AnneMangetal Besvaret Februar 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2012 Bella er fuldstændig SYG med Eight Hour:lol: Når jeg smører knoerne, læberne eller andet, bliver hun helt exet over duften:-) Jeg har netop købt den bio-oil til mig selv, men overvejer at lave en pote-test på den:-) Ellers har apoteket en baby-creme helt uden vand til små 30 kr. tuben. Og Netto har kæmpe tuber Helosan til en 50'er i disse dage:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2012 Negativ på bio-oil:-( Det lugter sådan lidt af tyrkisk bazar, og Bella synes det smager rigtig lækkert.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Februar 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2012 Brug almindelig Helosan - Kopattesalve. Brug det forebyggende gennem hele året - ikke kun om vinteren. Mine beagler har aldrig problemer med salt og andet skidt fordi de får smurt deres poter jævnligt gennem hele året. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts