Gæst egp Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Hejsa Vi har brug for en ny støvsuger, som mangter hundehår fra en labrador. Hvad vil i forslå? På forhånd tak Erik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Koda12 Besvaret Februar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2012 Så ville jeg købe electrolux ultraone - mener jeg den hedder Den er altså god, og samtidig nem at have med at gøre... God størrelse, så ikke den vælter konstant osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Februar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2012 egp skrev: HejsaVi har brug for en ny støvsuger, som mangter hundehår fra en labrador. Hvad vil i forslå? På forhånd tak Erik Vi har købt et ekstra mundstykke som er beregnet til hundehår .. der er ekstra børster på som roterer hurtigere . Virker bare fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Februar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2012 Dyson.. Sparer mange penge på støvsugerposer i fældeperioderne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Februar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2012 Vi har også en Dyson og selvom der helt sikkert findes mange støvsugere, der suger bedre, så er det en stor gevinst for os, at den er poseløs, da vi ellers ville bruge pænt mange penge på poser - så min anbefaling går til en poseløs støvsuger Det skal så siges, at vi har klinker og pergogulve overalt, så det skal min anbefaling ses udfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Februar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2012 Jeg har en Miele som jeg er super glad for! Synes den tager vovsehår helt fint Bruger et almindelige ekstra mundstykke til sofa m.m. Vi har mest gulvtæpper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Februar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2012 Jeg har en Electrolux twinclean - den er poseløs og suger helt fantastisk fordi den har roterende børster. Desuden er den selv rensende (støvsuger selv sit filter) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Februar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2012 jeg har en miele S 5211 den virker fint. den er Made in Germany, den bruger en 660W på det trin vor den flytter mest luft per Watt. alle filtre kan udskiftes, den suger pt fint. den har 6 hastigheder fra 300-1999W merke effekten er 2200W. alt i alt er jeg godt tilfres med den. dog er poserne ikke kempe store som på industri nilfisk modellerne men den kan alivel godt nå at komme til at lugte som en møding inden opsen skal skiftes så det er nog godt nog di ikke er støre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kipper Besvaret Februar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2012 Vi har en electrolux ultra silence den tager alt, der følger en møbel børste med, som jeg bruger til tæpper og fx i bilen, den tager det hele i et snuptag man kan få et motoriseret mundstykke til den, der skulle være special designet til at fjerne hundehår, specielt fra tæpper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Februar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2012 fik så også lige ny electrolux ultra silence igår.Valgte den også ud fra man kan få billigere poser , Vi er ved at lave nyt køkken .. vi havde fliser som skulle ned med fræsser .. masser af fint murstøv host host .men det kunne støvsuger nu ikke klare - brændte sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kipper Besvaret Februar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2012 mou:898119 skrev: null syntes du ikke den er super lækker ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Februar 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2012 Kipper skrev: syntes du ikke den er super lækker ? jo den er god ..kan varmt anbefale :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts