Gæst Bewiched Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 facebook com/groups/143694612411445/ Indsæt selv punktum i linket, kan desværre ikke poste links endnu herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PMJ Besvaret Januar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2012 Kan desværre ikke logge på FB Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2012 Vi er en del, der ikke er på fb, så hvis du vil være sikker på at det bliver læst, er det bedst at kopiere teksten herind, og sætte linket under, for dem der vil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bewiched Besvaret Januar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2012 Vi er en del, der ikke er på fb, så hvis du vil være sikker på at det bliver læst, er det bedst at kopiere teksten herind, og sætte linket under, for dem der vil. Jamen det gør jeg da så (og vil lige sige, det er ikke min hund) ) EFTERLYSNING – HJÆLP OS MED AT FINDE LAIKA Vores dejlige schæfer-tæve LAIKA er forsvundet fra Sundsvej, Ikast, fredag den 23. december 2011, og er desværre stadig savnet.Hun er brun/sort og bærer et rødt halsbånd med navneskilt, og hun er øretatoveret.Hun er normalt meget tillidsfuld og glad for mennesker, men er formentlig blevet skræmt på turen. Hun vil sikkert kunne lokkes med mad.Hun er senest set i og omkring Sunds – området fredag den 6. januar 2012.Vi vil meget gerne høre, hvis nogen har set hende.Vi kan kontaktes på 24 64 42 44 (Christina) eller 21 82 85 28 (Henrik). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Januar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2012 Jamen det gør jeg da så (og vil lige sige, det er ikke min hund) ) EFTERLYSNING – HJÆLP OS MED AT FINDE LAIKA Vores dejlige schæfer-tæve LAIKA er forsvundet fra Sundsvej, Ikast, fredag den 23. december 2011, og er desværre stadig savnet.Hun er brun/sort og bærer et rødt halsbånd med navneskilt, og hun er øretatoveret.Hun er normalt meget tillidsfuld og glad for mennesker, men er formentlig blevet skræmt på turen. Hun vil sikkert kunne lokkes med mad.Hun er senest set i og omkring Sunds – området fredag den 6. januar 2012.Vi vil meget gerne høre, hvis nogen har set hende.Vi kan kontaktes på 24 64 42 44 (Christina) eller 21 82 85 28 (Henrik). Aanmelden | Facebook Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Januar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2012 Aanmelden | Facebook Hejsa Har du lagt den ind på Danske Mobile Hundehjælpere Aanmelden | Facebook Det er bare et super godt initiativ, og en hel del er faktisk tilmeldt allerede danmark over? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bewiched Besvaret Januar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2012 Det ved jeg ikke om de har, men vil lige smide en pb til hundens ejer - tusind tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Januar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2012 Det ved jeg ikke om de har, men vil lige smide en pb til hundens ejer - tusind tak Så lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bewiched Besvaret Januar 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2012 Laika er fundet i dag, desværre død - hun var faldet i en brønd tæt på hjemmet .. R.I.P .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Januar 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2012 Laika er fundet i dag, desværre død - hun var faldet i en brønd tæt på hjemmet .. R.I.P .. Åhh nej, det er forfærdeligt:megaked: R.I.P Laika. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Januar 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2012 Laika er fundet i dag, desværre død - hun var faldet i en brønd tæt på hjemmet .. R.I.P .. Hvil i fred Laika Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2012 Hvor frygteligt. R.I.P. Laika og god tur over regnbuen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts