Ascha Besvaret December 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2011 Min opfattelse er lidt anderledes end din. Jeg synes slet ikke at HF forekommer sommetider for serios eller for perfekt. Faktisk er min fornemmelse nemlig at der er plads til alle disse lidt fjollede ting og sager som jeg ogsaa synes er enormt vigtige, og jeg har aldrig folt jeg skulle have udeladt noget af den grund. Er nok lidt ligeglad med hvad folk jeg ikke kender taenker om mig:engel: Jeg ved ikke lige om det er mig du taler til, men hvis det er, så mener jeg bestemt ikke at indholdet i trådene herinde er for seriøse, tværtimod. Jeg talte om at folks hundehold kan blive fremstillet lidt skævt fordi der måske er visse ting man ikke gider fortælle om, når man nu kender mekanismerne herinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret December 3, 2011 Rapporter Share Besvaret December 3, 2011 der har været rektig mange ting som jeg ikke har postet af forskelling grunde. en tråd om begreber om størelser på hunde. er i jeg ved ikke rektig kassen. en tråd om ligestelling mellem han og hunhunde ejere. det er nog for mudret og svert at holle nogenlunde savligt. en tråd om gamle hunde. den kommer nog på et tidspungt men enu for tidligt. og en pokkers masse anet som jeg har hørt set læst om også vide men vor emnet ikke var sterkt nog til at bære en tråd. Den traad har jeg lavet og som den eneste har jeg skrevet i den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret December 3, 2011 Rapporter Share Besvaret December 3, 2011 Jeg ved ikke lige om det er mig du taler til, men hvis det er, så mener jeg bestemt ikke at indholdet i trådene herinde er for seriøse, tværtimod. Jeg talte om at folks hundehold kan blive fremstillet lidt skævt fordi der måske er visse ting man ikke gider fortælle om, når man nu kender mekanismerne herinde. he he "Tvaertimod"... Naaa, saa fik jeg det paa plads. Tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Den traad har jeg lavet og som den eneste har jeg skrevet i den. vad skrev du om,? gamle hunde er et ret bret emne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts