Aina B Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Stort tillykke med hende!! Hun ser virkelig dejlig ud SÅ nuttet! Synes Aya og Enya er nogle fine navne!! Da vi fik Lumi overvejede jeg f.eks. navne som Gaia og Saga. Der er også Rama (Rama-rama betyder sommerfugl på malaysisk) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Nurh. Tillykke med den smukke hundepige. :hjerte: Men den størrelse og det look var jeg da gået helt i selvsving med noget 'klokkeblomst' eller et eller andet eventyrligt prinsesse/ fe aftigt noget. Men det kan godt være din kæreste vil nedstemme det. Uh vi læser den store fe-bog herhjemme i øjeblikket. Feerne hedder: Klokkeblomst, Pil, Prilla, Bess, Rani, Rose og Vidia (der er vist en til, men hendes navn er pt væk fra hukommelsen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Uh vi læser den store fe-bog herhjemme i øjeblikket. Feerne hedder: Klokkeblomst, Pil, Prilla, Bess, Rani, Rose og Vidia (der er vist en til, men hendes navn er pt væk fra hukommelsen) Ihh, Rani er virkelig sødt. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Ihh, Rani er virkelig sødt. :hjerte: Hun er en vand-fe, der har mistet sine vinger (uheld), men det betyder så, at hun kan svømme i stedet. Jo jo man lærer en ting eller to, når man læser godnathistorier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Hun er en vand-fe, der har mistet sine vinger (uheld), men det betyder så, at hun kan svømme i stedet. Jo jo man lærer en ting eller to, når man læser godnathistorier Ihh det kunne jeg da helt finde på at kalde vores (forhåbentlig) kommende hund. Og det at navnet har en lille historie/ karakteristik gør det bare endnu finere. :hjerte: Jeg vender nok lige tilbage efter de andre fe/person-karakteristikker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret November 29, 2011 Rapporter Share Besvaret November 29, 2011 Hvor er hun bedårende - kan sørme godt forstå, at I smeltede ) Hvad med Tinke, Apple, Kiwi, Ellie, Saga? Jeg synes Apple er et fint navn, synes bare det bliver svært at kalde... Og de andre nedstemmer kæresten Nurh. Tillykke med den smukke hundepige. :hjerte: Men den størrelse og det look var jeg da gået helt i selvsving med noget 'klokkeblomst' eller et eller andet eventyrligt prinsesse/ fe aftigt noget. Men det kan godt være din kæreste vil nedstemme det. Taaak Tjoo det er jeg ret sikker på at han også gør - så det kan jeg vidst lige så godt droppe. Men nu er jeg heller ikke sådan én som kender særlig meget til eventyrer - eventyrer og tegnefilm kender jeg ikke særlig meget til, har set meget, meget lidt af det i min barndom - jeg så i stedet for Pyrus (Jeps, året rundt!), Mr. Bean og Fint skal det være... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret November 29, 2011 Rapporter Share Besvaret November 29, 2011 Igår da vi gik i seng sagde kæresten også "Er det så ikke søndag i morgen?!" Der er vidst en der glæder sig! :banan: :hjerte: Det ER altså dejligt!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 29, 2011 Rapporter Share Besvaret November 29, 2011 Mira, var den fe, jeg havde glemt Hun er en lysfe. Bare overlad det til den 3½ årige at huske det for mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret November 29, 2011 Rapporter Share Besvaret November 29, 2011 Mira, var den fe, jeg havde glemt Hun er en lysfe. Bare overlad det til den 3½ årige at huske det for mig Det er altid godt når børn kan hjælpe én Følte mig en smule dum da jeg en dag var ude og køre og havde kærestens drenge med, kom så til at køre forkert på vej hjem, og så udbrød de straks "Det her er altså forkerte vej - her kom vi ikke fra!" - shhhh for pokker da... I skal bare tro på at jeg har styr på det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret November 30, 2011 Rapporter Share Besvaret November 30, 2011 Jeg tror vi er meeeget tæt på at Enya er fastlagt! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 30, 2011 Rapporter Share Besvaret November 30, 2011 Jeg tror vi er meeeget tæt på at Enya er fastlagt! :hjerte: Super fint navn... Talte vi også om til Nova... Men der var for mange dyr med lignende navne i omgangskredsen, og tillykke med hvalpen... Vi må skulle have hvalp samme dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 1, 2011 Rapporter Share Besvaret December 1, 2011 Enya ER fastlagt - nu er der nemlig købt hundetegn med Enya påskrevet. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 1, 2011 Rapporter Share Besvaret December 1, 2011 Så har Enya været hos dyrlægen, og dyrlægen sagde at hun var den fineste lille pige han længe havde set og helt sund og rask! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts