Hop til indhold

skal I noget spændende i sommer?

korvis
 Share

Recommended Posts

Er der nogle der har spændende hunde-planer for sommeren?

Selv er jeg allerede i fuld gang med at planlægge min sommer... :engel: Har tjekket arbejdsskemaet, og kan allerede nu se at det ikke bli'r til ret mange stævner i foråret, så jeg håber på en aktiv sommer!

Jeg krydser alle mine fingre for at jeg kommer med til Jutlandia Cup, et ugelangt agilitystævne. Det ville jo lidt opveje alle de stævner jeg ikke kan komme med til i foråret... Jeg har aldrig været med til nogle af de store Cup'er før, men ved at det kan være rigtigt svært at komme med. Håber at det lykkes!

I ugen før Jutlandia skal jeg undervise på kredsens hundeferie (er lagt i kalenderen herinde). Det ligger fast, hvert andet år.

Endelig har jeg planer om at få noget privat undervisning, hvis det kan lade sig gøre tidsmæssigt vil jeg gerne op til Jenny Damm igen. Og så var jeg jo vældig glad for det kursus med Lars Bang, så det vil jeg også prøve at få til igen.

Hvis der bli'r tid til at træne lidt seriøs LP, kunne jeg også godt tænke mig at stille op til en LP1. Nu hvor det alligevel ikke bli'r til så mange stævner.

Så har jeg jo en anden lidt hunderelateret plan, der dog ikke involverer træning... Min lillebror skal bo i Bruxelles det næste halve år, og da Iso's opdrætter bor en times kørsel derfra vil jeg meget gerne køre ned for at besøge både lillebror og opdrætter. Det ville være så sjovt at vise hende hvordan Iso er blevet som (næsten) voksen!

Og så skal Iso og jeg selvfølgelig også holde feeeerie! Det bli'r forhåbentlig til lidt campingferie i DK, måske lidt Tyskland også, jeg vil ikke køre ret langt med campingsvogn...

Lidt tidligt for en "sommer-tråd" måske, men mange af de hundeting skal jo planlægges i god tid... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næhh... Det spændendeste er DcH Ungdomslejr PÅ FYN, som jeg gerne viser frem Korvis! :lol: Planlægningen er i fuld gang og sidste weekend brugte jeg og en anden til at kreere smyker mv. som modeller til vores "Hyggekrog".

Din plan med campingferie og Belgien synes jeg lyder :fornaermet: men jeg er heldigvis ikke spor misundelig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Næhh... Det spændendeste er DcH Ungdomslejr PÅ FYN, som jeg gerne viser frem Korvis! :lol: Planlægningen er i fuld gang og sidste weekend brugte jeg og en anden til at kreere smyker mv. som modeller til vores "Hyggekrog".

Din plan med campingferie og Belgien synes jeg lyder :fornaermet: men jeg er heldigvis ikke spor misundelig..

Den ungdomslejr har jeg godt nok hørt godt om - men jeg er jo for gammel... :sjov: Hvor og hvornår ligger den egentlig?

Hæ hæ, lad os nu se hvad det blir til med Belgien, men camping bli'r det ret sikkert! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Lyder sku spændende Korvis:5up:

Jeg og Caia skal på road trip med Christina og Tempo her inde fra til august.. Vi skal på Bianca kursus ( Var også afsted sidste år).

Pt. har jeg ikke fastlagt mig på en masse kurser hen over sommeren, for der er også LP og AG træning med C & C.

Men hvis der dukker noget op, skal jeg med.

Overvejer lidt Lyngholm's sommer camp..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke de vilde planer endnu. Jeg skal på et avancerede tricks-kursus med Johanna Allanach, som oprindeligt lå i maj, men som er blevet flyttet til juli. Der er vel et par agilitystævner, og så skal en af mine træningsmakkere og jeg afholde et dogdancingkursus nede i agilityklubben. Jeg kunne måske godt finde på at tage en uge i sommerhus med min mor (og med Tyson, selvfølgelig), men det kommer lidt an på, hvordan det passer.

Jeg regner ikke med at skulle ud at rejse til sommer. Hvis min træningsmakker bliver udtaget til dogdancing-VM i maj (Kristi Himmelfarsferien), tager jeg med til Østrig og hepper (Tyson kan ikke blive udtaget til VM, da det kun er for stamtavlehunde), og hvis Tyson eller en af mine træningsmakkere bliver udtaget til EM i Tjekkiet i september, tager jeg derned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ungdomslejr har jeg godt nok hørt godt om - men jeg er jo for gammel... :sjov: Hvor og hvornår ligger den egentlig?

Hæ hæ, lad os nu se hvad det blir til med Belgien, men camping bli'r det ret sikkert! :5up:

Duda ikk for gammel til en rundvisning!

Lørdag d. 30 juni starter vi og vi lukker fredag d. 6 juli. kl 16 med en lille opvisning af det de unge har øvet igennem ugen.

Lejren foregår på Skallebøllecenteret i Vissenbjerg og man skal lige ringe til mig og aftale besøget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Duda ikk for gammel til en rundvisning!

Lørdag d. 30 juni starter vi og vi lukker fredag d. 6 juli. kl 16 med en lille opvisning af det de unge har øvet igennem ugen.

Lejren foregår på Skallebøllecenteret i Vissenbjerg og man skal lige ringe til mig og aftale besøget :-D

Næ, jeg kan vel tøffe rundt med en rollator eller nowet! :sjov:

Vil rigtig meget gerne komme og kigge! Og det er jo næææsten lige om hjørnet her hjemmefra! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner også med at skulle til Jutlandia...

Jeg har dog ikke helt gennemskuet det... Der er jo åbnet for tilmeldingen på dch-tilmeld, hvilket der skal være, for at de tre dage kan tælle til DM... Men i invitationen står der at man med fordel kan melde til på hjemmesiden. Problemet er bare at de jo har sagt fra LKU at konkurrencerne skal være på tilmeld for at tælle til DM... Betyder det så også at tilmelding SKAL være på tilmeld, og hvad menes der med fordel. At dem der melder til på Jutlandia har fortrinsret... Ihhh... Jeg ville gerne vide det. Vi tør nemlig ikke melde til på tilmeld...

Vi er i hvert fald to fra vores klub der skal med. Sidste år meldte jeg til Dania i slutningen af marts og kom med, så det skal nok kunne lade sig gøre...

Ellers er der nogle rene C-konkurrencer jeg regner med at skulle til med Cassi...

Og hvis en af hundene klarer sig godt, kunne jeg godt tænke mig at afslutte "sommeren" med en tur til Grindsted/Billund i slutningen af september. Om det så bliver lydighed eller agility, det må tiden vise...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har godt nok været på DcH ungdomslejr i mange år, da jeg var ung! Helt fantastisk oplevelse!

Link til indlæg
Del på andre sites