Lonny Besvaret Februar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 Jamen er det så ikke bare, at når hun ikke er i bur, at hun så er i snor, så I kan putte? nemlig! Og tag buret med hen ved siden af sofaen, eller hvor du er. Sæt evt begge bure op, hvis du stadig har Baldurs gamle, så er du da dækket ind i to af husets rum. Det er vel ligemeget om hun ikke er vant til det længere, hun har jo kunnet det, og været glad for det, så er der vel ikke noget der der har ændret sig? I har jo begge to ret, så jeg skal nok finde buret (og snoren) frem når jeg kommer hjem, som I også skriver, det drejer sig jo kun om et par dage... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sagapigen Besvaret Februar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 Jeg har for nyligt oplevet hvor lidt der skal til før et operations sår springer op hvis man er uheldig. Den ene af mine ildere skulle kastreres, han var kryptokid og stenen var svær at finde, og han endte ud med et halvstort sår på maven. Ca 5 dage efter operationen kedede han sig for meget og begyndte at grave i en dør (for at åbne denne). De indre tråde i bugvæggen sprang op og han fik en brok på 4 cm (stort for sådan et bette dyr) i længden. I løbet af den næste uge måtte han i narkose 2 gange før det var lukket ordentligt. Nu er han endelig frisk igen og fik fjernet stingene i sidste uge. Mens det stod på var jeg et nervevrag og jeg har stadig svært ved at tro på at det er ovre nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 :ae: god bedring til Luna, den grundige tøs! Tror ikke du vil bruge mine råd, for jeg har kommanderet (sæt dig og sid stille) og skåret ned på det smertestillende havde jeg en hund, der ikke gik i panik over bur, så ville jeg bruge det og tæller timer til de 8 dage er overstået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Februar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 hold fast det er billigt! kan den holde til noget ? Ja, man kan jo forstærke den udendørs med et par pløkker i jorden eller hegnspæle. Det har vi gjort, når vi er på camping for en sikkerheds skyld. Vi har købt 3 sæt og bruger dem samlet, hvis det skal være en stor indhegning. Og ellers lære hundem, at det er et fedt sted at opholde sig. De er også gode til stævner o.lign, hvor man kan hænge tæpper på siderne, så hunden er afskærmet og kan få ro. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts