Gæst Capone Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Ja, desværre Men godt, at naboen reagerede, så den stakkels hund blev reddet. Ja, det var godt politiet gjorde noget med det samme, og troede på anmelderen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Mon ikke ejeren bare for en lille "snak" og hunden tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Birgitta: Du vil have jeg skulle gå ind til min nabo som jeg ikke er på talefod med, som er hashomaner og hente deres hund og passe den? Jeg vil slet ikke have noget med de mennesker at gøre, kan ikke fordrave kvinden derinde og manden lyder meget skummel (Han råber så man vågner kl lort om natten og der er altså et god stykke mellem vores huse) da de flyttede derind var det første kvinden gjorde at komme besøg og præsentere sig selv, og spørge hvor i byen man kunne købe hash. Hunden kender jeg slet ikke, og det ville være fysisk umuligt da min er løbetid, og hundene kender slet ikke hinanden, tror ikke min rotte ville have en fremmed hund ind på den måde uden at blive meget forvirret over siturationen. Og genboen er på talefod med ejeren og de er gode naboer/venner. Og hunden har været alene fra sødag aften til ondag aften. Ja, det er nok ikke lige den slags naboer man giver noglerne til sit hjem, naar man er ude og rejse og skal have passet sine planter:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Ja, det var godt politiet gjorde noget med det samme, og troede på anmelderen Men synes bare desværre det lyder som om de kun gjorde noget fordi de troede ejeren lå og var syg eller lignende:roll: men jo ikke nemt at vide, om det der står i avisen er hele sandheden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts