AnneMangetal Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Bella havde fødselsdag i går, og det blev fejret med rigelige snacks. Hun har generelt en meget stærk mave, men de mængder godbidder (inkl. forloren hare:mrgreen:) ved jeg typisk giver hende lidt blød mave. Igår havde hun så fået et par stænger tørret kallun af mig. Og da middagsgæsten kom, havde hun en pose tørret kallun med også. Den skyndte Bella sig at spise:-) Ialt fik hun nok 10 kallunstænger. Her til morgen har hun så perfekt mave, måske endda til den hårde side. Jeg har tidligere prøvet grisehaler, men de giver hende ihvertfald ikke hård mave.... Hun har haft lidt problemer med at få tømt analkirtlerne, så det er jo perfekt hvis tørret kallun kan hjælpe med det:-) Er der nogen af jer der ved om det er en tilfældighed eller om tørret kalkun faktisk er godt for maven? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Februar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 Jeg har ikke noget bud på om det modvirker tynd mave - men generelt skal man passe på ikke at give for meget af det og for ofte da det indeholder en del fosfor - så det skal man passe lidt på med. Nogle hunde tømmer ikke automatisk analkirtlerne uanset om de får hård eller blød kost. Min ene beagle har for store analkirtler og de skal derfor tømmes hver anden måned (det gør vi selv) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 Kallun er blidt for maven, det er derfor man anbefaler at bruge det i forbindelse med overgang fra tørkost til råt. Men hvor meget det kan hjælpe, ved jeg ikke. Men får hun kun lidt blød mave, så kan jeg godt forestille mig, at det bare er det, der skulle til midt i alt det andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 Det er da verdens bedste stabilisator så - en gavnlig godbid som hun synes er mega lækker:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts