kennel-lowchen Skrevet December 10, 2011 Rapporter Share Skrevet December 10, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Dramatisk overskrift! Fuck nogle søde billeder :hjerte: Kunne osse spise en løve lige nu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Åh gud, jeg troede hundekampe var forbudte??!! Den stakkels hvide schæfer må være dybt traumatiseret efter dette grimme overfald... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 hvorfor er de billeder så rodede?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Mini løver med skaldede numser Jeg vil også ha' en løøøøøøve! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Ejj, hvor er de søde:klap: Åhr Bolt er sød vi de små løvebasser:lun: Synes den ene af gylden parti colourne og Judas har nogle ok aftegninger ift at de er parti colour:lol:Glæder mig til billeder, hvor de poserer:engel::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Hvis er den hvide schæfer? :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Hvis er den hvide schæfer? :hjerte:Det var min brors..men så havnede den på mystisk vis herovre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Tarveligt, de er jo 2 mod 1 Men søde er de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Det var min brors..men så havnede den på mystisk vis herovre den kunne jo passende så på mystisk vis havne herovre til marts :hjerte: Lets face it, vores hus er vist bare mere egnet til hunde der kan holde varmen (Charles er i hvertfald klar med sin kuffert, efter du skrev du har 32 grader hjemme hos dig!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Hvor er de søde alle sammen, men er specielt vild med hvalpene selvom de ikke har pels på bagenden:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Nåå, de er kære alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 den kunne jo passende så på mystisk vis havne herovre til marts :hjerte: Lets face it, vores hus er vist bare mere egnet til hunde der kan holde varmen (Charles er i hvertfald klar med sin kuffert, efter du skrev du har 32 grader hjemme hos dig!)Han kan godt flytte til England..han hader varmen her i huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Har lige aftalt med Bassil at når hans far nu ikke vil have flere hunde så må vi i stedet have en løve! Kæresten har ikke den fjerneste ide hvad vi taler om ? Skulle man ikke udnytte hans uvidenhed? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Har lige aftalt med Bassil at når hans far nu ikke vil have flere hunde så må vi i stedet have en løve! Kæresten har ikke den fjerneste ide hvad vi taler om ? Skulle man ikke udnytte hans uvidenhed? Jo:mrgreen: Min mor fik overtalt min far til nr. 3 ved "vi skal bare lige passe ham et par timer":lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 :hjerte: :hjerte: :hjerte: De hvalpe er da lige til at spise, sikke nogle yndigheder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Jo:mrgreen: Min mor fik overtalt min far til nr. 3 ved "vi skal bare lige passe ham et par timer":lol: Hahahaha.. Kæresten spugte bare om keg så også havde bestilt t bur? He will be soooo surpris!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Kæft det går skidt med mig og frk. Ipad! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Han kommer da til at knuselske en løve.. Er ret fascineret af, mange jeg kender skulle overtale deres mand til løve i laaaang tid.. Men da først løven var i hjemmet, så blev det fars løve:lol: Det ejerråjme cool, når min far hver aften sidder i sofaen og kigger dybt i øjnene på sin lille pige der ligger hos ham -- Det Jessie:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Han kommer da til at knuselske en løve.. Er ret fascineret af, mange jeg kender skulle overtale deres mand til løve i laaaang tid.. Men da først løven var i hjemmet, så blev det fars løve:lol: Det ejerråjme cool, når min far hver aften sidder i sofaen og kigger dybt i øjnene på sin lille pige der ligger hos ham -- Det Jessie:klap: Eftersom jeg er tvunget til at se barcelona mod real madrid i dag bare fordi de spiller så kan han jo blive tvunget til at der flytter en løve ind? Kan egentlig godt lide fodbold og har selv spillet som ung.. Men en lørdag aften med rødvin og irdk kaffe? nej tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Det går egentlig stadig skidt med mig og frk. Ipad?? Hahahahahahaha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts