Hop til indhold

Min dyrlæge har været i Kontant!


Gæst Gravbulleren
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
Helt ærligt, så kan jeg ikke rigtig tro, at de har råd til personale, der holder dyrene med selskab efter selv at have været i praktik på en dyreklinik. Slet ikke med de behandlingspriser, hun fremviser.

 

Jeg benægter ikke, at hun er dygtig. Jeg kan bare ikke tro, at der er personale, der KUN er sammen med dyrene (eller, personale nok til, at der kan være nogen ved dyrene konstant). De holder måske jævnligt øje med dyrene og de får lidt mere socialt samværd end mange andre steder. Men ikke konstant selskab. Det hele skal jo også løbe rundt (indkøb af ordentligt remedier til operationer og konsultationer, betaling for boligen, lønninger til vet-sys., ekstra personale osv.).

 

Men fred være med det :-) Jeg benægter det ikke, men kan bare ikke få det til at passe i mit lille hoved - og vil da også mene, at det ville stå på hjemmesiden, hvis der var konstant selskab til de indlagte dyr, det ville sælge, tror jeg. Vil mene, der er mange, der har mere eller mindre dårlig samvittighed, når dyrene indlægges i et bur, alene et fremmed sted (jeg har i hvert fald mega dårlig samvittighed).

 

Det har hun heller ikke - det er frivillige venner, som hjælper til med hendes gadehundeforening og sådan noget dernede, som så er der og ser efter dyrene. De er alle store dyrevenner og har mange års erfaring med dyr. Og så er Geneviève og sygeplejersken jo lige i nærheden, hvis der skulle ske noget. Så det er derfor. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har svært ved at tro, at dyrene får lov til at ligge i burgangen og vågne oven på narkosen, det er sq for farligt, de kan lave voldsomme skader på sig selv

 

Har hentet Petrine på på KVL og en ilder på dyrehospitalet, Petrine stod og skreg, så jeg gik mod alle regler ud i burgangen, hvor der lå halvt bevidstløse hunde, mens andre, deriblandt Petrine (dem der har hørt Petrine skrige, ved at det var dyrplageri mod de andre dyr) hylede og skreg. Ilderen lå helt bevidstløs, med lige så bevidstløse naboer, vi blev vist ud til den af kassedamen. Så ork jo, masser af steder er det opvågning på egen hånd.

 

Jeg afleverer trygt Petrine på Værnedamsvej, men er klar over, at de også bare er mennesker og sagtens kan lave fejl, men omsorgen og kærligheden til patienterne er større end andre steder, der er ingen, som bliver skøjtet hen over, fordi næste patient står og venter.

 

Da jeg havde rotter shoppede jeg rundt blandt stort set alle Københavns dyrlæger og der er godt nok forskel, ikke bare i priser men også i tilgang til patienterne, så det er jo med at finde en, der matcher mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har hun heller ikke - det er frivillige venner, som hjælper til med hendes gadehundeforening og sådan noget dernede, som så er der og ser efter dyrene. De er alle store dyrevenner og har mange års erfaring med dyr. Og så er Geneviève og sygeplejersken jo lige i nærheden, hvis der skulle ske noget. Så det er derfor. :-)

 

Hvis det passer, så lyder det da i hvert fald virkelig dejligt! :-) Kunne være, at man skulle overveje at give dem et besøg :-)

 

Normale dyrlæger kan jo have nok så mange visioner, pengene er der bare desværre ikke til det...

 

Har hentet Petrine på på KVL og en ilder på dyrehospitalet, Petrine stod og skreg, så jeg gik mod alle regler ud i burgangen, hvor der lå halvt bevidstløse hunde, mens andre, deriblandt Petrine (dem der har hørt Petrine skrige, ved at det var dyrplageri mod de andre dyr) hylede og skreg. Ilderen lå helt bevidstløs, med lige så bevidstløse naboer, vi blev vist ud til den af kassedamen. Så ork jo, masser af steder er det opvågning på egen hånd.

 

Jeg afleverer trygt Petrine på Værnedamsvej, men er klar over, at de også bare er mennesker og sagtens kan lave fejl, men omsorgen og kærligheden til patienterne er større end andre steder, der er ingen, som bliver skøjtet hen over, fordi næste patient står og venter.

 

Da jeg havde rotter shoppede jeg rundt blandt stort set alle Københavns dyrlæger og der er godt nok forskel, ikke bare i priser men også i tilgang til patienterne, så det er jo med at finde en, der matcher mig :engel:

 

Skræmmende oplevelse fra Københavns Dyrehospital, tror ærligt talt, at der må have været gået noget helt galt den dag. Hunde kan vågne storskrigende (bratte vågnere) og seriøst gå på noget, der ville minde meget om et selvmordstogt. Disse vågner ofte med tubus i munden, fordi der går så kort tid fra, at de selv trække vejret, til de vågner, at man ikke når at tage den ud - men ikke altid.

 

Mere langsomme vågnere er også ofte længe om at vågne rigtig op til dåd - Møffe kan virke bevidstløs længe, tro mig. Men han er vågen, vil bare ikke (har prøvet stå med et styks hund, der allernådigst kunne åbne øjnene og straks lukke dem igen og ignorere alt - men tydeligvis vågen, syntes bare bedre om at ligge og hvile og virke bevidstløs - og sådan ville han kunne ligge i flere timer, hvis ikke det var fordi han blev nød til at blive tvunget på benene og ud i bilen).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jo være, de bevidstløse, så har været vågne og 'bare' er faldet i dyb søvn igen. Jeg er bare præget af Petrine, der skriger højt og skingert, hvis hun bliver efterladt i sådan en burgang, hvad enten hun er blevet udsat for noget eller bare venter :engel: jeg syntes det var en skræmmende oplevelse (og ilderen var helt sikkert ikke vågnet op efter bedøvelsen, før vi kom)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hvis det passer, så lyder det da i hvert fald virkelig dejligt! :-) Kunne være, at man skulle overveje at give dem et besøg :-)

 

Normale dyrlæger kan jo have nok så mange visioner, pengene er der bare desværre ikke til det...

 

 

 

Skræmmende oplevelse fra Københavns Dyrehospital, tror ærligt talt, at der må have været gået noget helt galt den dag. Hunde kan vågne storskrigende (bratte vågnere) og seriøst gå på noget, der ville minde meget om et selvmordstogt. Disse vågner ofte med tubus i munden, fordi der går så kort tid fra, at de selv trække vejret, til de vågner, at man ikke når at tage den ud - men ikke altid.

 

Mere langsomme vågnere er også ofte længe om at vågne rigtig op til dåd - Møffe kan virke bevidstløs længe, tro mig. Men han er vågen, vil bare ikke (har prøvet stå med et styks hund, der allernådigst kunne åbne øjnene og straks lukke dem igen og ignorere alt - men tydeligvis vågen, syntes bare bedre om at ligge og hvile og virke bevidstløs - og sådan ville han kunne ligge i flere timer, hvis ikke det var fordi han blev nød til at blive tvunget på benene og ud i bilen).

 

Det passer altså - ellers ville jeg da ikke skrive det. Jeg er jo selv en af dem, der er med til også at se efter dyrene, så jeg kender det jo indefra :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jo være, de bevidstløse, så har været vågne og 'bare' er faldet i dyb søvn igen. Jeg er bare præget af Petrine, der skriger højt og skingert, hvis hun bliver efterladt i sådan en burgang, hvad enten hun er blevet udsat for noget eller bare venter :engel: jeg syntes det var en skræmmende oplevelse (og ilderen var helt sikkert ikke vågnet op efter bedøvelsen, før vi kom)

 

Helt klart skræmmende og for mig lyder det godt nok også groteskt, hvis de ikke engang var inde i burene! Eller misforstod jeg noget der? Ej, de var da forhåbentligt i burene?

 

Jeg skal jo ikke kunne sige noget nærmere om din oplevelse, men det lyder skræmmende.

 

Små hunde vågner typisk hurtigere end store hunde og jo mere fedt, jo langsommere opvågning (i det hele taget, også med generelt friskhed og styr på musklerne igen). Det er sådan grundreglerne, men der er altid undtagelserne ;-)

 

Umiddelbart tror og håber jeg, at din oplevelse var et engangstilfælde, at der har været en dum dyrlæge på vagten eller whatever. Mit indtryk af medarbejderne derude er, at de er flinke og behjælpelige, og den dyrlæge der bortopererede tennisbolden fra Møffes mave var virkelig flink og tillidsvækkende.

 

Det passer altså - ellers ville jeg da ikke skrive det. Jeg er jo selv en af dem, der er med til også at se efter dyrene, så jeg kender det jo indefra :-D.

 

Jaja, godt ord igen :mrgreen: Men nu var det også ud fra det økonomiske aspekt, hvis hun havde ansatte. Tror umuligt at det ville kunne oppebæres med en enkelt dyrlæges indkomst :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, de var da forhåbentligt i burene?

Jaja, godt ord igen :mrgreen: Men nu var det også ud fra det økonomiske aspekt, hvis hun havde ansatte. Tror umuligt at det ville kunne oppebæres med en enkelt dyrlæges indkomst :-)

 

:roll: jeg er håbløs til at formulere mig, ja, de var i bure, de lå bare sådan på siden og som om de var lagt, ikke som om de selv havde lagt sig -agtigt, men grundlæggende, Petrine i bur sammen med andre er vildt meget synd for de andre, at de skal høre på hende skrige som en sindsyg.

 

Der er vist en del hang-arounds hos min dyrlæge :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Jaja, godt ord igen :mrgreen: Men nu var det også ud fra det økonomiske aspekt, hvis hun havde ansatte. Tror umuligt at det ville kunne oppebæres med en enkelt dyrlæges indkomst :-)

 

Nejnej, det er klart - det kan en enkelt dyrlæge ikke lave nok til at kunne betale for. Jo også derfor, at dyrene mange andre steder er mere eller mindre alene mens de vågner. Så det er da luksus nede hos os, at flere af Genevièves venner og samarbejdspartnere i Save The Street Dog er så glade for dyr og for at hjælpe, at vi har den ekstra bonus. Men det er så også derfor, vi ikke officielt kan skilte med det - de er jo ikke ansatte til det. De er der og ordner samtidig administrative ting for gadehundeforeningen, planlægger indsamlingsprojekter - eller er på besøg med en kande kaffe under armen, hehe. Og så hjælper de til, når der er brug for det. Hunde bliver ikke opereret/får tandrens dernede hver dag, det er kun de dage, vi har sygeplejersken på - og derfor er det også lidt nemmere at planlægge, at der er den ekstra hjælp der. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:roll: jeg er håbløs til at formulere mig, ja, de var i bure, de lå bare sådan på siden og som om de var lagt, ikke som om de selv havde lagt sig -agtigt, men grundlæggende, Petrine i bur sammen med andre er vildt meget synd for de andre, at de skal høre på hende skrige som en sindsyg.

 

Der er vist en del hang-arounds hos min dyrlæge :lol:

 

Petrine hyl er garanteret synd for hundene, det er jeg ikke i tvivl om - men det kræver, at de har faciliteterne til at kunne tage sådanne hensyn og det tror jeg ikke, der er mange steder, hvor de har.

 

På Sallingvej kan der nogen dage tages hensyn til skrigere, da der er bure tre steder i bygningen - men det kommer an på, hvor mange dyr, der er indlagt.

 

Nejnej, det er klart - det kan en enkelt dyrlæge ikke lave nok til at kunne betale for. Jo også derfor, at dyrene mange andre steder er mere eller mindre alene mens de vågner. Så det er da luksus nede hos os, at flere af Genevièves venner og samarbejdspartnere i Save The Street Dog er så glade for dyr og for at hjælpe, at vi har den ekstra bonus. Men det er så også derfor, vi ikke officielt kan skilte med det - de er jo ikke ansatte til det. De er der og ordner samtidig administrative ting for gadehundeforeningen, planlægger indsamlingsprojekter - eller er på besøg med en kande kaffe under armen, hehe. Og så hjælper de til, når der er brug for det. Hunde bliver ikke opereret/får tandrens dernede hver dag, det er kun de dage, vi har sygeplejersken på - og derfor er det også lidt nemmere at planlægge, at der er den ekstra hjælp der. :-)

 

Absolut en luksus, ja.

 

Og vet.sys. er der ikke hver dag? Æv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan med sikkerhed finde 5 der ikke kan lide mine dyrelæger, tænk hvis de alle skrev ude på nettet!

 

Jeg kan med sikkerhed også finde mindst 10 der elsker dem, tænk hvis bare 5 af dem skrev på nettet!

 

Jeg kan garenteret også finde 5 der ikke kan lide XXXX dyrelæge og XXXXY dyrelæge og YYYXXXX dyrelæge osv osv.

 

Lige ledes kan jeg garenteret også finde 10 der kan lide XXXX dyrelæge og XXXXY dyrelæge og YYYXXXX dyrelæge osv osv.

 

Tænk hvis de alle havde skrevet på nettet!

 

Du finder ingen af de 5, jeg kender til, der ikke kan lide mine dyrelæger - på nettet! Betyder det så at de ikke er der ?

 

Altså, har du været fuldt ud tilfreds med din dyrelæge indtil nu, så bliv dog der ? Tag en snak med dem om programmet, enten dyrelægerne eller deres vet. sygeplejesker. Det vil måske kunne hjælpe på din utrykhed.

 

Måske forstår jeg det bare ikke, ALLE dyrelæger, tandlæger, læger, hospitaler osv kan få dårlig omtale, skrives det på nettet så en google-søgning kan finde dem er man bare solgt!!!!

 

Kommer man i et knap så lødigt program med underlødig klipning og får dårlig omtale, ja så er ens rygte ødelagt - eller hvad?

 

At tro, at fordi man ikke finder 2-3-5 stk. dårlig omtale af ens egen dyrelæge ude på nettet, at så er alt ti-fire er naivt imø. Selvfølgelig findes der masser af dem, ting hvor der er skønnet anderledes end en anden dyrelæge ville skønne osv.

 

Brug den personlige sunde fornuft og tænk over hvorfor der er opstået mistillid hos dig, om det har noget med dine egne oplevelser at gøre eller udelukkende basere sig på andres subjektive kommentare, hvis dagsorden du ikke engang kender til!

 

At noget står på nettet gør det jo ikke nødvendigvis sandt, det er og bliver en persons subjektive øjebliksbillede. Med mindre vi taler om kan lide/ikke lide venteværelsets størrelse o.log.

 

Nå, nok fra mig i denne sag tror jeg - vil man følge mennesker man ikke kender og deres subjektive vurderinger skrevet på nettet om ens egen dyrelæge, så er landet jo frit ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Petrine hyl er garanteret synd for hundene, det er jeg ikke i tvivl om - men det kræver, at de har faciliteterne til at kunne tage sådanne hensyn og det tror jeg ikke, der er mange steder, hvor de har.

 

På Sallingvej kan der nogen dage tages hensyn til skrigere, da der er bure tre steder i bygningen - men det kommer an på, hvor mange dyr, der er indlagt.

 

 

 

Absolut en luksus, ja.

 

Og vet.sys. er der ikke hver dag? Æv...

 

Nej, desværre. Indtil for et par måneder siden var der dog en anden sygeplejerske udover ham vi har til operationer, som var der fast 3 dage om ugen, så der var vi ret godt dækket ind på hverdagsbasis. Men hun er desværre blevet langtidssyg, så pt. er vi lidt underbemandede på den front. Men der arbejdes på en løsning, og vi har haft hjælp af en ekstra dyrlæge indimellem også. Der bliver aldrig lavet noget uden at der er fuldt dækket med alle, der skal være der anyway. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, desværre. Indtil for et par måneder siden var der dog en anden sygeplejerske udover ham vi har til operationer, som var der fast 3 dage om ugen, så der var vi ret godt dækket ind på hverdagsbasis. Men hun er desværre blevet langtidssyg, så pt. er vi lidt underbemandede på den front. Men der arbejdes på en løsning, og vi har haft hjælp af en ekstra dyrlæge indimellem også. Der bliver aldrig lavet noget uden at der er fuldt dækket med alle, der skal være der anyway. :-)

 

Oka, tænkte bare, at det jo er lidt noget møg, hvis nogen kommer ind med en akut indlæggelse, der kræver operation ASAP - som fx. mavedrejning. Ting, der virkelig IKKE kan vente. Ved godt, at det hører til sjældenhederne, heldigvis da. Tror ikke jeg oplevet noget sådan, mens jeg var i praktik? Vi oplevede akutte, men ikke så akutte, at det var lige nu og her eller døden - bare den type, der ikke skal vente for længe.

 

Men super, at der arbejdes på en løsning og at det ikke er sådan normalt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Oka, tænkte bare, at det jo er lidt noget møg, hvis nogen kommer ind med en akut indlæggelse, der kræver operation ASAP - som fx. mavedrejning. Ting, der virkelig IKKE kan vente. Ved godt, at det hører til sjældenhederne, heldigvis da. Tror ikke jeg oplevet noget sådan, mens jeg var i praktik? Vi oplevede akutte, men ikke så akutte, at det var lige nu og her eller døden - bare den type, der ikke skal vente for længe.

 

Men super, at der arbejdes på en løsning og at det ikke er sådan normalt :5up:

 

Hvis det er så akutte operationer som mavedrejninger og sådan, så må vi desværre finde os i at henvise til de større dyrehospitaler, for nej, vi har ikke vores anæstesisygeplejerske hver dag, det er der bare ikke råd til i så lille en klinik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er så akutte operationer som mavedrejninger og sådan, så må vi desværre finde os i at henvise til de større dyrehospitaler, for nej, vi har ikke vores anæstesisygeplejerske hver dag, det er der bare ikke råd til i så lille en klinik.

 

Altså, for tiden eller også når den langtidssygemeldte eventuelt kommer tilbage?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan med sikkerhed finde 5 der ikke kan lide mine dyrelæger, tænk hvis de alle skrev ude på nettet!

 

Det er derfor mit brok, er holdt på det faktuelle plan, ikke noget med, hvem jeg kan lide eller ikke lide :engel: bedøvelse af fugl for negleklip er for mig objektivt helt forkert og langt ude. Den bedste til aflivning var faktisk en ikke-dyrlæge på kvl som var en kold skid, men eftersom han var så kold i rumpen, gik aflivningerne med lynets hast og han insisterede ikke på at tale følsom indtil man brød grædende sammen, så pyt med, at jeg ikke kunne fordrage ham som menneske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg så enig med dig om :-)

 

 

 

Ok, godt. For der er vist ikke lovkrav på det punkt, har hørt om en dyrlæge, der står og danser med det hele alene :-S Damn, jeg blev tosset indvendig, da kunden fortalte om den dyrlæge, hun kom fra...

 

 

 

Har svært ved at tro, at dyrene får lov til at ligge i burgangen og vågne oven på narkosen, det er sq for farligt, de kan lave voldsomme skader på sig selv (det kan bl.a. gå MEGET voldsomt for sig, når de vågner). Men ja, ligge alene i burene, det får de uden tvivl lov til (Møffe var også alene, da jeg hentede ham). Jeg tror ikke, der er mange steder, hvor der er råd til, at personalet holder dyrene ved selskab. Ingen af de steder, jeg har oplevet forholdene (4stk) har dyrene haft selskab, udover det nødvendige.

 

Altså vores dyrlæge er helt alene, har kun en gang oplevet "ekstra personale", og det var vidst en praktikant. Jeg har da før tænkt over det, men har endnu ikke oplevet nogle problemer ved det, og jeg er ikke ligefrem en sjælden "gæst", med mit bekymringsniveau.. ;)

Da Mio fik taget billeder under narkose, sad dyrlægen ved ham og holdt øje til han vågnede (min kæreste var der under hele forløbet) og det giver personligt mig mere ro, end et "fancy" sted hvor hunden skal sidde helt alene i et bur, selvom der render en masse personale rundt.

Man kan så diskutere hvad jeg ville gøre ved en meget stor kompliceret operation, han har ikke ligefrem det nyeste udstyr, ik'n gang en pc, men han er der 110% for dyrene. Der ligger flere større klinikker i området, nogle af dem har han vagtsamarbejde med, så jeg må jo se hvad jeg vælger, hvis det engang (7-9-13) bliver nødvendigt.. I det daglige er vi i hvert fald mere end tilfreds med vores dyrlæge! =]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Altså, for tiden eller også når den langtidssygemeldte eventuelt kommer tilbage?

 

Også der, ja. Det sker at vores anæstesisygeplejerske kan akut, men det er sjældent, da han også har et andet job. Så med sådan noget er vi en for lille klinik endnu, desværre.

 

Sådan er det vist mange steder - der er bare ting, hvor vi som mindre praktiserende dyrlæger må henvise til de større hospitaler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanette&simba
Har hun en ansat vet.sys? Hun står ikke for det hele alene, vel?

 

Ved godt, at der er et billede, hvor der er en vet.sys. el.a., men det kan der jo være forklaringer på :genert:

 

 

 

Jeg kan ikke finde pågældende kommentar, kan du hjælpe mig?

 

 

 

Njah, det mener jeg ikke? Hende på KU-Life anbefalede bare en adfærdsterapeut i stedet for en kastration på baggrund af problemet med at hunden knurrede af, var det barnet eller barnebarnet? Og grundet ingen kastration = intet nyt foder. Må indrømmet, at jeg klart klart er enig med KU-life'eren, hvis det var det eneste problem.

 

Tænderne skal jeg ikke gøre mig klog på.

 

By the way... Prøv at søge på "Dyrlæge Per Gotfredsen" - de tre første links, der IKKE er til dyreklinikken, er i hvert fald ikke lovende...

 

Nyheder - rslev Dyreklinik

 

Det er måske ikke den dyrlæge i snakker om?:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså vores dyrlæge er helt alene, har kun en gang oplevet "ekstra personale", og det var vidst en praktikant. Jeg har da før tænkt over det, men har endnu ikke oplevet nogle problemer ved det, og jeg er ikke ligefrem en sjælden "gæst", med mit bekymringsniveau.. ;)

Da Mio fik taget billeder under narkose, sad dyrlægen ved ham og holdt øje til han vågnede (min kæreste var der under hele forløbet) og det giver personligt mig mere ro, end et "fancy" sted hvor hunden skal sidde helt alene i et bur, selvom der render en masse personale rundt.

Man kan så diskutere hvad jeg ville gøre ved en meget stor kompliceret operation, han har ikke ligefrem det nyeste udstyr, ik'n gang en pc, men han er der 110% for dyrene. Der ligger flere større klinikker i området, nogle af dem har han vagtsamarbejde med, så jeg må jo se hvad jeg vælger, hvis det engang (7-9-13) bliver nødvendigt.. I det daglige er vi i hvert fald mere end tilfreds med vores dyrlæge! =]

 

I så fald ville jeg aldrig nogensinde turde lade min hund operere. Har én gang stået ved en operation, hvor der var påkrævet minimum to, grundet akut problem på anæstesi-apparatet. Det trak ikke længere vejret for en hund, der var ved at få opereret øjet. Én var nød til at trække vejret manuelt for den, dyrlægen kunne umuligt have gjort det, hvis denne havde været alene om det...

 

Men bruge ham som almindelig dyrlæge ville jeg tilgengæld ikke som sådan have noget imod - jeg vil bare helst have en dyrlæge, der både er der til de små ting og til de store.

 

Jeg tror forresten, at det er de færreste steder, hvor der ikke er nogen til stede, til dyret er vågnet fra narkose (aka. er ved bevidsthed og ikke i vild panik). Der hvor problemet kommer, er hvis der skal være selskab til dyret, efter det er vågnet.

 

Også der, ja. Det sker at vores anæstesisygeplejerske kan akut, men det er sjældent, da han også har et andet job. Så med sådan noget er vi en for lille klinik endnu, desværre.

 

Sådan er det vist mange steder - der er bare ting, hvor vi som mindre praktiserende dyrlæger må henvise til de større hospitaler.

 

Ok, det er super ærgeligt, at han ikke kan være der hver dag... :-(

 

Nyheder - rslev Dyreklinik

 

Det er måske ikke den dyrlæge i snakker om?:roll:

 

Nope, det var den anden dyrlæge, men tak for link anyways :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...