Kaya & Mette Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Vi skal have fundet en hundepension som kan passe Kaya i nogle dage. Gerne på Djursland. Har nogen erfaring med en god hundepension i det område? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2012 Feldballe skulle være et rigtig skønt sted Har ikke selv brugt den - endnu - men rigtig mange i min omgangskreds har brugt den, og har kun gode ord at sige :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Februar 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2012 Ellers kan det være min far og hans familie gerne vil. De bor i Vrinners og overvejer kraftigt at få hund (pudel/retriever blanding, da der er allergi hos bedsteforældrene). Er det noget jeg skal undersøge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Februar 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2012 Hallendrup hunde pension er et dejligt sted, kender flere der bruger den. Line skulle være virkelig god til hunde. Den ligger mellem Tirstrup og Grenaa. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Februar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2012 Jeg boede et halvt år lige ved siden af syddjurs hundepenison som ligger i Rosmus/hyllested mellem grenå og ebeltoft . De havde rigtig gode forhold og kvinden der havde det var rigtig sød. Syddjurs Hundepension Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Her går vi til træning og de har en super pension Hundepension Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LadyDay Besvaret Marts 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2012 Hejsa. Hvornår er det du skal have den lille vaps passet? Jeg vil rigtig gerne passe hende for dig! Jeg elsker hunde generelt, men golden retrievers er altså noget særligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Marts 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2012 Ups havde helt glemt den her tråd :stupid: Mange tak for svarene! Mine svigerforældre træder til den her gang. De har sågar lavet hundegård fordi "barnebarnet" kommer på ferie, så vi må hellere dukke op med hende Da Kaya ikke er vaccineret for kennelhoste, og ikke kan nå at blive det inden vi tage af sted, bliver det ikke en hundepension i denne omgang. Ladyday - Tusind tak for tilbuddet! Er sikker på Kaya ville elske at blive passet hos jer Så jo billederne fra da i passede golden i vinterferien - og det så bare super hyggeligt ud! Må jeg spørge dig hvis vi får problemer med pasning en anden gang? Det bliver helt sikkert aktuelt igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LadyDay Besvaret Marts 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2012 Godt at hun kan komme på ferie hos farmor og farfar. Det er meget sjovere end kennel. Og hun er altid meget velkommen til at komme her og blive passet! Hun vil absolut blive knuse-elsket! Yep, vi havde "vores" elskede Maddie på besøg i vinterferien. Vi er ellers terrier-fans, så det kom som en overraskelse at vores sjæle pludselig blev helt solgt til Golden Retriever. Men nu slipper vi skisme ikke for selv at skulle have en golden i fremtiden. Typisk at man lige skal falde for en race der fælder som bare pokker når man nu ellers foretrak praktiske, fældnings-fri terriere! Well, støvsugning er også en slags motion... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Hej med jer. Jeg har haft mine to hunde i pension, ude hos Egehøj Dyrepension! (Søg og du skal finde!) Jeg har været MEGET glad for at de har været dér - mine hunde er VILDE med at komme der, og er trætte og afslappede når de kommer hjem, så jeg er ikke i tvivl om at de har haft det godt!!! (Og jeg er også ret hysterisk med hvor mine hunde skal passes - Man bliver jo lidt miljø-skadet, når man selv har arbejdet i en hundepension!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts