martin Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Hej jeg skal til at finde noget andet barf ind det jeg bruger nu. jeg ved at kylling halse er RKB 50% kød 50% ben...' men er andehalse og strussehalse også RKB med fordeling 50% kød 50% ben ? hvad med vingespisser fra and/kylling er det også RKB. hvad er elles RKB ? så er der det med indmad. jeg har overvejet at foder med 10% indmad her under kallun hvor 5%er indmad og 5%kallun, er der andre her inde der foder med det i stedenfor 10% indmad og 10 til 20% kallun... Håber i kan hjælpe mig for gider ikke det der hakkede man kan købe ved forhandlerene da det er for dyrt ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Februar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2012 På en uge (så kan du selv regne procenter ) giver jeg indmad maks en gang, men kallun min en gang. Kan ikke hjælpe dig med ande og strudsehalsene. Men vingespidserne er mest ben, brusk og lidt fedt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts