Rapporter Share Besvaret November 22, 2011 Dyrenes beskyttelse henter ham imorgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret November 23, 2011 Rapporter Share Besvaret November 23, 2011 Ov at den tildens har danskerne taget til sig. Den slags ses oftere i usa synes jeg. Jeg kan ikke forstaa hvordan man som menneske kan have samvittighed til at goere det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 23, 2011 Rapporter Share Besvaret November 23, 2011 Ov at den tildens har danskerne taget til sig. Den slags ses oftere i usa synes jeg. Jeg kan ikke forstaa hvordan man som menneske kan have samvittighed til at goere det. Ja desværre, det var også sådan vi hentede Doberpigen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Muttley Besvaret November 23, 2011 Rapporter Share Besvaret November 23, 2011 Den blev ikke hentet som lovet, og nu er de åbenbart flyttet tilbage, genboen tror de har lånt penge til den der gæld. Når men så kan man åbenbart i DK godt efterlade sin hund i flere dage og komme tilbage som intet var hændt. Ham fra dyrenes beskyttelse lovede at hente den idag men han kunne ikke hente den fordi politiet skulle ind over. Sådanne mennesker skulle bare ikke have hund, pisse syndt for den stod og pev og hyllede i formiddags da jeg var i haven med Tøsen, og hun kunne heller ikke forstå det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
millemus Besvaret November 23, 2011 Rapporter Share Besvaret November 23, 2011 Trist Stakkels hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 23, 2011 Rapporter Share Besvaret November 23, 2011 Den blev ikke hentet som lovet, og nu er de åbenbart flyttet tilbage, genboen tror de har lånt penge til den der gæld.Når men så kan man åbenbart i DK godt efterlade sin hund i flere dage og komme tilbage som intet var hændt. Ham fra dyrenes beskyttelse lovede at hente den idag men han kunne ikke hente den fordi politiet skulle ind over. Sådanne mennesker skulle bare ikke have hund, pisse syndt for den stod og pev og hyllede i formiddags da jeg var i haven med Tøsen, og hun kunne heller ikke forstå det. Hvorfor i alverden har DB så sagt at de ville hente, de viste jo da der blev ringet at politiet skulle ind over, så det kunne de jo bare have sørget for var iorden Eller det er måske bare atter en sag hvor politiet ikke har resurser til at bare sige god for afhentning i det mindste, det er bare ikke iorden, hverken fra DB side eller politiet, men ikke overraskende:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 jeg forstår heller ikke at mennesker har hjerte til den slags , men det er ikke helt usædvanligt desværre , på Dyreinternatet hvor jeg er frivllig har de oplevet at fks en kattekilling bare var smidt på dørtrinet en søndag morgen den var tilsyneladende blevet påkørt og så bare efterladt - det sker også tit at fks kaniner & marsvin bare bliver sluppet ud i naturen fordi folk " tror" de kan klare sig ! DET KAN DE IKKE ! mine dyr er tilmeldt Dyrefondets Sikkerhedstjeneste så hvis der skulle ske mig noget ved jeg at mine dyr vil der blive taget hånd om. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Puha, jeg synes den sag skal følges helt til døren. Meld dem for dyremishandling. Man kan IKKE efterlade sin hun i nogle dage fordi man ikke lige kan passe den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Jeg har lige fundet ud af at vores naboer har efterladt deres hund. Vores genboer (deres nabo) har passet den i weekenden da den skulle tilbage svarede de ikke og genboen må ikke have hund så de har sat den op i lejligheden og givet mad osv. Det er bare noget svineri folk kan bilde sig det ind, og politiet er vidst ikke til nogen hjælp, de siger bare de skal fodre den og at de har prøvet at ringe til dem men at de ikke svarer, så den hund er bare efterladt til sig selv. Rolig nu..... Behøver man straks at tro det værste uden at have hørt historien fra begge parter? Hunden har været på week-end hos nogle naboer. Da ejerne ikke var kommet hjem da week-enden var forbi, så satte naboerne hunden tilbage i ejerens lejlighed. Ved I hvad? Jeg ville have gjort nøjagtig det samme. Så længe jeg selv var hjemme, så ville jeg kunne passe hunden uden problemer. Men at efterlade en fremmed hund i min lejlighed hvis jeg selv skulle på arbejde, det ville næppe være bedst for hunden. Det er helt i orden at lade hunden komme hjem så længe. Jeg ville så selvfølgelig holde øje med hunden, fodre den og lufte den. Og hvis ejerne ikke dukkede op, så ville jeg tage den hjem til mig om natten. Så længe man ikke har hørt fra ejerne, så ved man jo ikke, hvad der er sket. Det er lidt tidligt at slå storalarm til politi og dyrenes beskyttelse allerede tirsdag, når hundens ejere har været ventet hjem søndag eller mandag. Der BLIVER jo kikket efter hunden. Hvis politiet skal gribe ind, skal der da forhåbentlig gå noget længere tid. Og at private skulle bryde ind i en lejlighed og fjerne en hund, det er strafbart og tyveri. Og helt unødvendigt på et tidspunkt, hvor ejerne har været savnede i mindre end et døgn. Det er jo IKKE til hundens bedste at fremmede bryder ind i lejligheden og fjerner den. Det kan skade den for livet. Jammen, det er da muligt, at nogen kan finde et "bedre hjem" til hunden. Men hunden ønsker næppe et bedre hjem. Hvis ikke der er tale om direkte mishandling og vanrøgt af hunden, så bør hunden blive hos sin ejer. Tænk, hvis vi vi allesammen sådan kunne rende og fjerne hunde fra hinanden, fordi vi var uenige i, hvordan man bør holde hund:vedikke:? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Muttley Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Dem der har passet hunden måtte ikke have hund hvilket ejer vidste og ejeren svarede ikke på tlf. trods både politi og nabo har ringet mange gange. Og der blev jo ikke kigget efter den, den fik foder og vand ikke gået med (udlejer havde set nabo gå med hunden og tråd uanmeldt op) og da DB var deroppe havde den ikke mad, og døren til lejlighed er ikke låst, og den stod og hyllede helt vildt igår, som den ellers aldrig har gjordt. Jeg synes ikke de har noget der ligner ansvar til at have hund. Og de var jo flyttet fra den ene dag til den anden pga. der havde været nogle deroppe og true dem på livet, og kun fordi de skaffede pengene flyttede de tilbage. Og fandt så ud af at naboen havde ringet til politiet og sagt at de kom derfor blev sagen stoppet. Siger naboen men DB har sagt til os at han ville kæmpe for at de fik en lærestreg. Hvad med næste gang de flytter, hvilket de gør de må slet ikke bo der. Er det engelig dyreplageri at manden der ejer hunden råber helt vildt? Vågnede for noget tid siden ved at han råbte og skreg og kvinden kom ind og sprugte om vi kunne køre hende på apotek fordi han skulle have noget medicin? Og hvad med hash, går det ikke ud over hunden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Muttley Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Sludder da DB var deroppe havde den ikke vand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Dem der har passet hunden måtte ikke have hund hvilket ejer vidste og ejeren svarede ikke på tlf. trods både politi og nabo har ringet mange gange. Og der blev jo ikke kigget efter den, den fik foder og vand ikke gået med (udlejer havde set nabo gå med hunden og tråd uanmeldt op) og da DB var deroppe havde den ikke mad, og døren til lejlighed er ikke låst, og den stod og hyllede helt vildt igår, som den ellers aldrig har gjordt. Jeg synes ikke de har noget der ligner ansvar til at have hund. Og de var jo flyttet fra den ene dag til den anden pga. der havde været nogle deroppe og true dem på livet, og kun fordi de skaffede pengene flyttede de tilbage. Og fandt så ud af at naboen havde ringet til politiet og sagt at de kom derfor blev sagen stoppet. Siger naboen men DB har sagt til os at han ville kæmpe for at de fik en lærestreg. Hvad med næste gang de flytter, hvilket de gør de må slet ikke bo der. Er det engelig dyreplageri at manden der ejer hunden råber helt vildt? Vågnede for noget tid siden ved at han råbte og skreg og kvinden kom ind og sprugte om vi kunne køre hende på apotek fordi han skulle have noget medicin? Og hvad med hash, går det ikke ud over hunden? Dem der har passet hunden vidste vel selv at de ikke måtte have hund?? Det er da ikke hundeejerens sag at rende og holde øje med om andre må have hund. Om om folk ryger hash eller ej, det er ikke grund nok til at fjerne en hund?? Og om de måske forlader den igen en dag er HELLER ikke nok. Du ved jo reelt ikke, hvorfor ejerne ikke kunne overholde den aftale, som din nabo siger de har lavet med din nabo? Det eneste og det klogeste, du kan gøre er at snakke med hundeejerne og LYTTE til dem uden fordømmelse og forudfattede meninger. Du kunne eventuelt tilbyde at passe hunden hvis de skulle få brug for det en anden gang? Hvis det er hundens problemer, du vil hjælpe med, så hjælper du bedst gennem at hjælpe ejerne. Der er altså tale om et enkelt døgn, hvor hunden har været uden opsyn. Og vi ved ikke hvorfor det er sket. Hvordan ville du selv have det, hvis du f.eks. blev syg og indlagt mens din hund var alene hjemme? Og behjertede naboer så SKYNDTE sig at få politi og dyreværn til at "redde" din hund så den var væk når du kom tilbage et par dage senere? Måske havde man allerede skaffet den et nyt hjem? ---Når du sådan går og dingler rundt på gaden og må indlægges........... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Hvordan ville du selv have det, hvis du f.eks. blev syg og indlagt mens din hund var alene hjemme? Og behjertede naboer så SKYNDTE sig at få politi og dyreværn til at "redde" din hund så den var væk når du kom tilbage et par dage senere? Måske havde man allerede skaffet den et nyt hjem? ---Når du sådan går og dingler rundt på gaden og må indlægges........... Jeg ville personligt have det bedst med, at nogle tog sig af min hund, og sørgede for at den fik vand og mad, hvis jeg var "forsvundet" i 48 timer. Det er altså lang tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Rolig nu..... Behøver man straks at tro det værste uden at have hørt historien fra begge parter? Hunden har været på week-end hos nogle naboer. Da ejerne ikke var kommet hjem da week-enden var forbi, så satte naboerne hunden tilbage i ejerens lejlighed. Ved I hvad? Jeg ville have gjort nøjagtig det samme. Så længe jeg selv var hjemme, så ville jeg kunne passe hunden uden problemer. Men at efterlade en fremmed hund i min lejlighed hvis jeg selv skulle på arbejde, det ville næppe være bedst for hunden. Det er helt i orden at lade hunden komme hjem så længe. Jeg ville så selvfølgelig holde øje med hunden, fodre den og lufte den. Og hvis ejerne ikke dukkede op, så ville jeg tage den hjem til mig om natten. Så længe man ikke har hørt fra ejerne, så ved man jo ikke, hvad der er sket. Det er lidt tidligt at slå storalarm til politi og dyrenes beskyttelse allerede tirsdag, når hundens ejere har været ventet hjem søndag eller mandag. Der BLIVER jo kikket efter hunden. Hvis politiet skal gribe ind, skal der da forhåbentlig gå noget længere tid. Og at private skulle bryde ind i en lejlighed og fjerne en hund, det er strafbart og tyveri. Og helt unødvendigt på et tidspunkt, hvor ejerne har været savnede i mindre end et døgn. Det er jo IKKE til hundens bedste at fremmede bryder ind i lejligheden og fjerner den. Det kan skade den for livet. Jammen, det er da muligt, at nogen kan finde et "bedre hjem" til hunden. Men hunden ønsker næppe et bedre hjem. Hvis ikke der er tale om direkte mishandling og vanrøgt af hunden, så bør hunden blive hos sin ejer. Tænk, hvis vi vi allesammen sådan kunne rende og fjerne hunde fra hinanden, fordi vi var uenige i, hvordan man bør holde hund:vedikke:? Det må jo nødvendigvis være noget længere tid end du beskriver, nå hunden hylede og pev i morges, må det jo være 3-4 dage den har været alene, og det er på ingen måde iorden. Hvis ejer var blevet syg eller indlagt eller hvad der ellers kan fantaseres om der er sket siden de ikke er deres ansvar bevist, så ma de jo få kontakt til gnboen der passede hunden, eller andre der lige kunne tage sig af den til de blev "udskrevet", det er vel også næsten usansynligt at begge er dejset om på gaden??så en af dem kunne jo nok tage vare på hunden:roll: Så jeg syntes det lyder lidt omom de mennesker ikke ønskede at gøre noget som helstved det:hmm: Der har jo ikke været på tale at private mennesker skulle bryde ind og fjerne hunden, hvor har du det fra? Og jeg tror ikke at det ville skade hunden mere at blive fjernet efter 4 dage alene, end den skade den kan tage ved at blive efterladt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 jeg forstår heller ikke at mennesker har hjerte til den slags , men det er ikke helt usædvanligt desværre , på Dyreinternatet hvor jeg er frivllig har de oplevet at fks en kattekilling bare var smidt på dørtrinet en søndag morgen den var tilsyneladende blevet påkørt og så bare efterladt - det sker også tit at fks kaniner & marsvin bare bliver sluppet ud i naturen fordi folk " tror" de kan klare sig ! DET KAN DE IKKE ! mine dyr er tilmeldt Dyrefondets Sikkerhedstjeneste så hvis der skulle ske mig noget ved jeg at mine dyr vil der blive taget hånd om. Dyrefondets Sikkerhedstjeneste har jeg da aldrig hørt om - men da en knald god idé:5up: skal jeg da have undersøgt - herhjemme er vi næsten altid sammen når vi har fri, og skulle der ske noget med os begge, så vi ikke kunne komme hjem/kommunikere videre at vi havde en hund i hjemmet (for det kunne ske i en evt ulykke, at det går så galt at man ikke lige kan "ringe hjem") og oooh stakkels hund så.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Det må jo nødvendigvis være noget længere tid end du beskriver, nå hunden hylede og pev i morges, må det jo være 3-4 dage den har været alene, og det er på ingen måde iorden.Hvis ejer var blevet syg eller indlagt eller hvad der ellers kan fantaseres om der er sket siden de ikke er deres ansvar bevist, så ma de jo få kontakt til gnboen der passede hunden, eller andre der lige kunne tage sig af den til de blev "udskrevet", det er vel også næsten usansynligt at begge er dejset om på gaden??så en af dem kunne jo nok tage vare på hunden:roll: Så jeg syntes det lyder lidt omom de mennesker ikke ønskede at gøre noget som helstved det:hmm: Der har jo ikke været på tale at private mennesker skulle bryde ind og fjerne hunden, hvor har du det fra? Og jeg tror ikke at det ville skade hunden mere at blive fjernet efter 4 dage alene, end den skade den kan tage ved at blive efterladt. Hvis hunden pev i går morges (d. 24.), så har det da intet at gøre med at den var blevet forladt? For ejerne kom jo hjem i forgårs, d. 23.? Masser af hunde piver når de er alene. Det er ikke ideelt, men det er vel ikke grund til politi og tvangsfjernelse? Allerede d. 22. foreslår du SELV at du kan komme og hente hunden. Sådan noget har du gjort før, skriver du. d.22. er første dag, som ubehjælpsomme Muttley har "hørt om" at hunden er blevet forladt... Hvorfor i alverden tog Muttley ikke bare hunden til sig og passede den til ejerne var tilbage, d. 23? På den måde kunne hun endda have fået førstehåndsoplysninger om hvad der egentlig var sket, --i stedet for at være nødt til at lytte til den herrlige ondsindede nabosladder. Jeg synes at det lige så godt kan være et groft tilfælde af nabochikane, som det kan være et tilfælde af vanrøgt. Og naboerne ærgrer sig nu over, at det ikke lykkedes af få fjernet hunden, ---i stedet for at glæde sig over, at situationen har løst sig selv, og hunden har fået sine ejere tilbage. Hvis jeg ikke kom hjem en dag af ukendt årsag, så ville det da være rædselsfuldt for Silke. Men på et tidspunkt ville hun have gjort omkringboende opmærksom på, at noget var galt. Og så er jeg altså slet ikke i tvivl om, at mennesker i nabolaget ville have fundet ud af at hjælpe hende. Og der ville helt sikkert være nogen, der ville tage hende til sig, til de fandt ud af, hvor jeg var og hvad der var sket. ---Og det samme hvis JEG oplevede, at en i hund nabolaget var i nød, så ville jeg da selv gribe ind. IKKE kræve at alle andre skulle "hjælpe". Vi har rigtig mange hunde her. Og jeg bor i et socialt boligbyggeri i Københavns omegn, så der er masser af social nød og alle mulige forskellige problemer. DET er ikke grund nok til ondsindet sladder i mine øjne. Tværtimod! Det er da et uhyggeligt sted at bo, hvis man bliver udsat for snigløb og sladder når noget går galt. Uanset hvad. Uhyggeligt for dem, det går ud over, men så sandelig også uhyggeligt for de sladrende på grund af den forråelse og mangel på sympati og empati, som de sladrende påfører sig selv. Det bliver til små, selvretfærdige mennesker med et lille utilfredsstillende liv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Hvis hunden pev i går morges (d. 24.), så har det da intet at gøre med at den var blevet forladt? For ejerne kom jo hjem i forgårs, d. 23.? Masser af hunde piver når de er alene. Det er ikke ideelt, men det er vel ikke grund til politi og tvangsfjernelse? Allerede d. 22. foreslår du SELV at du kan komme og hente hunden. Sådan noget har du gjort før, skriver du. d.22. er første dag, som ubehjælpsomme Muttley har "hørt om" at hunden er blevet forladt... Hvorfor i alverden tog Muttley ikke bare hunden til sig og passede den til ejerne var tilbage, d. 23? På den måde kunne hun endda have fået førstehåndsoplysninger om hvad der egentlig var sket, --i stedet for at være nødt til at lytte til den herrlige ondsindede nabosladder. Jeg synes at det lige så godt kan være et groft tilfælde af nabochikane, som det kan være et tilfælde af vanrøgt. Og naboerne ærgrer sig nu over, at det ikke lykkedes af få fjernet hunden, ---i stedet for at glæde sig over, at situationen har løst sig selv, og hunden har fået sine ejere tilbage. Hvis jeg ikke kom hjem en dag af ukendt årsag, så ville det da være rædselsfuldt for Silke. Men på et tidspunkt ville hun have gjort omkringboende opmærksom på, at noget var galt. Og så er jeg altså slet ikke i tvivl om, at mennesker i nabolaget ville have fundet ud af at hjælpe hende. Og der ville helt sikkert være nogen, der ville tage hende til sig, til de fandt ud af, hvor jeg var og hvad der var sket. ---Og det samme hvis JEG oplevede, at en i hund nabolaget var i nød, så ville jeg da selv gribe ind. IKKE kræve at alle andre skulle "hjælpe". Vi har rigtig mange hunde her. Og jeg bor i et socialt boligbyggeri i Københavns omegn, så der er masser af social nød og alle mulige forskellige problemer. DET er ikke grund nok til ondsindet sladder i mine øjne. Tværtimod! Det er da et uhyggeligt sted at bo, hvis man bliver udsat for snigløb og sladder når noget går galt. Uanset hvad. Uhyggeligt for dem, det går ud over, men så sandelig også uhyggeligt for de sladrende på grund af den forråelse og mangel på sympati og empati, som de sladrende påfører sig selv. Det bliver til små, selvretfærdige mennesker med et lille utilfredsstillende liv. Nå ja den 23, men stadig hvor længe har den været alene i den lejlighed? Ja det har jeg også, men ikke uden de tilladelser jeg skulle have:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts