Hop til indhold

Ny på HUNDE-FORUM.DK

Gæst Minda
 Share

Recommended Posts

Hej alle hunde-elskere..:hjerte:

Sikke et fantastisk forum (undre mig over jeg først støder på det nu!!!?!)

Jeg har en Welsh Springer Spaniel på 1½ år, som hedder Rasmus. Han er min baby, for jeg har ikke børn selv:mrgreen: Dog har jeg 2 skønne bonus børn (12 og 10 år), fra min mands første ægteskab, så jeg har da børn på en måde...:-D

Mit største ønske da jeg var barn, var at få en hund, og det har jeg nu.

Nu ville jeg rigtig gerne udvide med en vovse mere, men tror lige Rasmus skal være lidt ældre..:slem: Racen på nummer 2 vovse (hvis nu!!!) er allerede bestemt. En cocker spaniel.

Er vild med spaniel racernes udtryk og temprement.

Det var så bare en hilsen fra mig (og Rasmus)

Rigtig glædelig jul til jer allesammen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også spaniels ,dog cockerer og synes også welshen er bedårende.Har kendt flere af dem rigtig godt, da en kollega havde 2 af dem. Synes det er en god ide med lidt afstand i alderen , hvis du igen skal have en hanhund.

Har faktisk 2 orange roan ,men desværre ikke med welshens smukke dybe farve.

Velkommen her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også spaniels ,dog cockerer og synes også welshen er bedårende.Har kendt flere af dem rigtig godt, da en kollega havde 2 af dem. Synes det er en god ide med lidt afstand i alderen , hvis du igen skal have en hanhund.

Har faktisk 2 orange roan ,men desværre ikke med welshens smukke dybe farve.

Velkommen her.

Hej.

Jeg vil helst have en cocker som nr. 2. Dit avatarbillede er FANTASTSIK. Skøn, skøn, skøn..

Men det er rigtigt at welshen har en HELT bestemt dyb og meget smuk farve :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, min orange cockerdreng på snart 2 år er meget smuk og velbygget.

Og ikke for at lokke, men jeg har da en lillebror på vej til 5 mdr til salg, men han er blue roan. Når man kun kan sælge tævehvalpe ,. kommer der kun hanhunde.

Guffy er stort set renlig og meget pzykisk rolig , som sine aner. Men selvfølgelig ude en aktiv hvalp. Familien er HD fri = HD =A. Han er PRA fri ved Optigentest af forældre og med fri for skavanker i sundhedsattest.DKK stambog .

Mht udstillingkarriere kan jeg ikke lige bedømme ham i øjeblikket.

Så hvis nogen kender nogen, der kunne opfylde det aktive krav til en cockerbasses fremtidige liv, er jeg til at forhandle med. Han skal bare have et indholdsrigt liv med gode naturoplevelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, min orange cockerdreng på snart 2 år er meget smuk og velbygget.

Og ikke for at lokke, men jeg har da en lillebror på vej til 5 mdr til salg, men han er blue roan. Når man kun kan sælge tævehvalpe ,. kommer der kun hanhunde.

Guffy er stort set renlig og meget pzykisk rolig , som sine aner. Men selvfølgelig ude en aktiv hvalp. Familien er HD fri = HD =A. Han er PRA fri ved Optigentest af forældre og med fri for skavanker i sundhedsattest.DKK stambog .

Mht udstillingkarriere kan jeg ikke lige bedømme ham i øjeblikket.

Så hvis nogen kender nogen, der kunne opfylde det aktive krav til en cockerbasses fremtidige liv, er jeg til at forhandle med. Han skal bare have et indholdsrigt liv med gode naturoplevelser.

Rasmus og jeg kunne helt sikkert lokkes, men det tror jeg ikke manden i huset er klar til.. Og så er Rasmus kun 1½ år, så jeg tror vi skal vente et par år eller 3.. :o)

Link til indlæg
Del på andre sites