Tullemus Skrevet Februar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 har fundet dette produkt i en anden tråd om foder og tilskud til hunde med ledproblemer og vil lige høre om der er nogen herinde der har erfaring med det ? Har nemlig tænkt på at købe det til Rex. Det står godt nok under kategorien: Nyre, men har åbenbart nogen gode egenskaber m.h.t ledproblemer, hvis man skal tro dem der har bedømt produktet. Buy Canine Inflamex, £11.02, Supplements Products, Online Pharmacy Samme sted kan man også købe Cortaflex canine til små 200 kr. for 236 ml. Er det dyrt ?...og hvor meget skal man bruge pr. gang ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 HElt klart tage cortaflex. DEn dåse holder ca 3 mdr til fm stor hund, så det Er ok billigt. koster 3 gange så meget i dk.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Tak for svar har bestilt begge dele , så må jeg se hvad det er for noget, det der Canine Inflamex. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Velbekomme, det fs vist til inflamation i muskler og led, altså ømhed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2012 Jeg mente også bare, om det er noget der virker efter hensigten, men det får jeg jo, at se . Det er ikke kommet endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts