Administrator Skrevet December 12, 2011 Rapporter Share Skrevet December 12, 2011 Julekonkurrence 2011 For at deltage skal du uploade ét billede i denne tråd inden den 31.12.2011 kl. 23:59 Tema for billedet er: Julehund 1. præmie: Gavekort til Petdreams på 400 kroner. (Sponsor: Petdreams - kig forbi deres online shop her) 2. præmie: Bogen "Sjov på turen med din hund" af Irene Liliequist (Sponsor: Hunde Forum) 3. præmie: 12 måneders sponsorskab her på Hunde Forum (Sponsor: Hunde Forum) Vinderne findes efterfølgende ved afstemning, som oprettes i starten af januar 2012. Vi ønsker alle Glædelig Jul samt Godt Nytår Kig forbi vores sponsor af hovedpræmien - klik på banneret herunder: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 12, 2011 Rapporter Share Besvaret December 12, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 12, 2011 Rapporter Share Besvaret December 12, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gitte O Besvaret December 13, 2011 Rapporter Share Besvaret December 13, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 13, 2011 Rapporter Share Besvaret December 13, 2011 ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Hov. Havde slet ikke set denne tråd. Må hellere få taget et julebillede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Hmm, kan vist ikke deltage, men søde julehunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Snehvalpen Lusilux. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 skal ha købt mig en nisse hue Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Hov, jeg kan da deltage med dette billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Et billede af søde Juljus (det hedder han faktisk ) og Missepigen. Hvorfor tæppet ligger ovenpå juletræsfoden vides ikke, og i år har vi valgt juletræet fra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Hmm, kan vist ikke deltage, men søde julehunde! Hvorfor kan du ikke det? skal ha købt mig en nisse hue Nej 3 nissehuer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Hvorfor kan du ikke det? Fordi jeg ikke troede, at jeg havde et julebillede af Tyson... men det havde jeg så alligevel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Nova Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Det skal underhyleme mig være nogle seje nissehuer jeg skal hitte til hundene hvis vi skal kunne "slå" denne skønhed Skønt billede af den yndige nisse pige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 17, 2011 Rapporter Share Besvaret December 17, 2011 [ATTACH=CONFIG]72776[/ATTACH] Årh - det blik der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 20, 2011 Rapporter Share Besvaret December 20, 2011 Rudolfine var lidt i tvivl om hvorvidt hun gad hjælpe julemanden med at dele gaver ud til alle de artige børn, men det hjalp gevaldigt på motivationen at blive bestukket med en grisehale. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 20, 2011 Rapporter Share Besvaret December 20, 2011 Rudolfine var lidt i tvivl om hvorvidt hun gad hjælpe julemanden med at dele gaver ud til alle de artige børn, men det hjalp gevaldigt på motivationen at blive bestukket med en grisehale. Jeg ser bare et rødt kryds. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 20, 2011 Rapporter Share Besvaret December 20, 2011 Det var mystisk, for jeg kan sagtens se det, men så prøver vi da bare igen med en ny adresse. Rudolfine var lidt i tvivl om hvorvidt hun gad hjælpe julemanden med at dele gaver ud til alle de artige børn, men det hjalp gevaldigt på motivationen at blive bestukket med en grisehale. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 20, 2011 Rapporter Share Besvaret December 20, 2011 Iso vogter på julegaverne, og er nok overbevist om at de alle er til hende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 21, 2011 Rapporter Share Besvaret December 21, 2011 Izzie blir også lige jule tortureret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beouf Besvaret December 21, 2011 Rapporter Share Besvaret December 21, 2011 Vi kan også være med Julelys i øjnene og det hele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts