Lab-lover Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Er der nogen, der fodrer med Acana i Nordsjælland, som kunne være interesseret i at storkøbe sammen?? Jeg ved, at man kan få en god % rabat ved storkøb direkte fra Acana Danmark. Men med kun 2 hunde, er det sgi svært at være storkunde Evt. nogen der er storkunder i forvejen, så man kunne købe med der? Så er jeg nemlig fri for at skulle hente billig foder på sydsjælland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Februar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2012 Jeg vil gerne være med hvis du finder nogle andre Jeg bor i Virum (udkanten af storkøbenhavn), men er fra nordsjælland, så kommer ofte den vej opad Jeg vil nok bestille 2-3 x 7 kg, så det er jo ikke ligefrem et kæmpekøb! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Februar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2012 Hov, jeg vil forøvrigt med ret stor sandsynlighed få nogle flere med på vognen også. Jeg vil nok godt kunne finder aftager af 3-4 sække mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts