Tullemus Besvaret August 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Det er også bare dejligt, at man kan få lov til at vise dem, hvordan et rigtig hundeliv burde leves Helt enig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Helt utroligt at i har overskud det er så flot:klap: i har et hjerte af guld og jeg kender godt det med at man ikke kan stå for dem også nu hvor de ikke har haft et godt liv før, og så oveni købet møder mere ondt, så kan man ikke andet end at skåne dem mod mere ondt, og nu har han det som blommen i et æg... Utroligt som hunde kan mistillid sig når de mærker at man vil dem det godt, det er jo klart nok, men nogen gange så kan man ikke tro det er den samme hund som man har hørt så meget dårligt om( har jo prøvet det med de hunde vi har været plejefamilie for) og har en hund fra internat, som er drømmehunden den dag i dag:lun: godt gået tullemus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Helt utroligt at i har overskud det er så flot:klap: i har et hjerte af guld og jeg kender godt det med at man ikke kan stå for dem også nu hvor de ikke har haft et godt liv før, og så oveni købet møder mere ondt, så kan man ikke andet end at skåne dem mod mere ondt, og nu har han det som blommen i et æg... Utroligt som hunde kan mistillid sig når de mærker at man vil dem det godt, det er jo klart nok, men nogen gange så kan man ikke tro det er den samme hund som man har hørt så meget dårligt om( har jo prøvet det med de hunde vi har været plejefamilie for) og har en hund fra internat, som er drømmehunden den dag i dag:lun: godt gået tullemus Åhh..tak, skal du have Du har ret, det er utroligt, som hunde kan omstille sig. På trods af, hvad de her været igennem, så får man bare så meget kærlighed og hengivenhed tilbage, når man vinder deres fortrolighed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Kæft han er satme lækker, jeg synes han ligner en ung-hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Kæft han er satme lækker, jeg synes han ligner en ung-hund. Ha ha...det er du ikke den eneste, der gør. Vi bliver tit spurgt, om han er en hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Ha ha...det er du ikke den eneste, der gør. Vi bliver tit spurgt, om han er en hvalp Hehe det er da ikke utænkeligt, sådan måtte vores næste hund godt se ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts