Hop til indhold

Starter på en frisk..

Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Nurh. :lun: Tillykke med den smukke hundepige. :hjerte: Men den størrelse og det look var jeg da gået helt i selvsving med noget 'klokkeblomst' eller et eller andet eventyrligt prinsesse/ fe aftigt noget. Men det kan godt være din kæreste vil nedstemme det. :mrgreen:

Uh vi læser den store fe-bog herhjemme i øjeblikket. Feerne hedder: Klokkeblomst, Pil, Prilla, Bess, Rani, Rose og Vidia (der er vist en til, men hendes navn er pt væk fra hukommelsen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh, Rani er virkelig sødt. :hjerte: :lun:

Hun er en vand-fe, der har mistet sine vinger (uheld), men det betyder så, at hun kan svømme i stedet. Jo jo man lærer en ting eller to, når man læser godnathistorier :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er en vand-fe, der har mistet sine vinger (uheld), men det betyder så, at hun kan svømme i stedet. Jo jo man lærer en ting eller to, når man læser godnathistorier :mrgreen:

Ihh det kunne jeg da helt finde på at kalde vores (forhåbentlig) kommende hund. Og det at navnet har en lille historie/ karakteristik gør det bare endnu finere. :hjerte: Jeg vender nok lige tilbage efter de andre fe/person-karakteristikker. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bedårende - kan sørme godt forstå, at I smeltede :o)

Hvad med Tinke, Apple, Kiwi, Ellie, Saga?

Jeg synes Apple er et fint navn, synes bare det bliver svært at kalde... Og de andre nedstemmer kæresten :lol:

Nurh. :lun: Tillykke med den smukke hundepige. :hjerte: Men den størrelse og det look var jeg da gået helt i selvsving med noget 'klokkeblomst' eller et eller andet eventyrligt prinsesse/ fe aftigt noget. Men det kan godt være din kæreste vil nedstemme det. :mrgreen:

Taaak :-D

Tjoo det er jeg ret sikker på at han også gør - så det kan jeg vidst lige så godt droppe. Men nu er jeg heller ikke sådan én som kender særlig meget til eventyrer - eventyrer og tegnefilm kender jeg ikke særlig meget til, har set meget, meget lidt af det i min barndom - jeg så i stedet for Pyrus (Jeps, året rundt!), Mr. Bean og Fint skal det være... :lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mira, var den fe, jeg havde glemt :mrgreen: Hun er en lysfe. Bare overlad det til den 3½ årige at huske det for mig :lol:

Det er altid godt når børn kan hjælpe én :mrgreen:

Følte mig en smule dum da jeg en dag var ude og køre og havde kærestens drenge med, kom så til at køre forkert på vej hjem, og så udbrød de straks "Det her er altså forkerte vej - her kom vi ikke fra!" - shhhh for pokker da... I skal bare tro på at jeg har styr på det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites