Aslan Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Øvelse gør mester, så nu er Aslan (og Humle) tilmeldt skue i christiansfelt den 1 april. Der er også Rally, og måske LP. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Februar 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2012 Har I meldt jer til i Brædstrup også den 11. marts? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Februar 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2012 Vi kommer begge dage dog ikke til skue, men til LP. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2012 Vi kommer. :5up: Liva skal starte rally. Maggie skal (måske) debutere til rally. Om hun også skal udstilles, har jeg ikke helt besluttet mig for endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2012 Har I meldt jer til i Brædstrup også den 11. marts? Nej, Martin skal til julefrokorst den 10. så tror ikke han er i stand tl at kører den 11 desværre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2012 Vi kommer. :5up:Liva skal starte rally. Maggie skal (måske) debutere til rally. Om hun også skal udstilles, har jeg ikke helt besluttet mig for endnu. Så må vi lige se om vi kan komme over og kigge efter Aslan og Humle har været i ringen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2012 Så må vi lige se om vi kan komme over og kigge efter Aslan og Humle har været i ringen Maggie skal sikkert på først på dagen i begynder-klassen, og Liva som en af de sidste, så vi er der hele dagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Februar 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2012 Nej, Martin skal til julefrokorst den 10. så tror ikke han er i stand tl at kører den 11 desværre :slem: Julen varer lige til påske siges der, Martin holder sgu på tradisionerne, må man sige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Februar 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2012 Nej, Martin skal til julefrokorst den 10. så tror ikke han er i stand tl at kører den 11 desværre Øv, jeg ville ellers godt nusse Aslan lidt - det er jeg sikker på han trænger til :blink: Måske Chinook skal meldes til i Christiansfelt? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Februar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2012 Chinook er nu også meldt til i Christiansfelt. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Koda12 Besvaret Februar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2012 Hvor spændende - tror jeg vil se, om ikke jeg kan komme som tilskuer - det er jo ikke så langt fra os. Måske et dumt spørgsmål - men er total newbie men må jeg godt tage min ikke race-rene hund med som tilskuer?? Eller gør man ikke det? Ku' jo være han kunne lære noget af at se de dygtige hunde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Februar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2012 Hvor spændende - tror jeg vil se, om ikke jeg kan komme som tilskuer - det er jo ikke så langt fra os. Måske et dumt spørgsmål - men er total newbie men må jeg godt tage min ikke race-rene hund med som tilskuer?? Eller gør man ikke det? Ku' jo være han kunne lære noget af at se de dygtige hunde :blink: sagtens, dortes liva som skal op i rally er heller ikke raceren. i skal bare medbringe vaccinationspapirer og så koster det som regel 100-150 kr at medbringe gæstehund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Koda12 Besvaret Februar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2012 Skipper-odense: okay:) tusind tak for svar - så tror jeg at vi skal til Christiansfeld og se hvordan det foregår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2012 Hvor spændende - tror jeg vil se, om ikke jeg kan komme som tilskuer - det er jo ikke så langt fra os. Måske et dumt spørgsmål - men er total newbie men må jeg godt tage min ikke race-rene hund med som tilskuer?? Eller gør man ikke det? Ku' jo være han kunne lære noget af at se de dygtige hunde :blink: Vi har slæbt Aslan med til alt hvad vi kunne komme til da han ikke havde tavle og har aldrig hørt for det. Ikke engang når vi er kommet til broholmerskue inden han fik tavle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Koda12 Besvaret Februar 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2012 Vi har slæbt Aslan med til alt hvad vi kunne komme til da han ikke havde tavle og har aldrig hørt for det. Ikke engang når vi er kommet til broholmerskue inden han fik tavle Super Og kan jo læse at Aslan er blevet helt god... SÅ afsted med Koda som tilskuer (Griner)... Måske en af de kloge hunde, kan hviske ham et par tips om lydighed :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2012 Super Og kan jo læse at Aslan er blevet helt god... SÅ afsted med Koda som tilskuer (Griner)...Måske en af de kloge hunde, kan hviske ham et par tips om lydighed :blink: Det bliver ikke Aslan som fortæller om lydighed, han kan KUN finde ud af at se godt ud Men ja, måske en af LP hudnene kan fortælle hvordan man er lydig :mrgreen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tigermis Besvaret Marts 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2012 (rettet) Hej med jer – jeg er ret ny på det her område, men må man som ikke-hundeejer (eller kommende hundeejer) komme til det her hundeskue bare for at kigge? I så tilfælde, hvordan kan jeg se, hvad tid det foregår i Christiansfeld? Redigeret Marts 13, 2012 af tigermis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2012 Hej med jer – jeg er ret ny på det her område, men må man som ikke-hundeejer (eller kommende hunde-ejer) komme til det her hundeskue bare for at kigge? I så tilfælde, hvrodan kan jeg se, hvad tid det foregår i Christiansfeld? Det må man meget gerne. Ca. 1 uges tid før ligger der program på DKK Kreds 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tigermis Besvaret Marts 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2012 1000 tak for svar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2012 Så har jeg også meldt til rally om søndagen. Når vi nu alligevel er afsted! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Martha er tilmeldt udstilling, så vi kan teste hendes løb af igen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Eddie og jeg kommer også til Christiansfeld. Vi skal starte vores første rally øvet-prøve Lille Bosse kommer med som tilskuer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Martha er tilmeldt udstilling, så vi kan teste hendes løb af igen:-D Så kan vi også teste om Chinook stadig EEEEEEEEELSKER Martha :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Så kan vi også teste om Chinook stadig EEEEEEEEELSKER Martha :hjerte: God ide:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2012 Vi skal på FØR GD'erne, HEstKjær og Martha skal på lige efter GD'erne :5up: Og der er kun 1 mastiff - og det må jo være martha :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts