Hop til indhold

Hund på oplevelse

AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg starter lige med dette link:

http://www.tahundenmed.dk/hund-i-forlystelser.html

Jeg har i dag haft prinsessen med inde i Århus, og vi var et smut i Den Gamle By. Jeg bliver så stolt når hun er dygtig til at gå sådan nogle steder :hjerte:

Og når et par velvoksne gadebetjente må holde pause i patruljeringen for at rose min hund og fortælle mig hvor smuk hun er :lun:

Hun elsker at få oplevelser! De første par minutter skal hun lige bruge på at løje stemningen, men så trasker hun ellers bare rundt og hygger. Det eneste minus er, at hun ikke kan forstå, at ikke ALLE mennesker vil snakke med hende:rolleyes:

Anyways, er der nogen af jer der har haft hundebørnene med i Givskud? Overvejer en udflugt, og tænker at det vil være en lærerig oplevelse for hende?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft Chinook med i Givskud og det var en stor succes. :lun:

Jeg ved ikke hvem der fik mest ud af det. Mig, Chinook eller dyrene. Chinook har sød og meget nysgerrig, men absolut ikke voldsomt. Dyrene var lige så søde som Chinook og om muligt endnu mere nysgerrig end Chinook. Og jeg gik bare med smil fra øre til øre og glædede mig over at jeg kunne give Chinook sådan en herlig oplevelse :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites