Aslan Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Hahahah, jeg har you tube til at stå åben mens jeg skriver herinde.....den står på bee gees..... Man kan se på Aslan at han ligger og lytter....og når så sangen stopper, begynder han at pive. Lige indtil jeg starter en ny. Måske bare tilfælde, men et sjovt et Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 17, 2008 Rapporter Share Besvaret August 17, 2008 hahaha - en fan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Fritte Besvaret August 20, 2008 Rapporter Share Besvaret August 20, 2008 Hahha .. GOd musiksmag ^^ Oliver er ret glad for prodigy .. Jeg er stolt af ham . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 20, 2008 Han har det efter sin moar (eller no'et) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts