Hop til indhold

Yay en solskinsstråle!

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Voodoo syntes vi skulle gå ud og prøve den nye linse nu det eeeendelig var solskin

*im so bored*

IMG_7874.jpg

Skipper, *hvad, ud? nu?*

IMG_7854.jpg

Vi gik selvfølgelig ud nu Voodoo ville, det kostede os vores mini æbletræ som ellers gav 4 perfekte æbler i sommers *slemme hunde!*

IMG_7898.jpg

Nå men se engang, synes den nye linse gør det vildt godt! Billederne er ikke redigerede, nu er jeg spændt på om jeg skulle have gjort noget for at undgå photobucket gør kvaliteten væsentligt værre, jeg synes det ser rigtig godt ud på min computer, der er meget bedre kontrast, farve og dybde i billederne :-D

En lille serie:

IMG_7904.jpg

IMG_7905.jpg

IMG_7906.jpg

Tjek planten bagved, den gør underværker for Motors hale :lol:

IMG_7907.jpg

IMG_7908.jpg

IMG_7910.jpg

IMG_7911.jpg

IMG_7912.jpg

IMG_7918.jpg

IMG_7919.jpg

IMG_7921.jpg

IMG_7922.jpg

Ja jeg skal blive bedre til at stille skarpt (eller sortere de uskarpe fra ;-)) Kritik er yderst velkomment.. hvis man gider.

Senere på tur, Voodoo - konge af alt muligt fedt :hjerte:

IMG_7932.jpg

IMG_7935.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op :shock:

Det er da lige før Motors gebis er lige ud for min næse - de er jo nærmest blevet til 3D-billeder :klap:

Haha ja, og den dag VIL komme! Det blir vildt :mrgreen: (Altså 3d billed dagen :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Viiirkelig fede billeder Buddha!!! :5up: Hvad var det for et objektiv, det nye? Jeg bli'r heller aldrig træt af billeder af de to tosser, de ser bare herlige ud!

Tamron 18-270mm :-D Julegave! Det er også vildt fedt at jeg kan tage billeder meget tættere på end det gamle (55-250mm)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tamron 18-270mm :-D Julegave! Det er også vildt fedt at jeg kan tage billeder meget tættere på end det gamle (55-250mm)

Synes det ser rigtig godt ud! Har selv et Tamron 28-75, og har leget en del med et 200-500, synes begge er rigtig gode. De er meget skarpe, og det ser dit også ud til at være. Lækkert! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

:lun: :lun:

Vi må altså snart finde ud af det der med en tur ud - du må i hvert fald gerne øve fotoudstyr på mine vapser - så gramser jeg bare lykkelig på Voodoo og Motor imens. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites