Hewlett Besvaret Januar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Umulia- kunne du oversætte dit starst indlæg til dansk, ville nemlig gerne debattere med Her : Jeg har en (race skjult). Hun er meget smart, og tænker meget. *Klip* Hun kan være meget sød, men jeg har set hendes mørke side. Jeg havde en sød hvid schæfer engang, og det var første gang jeg så hendes onde side. Han elskede vibrerende kattelegetøj. Han lærte at hive i snoren og holde det fast mens det vibrerede. Han var meget forsigtig med legetøjet. Kattelegetøjet blev ved med at forsvinde, indtil jeg en dag så hende tage dem med ud i haven og begrave dem. Da jeg fandt dem, og tog dem med ind igen, tyggede hun snorene af lige foran ham. Når han fik et tøjdyr som han elskede, tog hun det fra ham og splittede det til atomer. Hun gør stadig sådan nogle ting, men nu gør hun det med (ny hund). Nu får hun en bold når vi ser TV., og ruller den hen foran (ny hund) og gør for at få ham til at tage den. Normalt vil mine svigerforældre(?) og min mand(?) skælde ham ud for at blive ivrig foran TV'et. Det var indtil jeg irettesatte dem for en uge siden. De kan ikke se at hun gør det med vilje. Jeg har set hende skubbe sin egen hvalp ned af en flodskrænt, bare fordi hun kunne. (Race skjult) er snedige. *Klip* (Race skjult) kan være meget manipulerende, og uden korrekt træning/opdragelse kan de være farlige for dem selv og andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts