Gæst Buddha Skrevet December 14, 2011 Rapporter Share Skrevet December 14, 2011 Der er en enkelt ledig plads til en med hund, som gerne vil lære og prøve T-Touch. I kan læse mere i denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/traening/28720-ttouch-i-kobenhavn.html Kurset er på lørdag, den 17., kl. 10-16 i Greve og koster 550kr til Pia og 166kr til leje af lokale. Først til mølle.... håber nogen vil og kan være med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Årh, det ville jeg gerne, men har hverken bil, pasning til anden hund eller penge. Derudover satser jeg på at have tømmermænd efter julefrokost fredag, men hvis der kommer en anden chance på et bedre tidspunkt kan jeg overtales. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Årh, det ville jeg gerne, men har hverken bil, pasning til anden hund eller penge. Derudover satser jeg på at have tømmermænd efter julefrokost fredag, men hvis der kommer en anden chance på et bedre tidspunkt kan jeg overtales. Det var da en skam! Transport kan sagtens arrangeres, men pasning og penge kan jeg desværre ikke hjælpe vildt meget med... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Årh, det ville jeg gerne, men har hverken bil, pasning til anden hund eller penge. Derudover satser jeg på at have tømmermænd efter julefrokost fredag, men hvis der kommer en anden chance på et bedre tidspunkt kan jeg overtales. Du kan jo sagtens køre med nogen! Men ja ok, pasning er måske lidt sværere... men hvis det er Soko, du ville tage med, kunne f.eks. Søs så ikke passe Nanna? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts