Umulia Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Den evige diskussion - er hunde ulækre og bakteriefyldte, eller kan man godt risikere et kys? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Ahahaha i do like Mike Rowe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Ej hvor ville jeg ønske jeg ikke havde set det der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Vil ikke se det- har ondt i maven idag og tror jeg åd for mange jordnødder igår- det kan da ikke være hundekys- Jeg er IMMUN. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Ahahaha i do like Mike Rowe Han er lidt dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts