Gæst Gismo hunden Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Gismo er idag blevet kåret til årets LP 1 hund i Sheltie klubben..............jeg er sgu stolt. Vi begyndet bare for at gå til noget, og nu er vi med i toppen af poppen. :5up: Tillykke Gismo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Tillykke, det var super flot :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Ihhh, hvor er det flot. Tillykke!!! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Tillykke, hvor er det flot! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Flot. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Stort tillykke, hvor er det flot :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Godt klaret Tillykke med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Kæmpe flot :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Ejj, hvor flot, tillykke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Tak skal i alle have - det er fedt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 Sådan!! Stort tillykke herfra også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Januar 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 Tillykke Må man have lov at spørge hvad en LP 1 er? Jeg er DcH menneske, så jeg er ikke så meget inde i de der LP prøver, men det er de lydighedsprøver DKK afholder - ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Januar 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 Retrieveren skrev: Tillykke Må man have lov at spørge hvad en LP 1 er? Jeg er DcH menneske, så jeg er ikke så meget inde i de der LP prøver, men det er de lydighedsprøver DKK afholder - ikke? Det er præcis rigtig og tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 Supersejt - tillykke!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Januar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Stort tillykke!!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Januar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Tak for svar Kunne man måske høre hvad de skal kunne i sådan en LP 1 prøve? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Januar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Retrieveren skrev: Tak for svar Kunne man måske høre hvad de skal kunne i sådan en LP 1 prøve? Ja det kan du læse her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts