Hop til indhold

1 plads til T-Touch kursus på lørdag

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Der er en enkelt ledig plads til en med hund, som gerne vil lære og prøve T-Touch. I kan læse mere i denne tråd:

http://www.hunde-forum.dk/traening/28720-ttouch-i-kobenhavn.html

Kurset er på lørdag, den 17., kl. 10-16 i Greve og koster 550kr til Pia og 166kr til leje af lokale.

Først til mølle.... håber nogen vil og kan være med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, det ville jeg gerne, men har hverken bil, pasning til anden hund eller penge. Derudover satser jeg på at have tømmermænd efter julefrokost fredag, men hvis der kommer en anden chance på et bedre tidspunkt kan jeg overtales.

Det var da en skam! Transport kan sagtens arrangeres, men pasning og penge kan jeg desværre ikke hjælpe vildt meget med...

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, det ville jeg gerne, men har hverken bil, pasning til anden hund eller penge. Derudover satser jeg på at have tømmermænd efter julefrokost fredag, men hvis der kommer en anden chance på et bedre tidspunkt kan jeg overtales.

Du kan jo sagtens køre med nogen! Men ja ok, pasning er måske lidt sværere... men hvis det er Soko, du ville tage med, kunne f.eks. Søs så ikke passe Nanna?

Link til indlæg
Del på andre sites